Vilnius8 Tauro kalnas 2006 08 10

Vilnius8 Tauro kalnas 2006 08 10

 
TAURO KALNO PROJEKTAS
 
 
Tauro kalno projekto alternatyva ir projekto alternatyvos santrauka, kuri per pastaruosius 12 – 13 metų buvo pateikta susipažinti ir pasiūlyta įgyvendinimui visoms Lietuvos Respublikos vadovybėms, visoms Vilniaus miesto savivaldybės vadovybėms, Lietuvos Respublikos politinėms partijoms ir politikams, sisteminėms žiniasklaidos priemonėms:
 
 
TAURO KALNO PROJEKTO ALTERNATYVOS SANTRAUKA
 
Lietuvos Respublikos reprezentacinis objektas – regioninės (Lietuva, Latvija, Estija, Lenkija) reikšmės ir paskirties tarptautinės klasės pasaulinio tinklo *****+ viešbučio ir 1 500 vietų konferencijų centro – koncertų salės kompleksas su integruotais Tautos namais. Salė – dvigubos paskirties, naudojama ir koncertų, ir tarptautinių bei vietinės reikšmės konferencijų rengimui, tokiu būdu salę išnaudojant pragmatiškai, maksimaliai racionaliai ir „be prastovų“.
 
Komplekso pilnas ir tiesioginis valdymas (ne franšizės pagrindu (!)) turėtų būti perleistas „The Ritz – Carlton“ (siekiamybė), „InterContinental“ (siekiamybė) arba kitai panašaus lygio pasaulinei kompanijai (minėtas kompanijas pritraukti būtų ypatingai sunku, tačiau, labai gerai atlikus „namų darbus“ – įmanoma).
Pastaba: analogiško arba panašios paskirties objekto su analogišku – pilnu ir tiesioginiu valdymu Lietuvoje iki šiol nėra (!) ir nebus dar daug metų (!), o tai yra Lietuvos valstybės, jos stabilumo, patikimumo, patrauklumo, ekonomikos ir rinkos indikatorius.
 
Pasaulinio lygio operatoriaus vardas „generuotų“ papildomą ir padidintą interesą koncertams, atlikėjams ir pačiai koncertų salei. Pagal susitarimą, tas pats pasaulinis operatorius galėtų būti ir Tautos namų marketingo vystytojas tarptautiniu mastu, ko pasekoje Lietuvos Respublikos Tautos namai taptų žinomi pasauliniu – platesniu, negu Lietuvos mastu.
 
Objektas galėtų tapti ir Tarptautiniu taikos derybų centru, o Lietuva, kaip trečioji ir neutrali šalis, galėtų kviesti pas save pasaulio, politinius ir religinius lyderius, Taikos deryboms tais atvejais, kai įvairiose pasaulio vietose vyksta neramumai, karo veiksmai, konfliktai ir pan., tokiu būdu Lietuvai tik didinant savo prestižą, svorį tarptautinėje arenoje ir žinomumą, kaip taikios ir taikos siekiančios bei atviros ir patrauklios investicijoms šalies, demonstruojant politinį stabilumą ir patikimumą.
 
Toks projektas turėtų būti įgyvendinamas PPP (angl. „Public – Private Partnership“) – viešosios ir privačios partnerystės juridinės sutarties pagrindu ir didžiąja dalimi finansuojamas privataus kapitalo lėšomis, tokiu būdu išvengiant valstybės daugiamilijoninių išlaidų arba skolų, finansuojant / kredituojant projektą.
 
Projekto preliminari vertė (12 metų senumo skaičiavimais) – 238 mln. EUR (projekto finansinę apimtį dabar reikėtų vertinti 300 – 350 mln. EUR).
 
 
Lietuvos Respublikos vadovybių, Vilniaus miesto savivaldybės vadovybių, Lietuvos Respublikos politinių partijų ir politikų (išskyrus tris politikus: Ritą Tamašunienę, Petrą Gražulį ir Naglį Puteikį), sisteminių žiniasklaidos priemonių reakcija per pastaruosius 12 – 13 metų – lygi 0, išskyrus formalias valstybės valdininkų ir kai kurių valstybinių institucijų reakcijas, kurios vadinasi sekančiai: „Jūsų laišką gavome, susipažinome, išnagrinėjome, labai dėkojame“, „laišką persiuntėme“, „informaciją perdavėme“, „matome, kad laišką išsiuntėte visiems reikalingiems adresatams, todėl pakartotinai laiško nesiųsime“ ir pan..
 
Rezultatas yra visiems gerai žinomas – ant Tauro kalno yra planuojama koncertų salės statyba valstybės biudžeto, t.y. tos pačios Tautos lėšomis.
Pastaba: kalba vyksta ne apie Nacionalinės koncertų salės aktualumą Lietuvoje, statybą ir jos finansavimą, o apie Tauro kalno sklypo panaudojimą.
 
Tuo pagrindu privačia ir asmenine iniciatyva buvo surengta ir atlikta apklausa, trukusi vienerius metus – nuo 2021.04.01 iki 2022.04.01, klausiant, kokiam Tauro kalno projektui pritaria lietuvių Tauta ir Lietuvos visuomenė:
 
80 – 100 mln. EUR vertės Nacionalinė koncertų salė ir jos pilnas išlaikymas su 100 % valstybės biudžeto – Tautos finansavimu? (Pastaba: UŽ pasisakė 0,50 % ir mažesnė Tautos dalis).
ar
300 – 350 mln. EUR vertės regioninės reikšmės (Lietuva, Latvija, Estija, Lenkija) ir paskirties, Lietuvos ir sostinės – Vilniaus reprezentacinis objektas ir jo pilnas išlaikymas su privačiu kapitalu arba absoliučiai didžiąja jo dalimi? (Pastaba: UŽ pasisakė 99,50 % ir didesnė Tautos dalis).
Pastabos: 
buvo pasiūlyta valstybei organizuoti ir atlikti apklausą, tačiau valstybė (reikia suprasti – valdžia ir politikai) kategoriškai atsisakė atlikti Tautos apklausą, Tautai priklausančio turto klausimu (!);
buvo pasiūlyta valstybei dalyvauti PPP projekto akciniame kapitale ir iš to turėti realią finansinę ir prestižo naudą, tačiau valstybė (Vyriausybės) kategoriškai atsisakė tokio dalyvavimo projekte (!).
 
 
TAURO KALNO PROJEKTAS – tema ir klausimas Tautai, jos vertinimui, piliečių pamąstymams ir savo išvadų darymui dėl Lietuvos Respublikos politinės sistemos ir politikų.
 
Nežiūrint į tai, kad Tauro kalno sklypas, esantis unikalioje ir išskirtinėje lokacijoje, yra vienintelis nekilnojamojo turto vienetas Lietuvos Respublikoje, tiesiogiai priklausantis lietuvių Tautai ir NEPRIKLAUSANTIS nei Vilniaus miesto savivaldybei, nei Lietuvos Respublikos Vyriausybei, nei Kultūros ministerijai, nei Lietuvos Respublikos Prezidentūrai, nei Lietuvos Respublikos Seimui, nei Lietuvos Respublikos Seimo Kultūros komitetui, nei konkrečiai politinei partijai, nei kam kitam, tai – tik lakmusas. Demonstruojantis, kaip Lietuvoje, lygiai taip pat – ir visais kitais tūkstančiais atvejų, vyksta su visomis kitomis valstybės investicijomis, valstybiniais projektais, viešaisiais pirkimais ir t.t., ir pan., t.y. valstybės biudžeto „įsisavinimu“ ir turto panaudojimu. Tauro kalno projektas – ne vienetinis atvejis, tai – pastovus, sisteminis procesas ir dalykas, vykstantis nepertraukiamai. Kuris piliečiams numauna, kai kam kelnes, o kai kam jau – ir kelnaites bei naikina valstybės infrastruktūrą: ugdymo ir mokymo įstaigas, jų aprūpinimą ir vykdomas funkcijas; gydymo įstaigas, jų aprūpinimą, vykdomas funkcijas ir teikiamas paslaugas; kelius, gatves ir jų infrastruktūrą; energetikos ir šilumos ūkio infrastruktūrą ir objektus; socialinių paslaugų objektus ir jų funkcijas ir t.t., ir pan.. Tauta privalo suprasti, kad ši sistema ir santvarka negali būti toleruojama ir turi būti keičiama. Jinai – ydinga, toksiška ir destruktyvi. Priešingu atveju laukia prapultis.
 
Net tokio delikataus ir nacionaliniu – tautiniu požiūriu svarbaus projekto, kaip Tauro kalno projekto, valstybės politikai nesugeba, negali ir nenori atlikti be „otkatų“ ir be korupcijos. Ir tai yra daroma specialiai bei sąmoningai. Pvz., jau pirmame projekto vykdymo pasiruošimo žingsnyje – „Profsąjungų rūmų“ griovimo darbuose buvo išplauta, t.y. tiesiogiai iš Tautos pavogta 413 407 EUR (be PVM) ir papildomai 55 300 EUR tos pačios Tautos lėšomis sumokėta (tiek nuo papildomos sumos grąžinta į valstybės biudžetą) teismo paskirta bauda už tą patį pinigų išplovimą šiuose darbuose (!) – (oficialiai – už neskaidrų konkurso organizavimą). Ir tai yra tik nuo 1,9 mln. EUR pastato griovimo projektui Vyriausybės skirtos sumos. Galima tik įsivaizduoti, kokios yra tikrosios užmačios ir, kaip viskas vyks, „įsisavinant“ koncertų salės projekto vertės sumą 100+ mln. EUR … . Valstybei ir visiems politikams šio sklypo tinkamas ir racionalus panaudojimas, valstybės ir Tautos interesų tenkinimas, projekto skaidrumas ir išreikšta Tautos valia turėtų būti principo ir garbės reikalas. Deja, Lietuvos politikai sąmoningai pasirinko korupcinį ir Lietuvos valstybei finansiškai labai skausmingą projekto kelią … . Nei menkiausio mandagumo, nei moralės, nei padorumo … . Kaip žinia, už šio sprendimo stovi „homosekai“, kartu su „valstiečių“, konservatorių ir liberalų partijomis. Pseudo „Tautos namai“ – „homosekų“ sprendimas ir rezultatas. O tai yra labai didelė gėda (taip pat ir pavojus) Tautai ir Lietuvos Respublikos valstybei. Kaip Tautoje yra sakoma ir jie yra vadinami – „P.Y.D…..R.A.I. neraliuoti“, turint omenyje politikus, o ne vien seksualinius iškrypėlius politikoje. Todėl politikai privalo susirinkti savo „žaislus iš smėlio dėžės“ ir eiti visi „na chui“, Prezidentui skelbiant pirmalaikius Seimo rinkimus su Tautos programos vykdymu ir formuojant naują Vyriausybę. Tai – šansas ir galimybė Prezidentui. Taip pat, jau dabar, politikai patys sau privalo pasirinkti konkrečias ir neišvengiamas bausmes: fizines, politines ar finansines, kuriomis norėtų būti nubausti. Jeigu jų pasirinktos bausmės atrodys tinkamos, pakankamos ir adekvačios, Tauta nesvyruodama jas įvykdys.
 
Atkreiptinas didelis ir ypatingas dėmesys – labai ženklų ir svarbų vaidmenį nacionaliniuose rinkimuose privalo prisiimti ir atlikti arba suvaidinti Kaunas su regionu ir, ypatingai, Žemaitija. Svarbų ir svarų vaidmenį rinkimuose privalo prisiimti bei suvaidinti ir visa Lietuvos emigrantų diaspora užsienio šalyse. Suprantama, taip pat ir kiti Lietuvos regionai, ypač, rytiniai. Nepasikliaujant ir nieko nesitikint iš Vilniaus. Kadangi Vilnius Lietuvoje – politinių iškrypėlių ir „homosekų“ citadelė. Todėl eiliniai ir normalūs vilniečiai privalo rimtai užsiimti miesto valymu.
 
Tauta privalo suprasti ir žinoti, kad esama valstybės santvarka arba politinė sistema ir valdininkų skaitlingumas yra pagrindinės priežastys ir faktoriai, kurie žudo Lietuvą visom prasmėm. Daugiau žmonių turėtų būti nukreipiama į bendrojo vidaus produkto (BVP) kūrimą, o ne į visų lygių parazituojančių biurokratų armiją, vykdančią to produkto skirstymą ir „įsisavinimą“.
 
Todėl antra tema ir klausimas Tautai, jos vertinimui ir piliečių pamąstymams dėl Lietuvos Respublikos politinės sistemos ir politikų – I-OJI TAUTOS PROGRAMA 2024 m. spalio 13 d. Lietuvos Respublikos Seimo rinkimams (Tautos programą galima rasti ir skaityti laikraščio „Laisvas laikraštis“ internetiniuose tinklalapiuose www.laisvaslaikrastis.lt ir www.laisvas.info).
 
 
Projekto alternatyvos autorius
(pavardė redakcijai žinoma)
Facebook komentarai
});}(jQuery));