„Lietuvos geležinkelių” vadovas atleistas, nes bandė išvengti įmonės bankroto

Gelezinkelis Hame Hamm Vokietija
Na ką, jau turim oficialų JAV OFAC laišką, kad sankcijos LTG nėra privalomos. Kas reiškia, jog galime trąšas vežti ir toliau ir bus viskas legit.
Tuomet klausimas pirmas: už ką tuomet išmetėme iš darbo LTG generalinį direktorių? Nes panašu, kad jis buvo išmestas už tai, kad „nesilaikė šios vyriausybės vertybinės politikos“. Primenu jau 6 kartą, kad valstybės valdomų įmonių reforma buvo daroma tam, kad depolitizuoti valstybės valdomas įmonės, o tuo metu opozicijoje buvę TS-LKD tam nuoširdžiai ir entuziastingai pritarė. Gal kartais pritarė dėl to, kad tuo metu valstybės įmonėse buvo susodinti ne jų partijos, o konkuruojančios partijos kadrai?
Ir klausimas antras: kokiu tuomet pagrindu dabartinė valdžia siekia ypač pelningus krovinius atiduoti vežti mūsų kaimynams? Kaip jau pripažįsta ir G. Landsbergis, latviai juos paimtų, jei mes nevežtumėme. Kas reiškia, kad ši valdžia daro tiesioginę turtinę žalą LTG akcininkams, t.y. visiems mums, Lietuvos piliečiams (nes 100 proc. LTG akcijų priklauso valstybei), o šią žalą bei biudžeto pajamų netekimus sumokėsime mes per naujai ketinamus įvesti automobilių taršos mokesčius bei visuotinius NT mokesčius (beje, mokestinių planų yra ir gerokai daugiau).
Facebook komentarai
});}(jQuery));