UAB „Klaipėdos mėsinė“ ieško verslo nišų
UAB „Klaipėdos mėsinė“ ieško verslo nišų
Pasinaudodama Europos Sąjungos finansine parama UAB „Klaipėdos mėsinė“ žvalgosi naujų realizacijos rinkų savo produkcijai. Mėsos produktų gamintojai iš uostamiesčio dalyvavo 3 specializuotose parodose skirtingose valstybėse, kur pateikė „Lithuanian Gold“ ir „Torrido“ prekių ženklų produkciją bei turėjo galimybę tiesiogiai pajausti potencialių klientų emocijas ir lūkesčius.
Pernai „Klaipėdos mėsinės“ atstovai dalyvavo Stokholme organizuotoje mugėje „Mitt Kok“ (lietuviškai – „Mano virtuvė“). Lietuvos gamintojai parodos lankytojams degustacijai pateikė 9 skirtingų rūšių mėsos užkandžių iš kiaulienos, jautienos ir kalakutienos. Mugėje siekta išsiaiškinti, ar Švedijos vartotojams būtų priimtinas „Torrido“ mėsos užkandžių skonis, kurie produktai patinka labiau, kurie pritraukia daugiau dėmesio.
Su kiek platesniu asortimentu klaipėdiečiai 2014-ųjų rugsėjį dalyvavo parodoje POLAGRA, kuri vyko Lenkijos mieste Poznanėje. Kaimyninės šalies prekybininkams ir gurmanams lietuviai pristatė nauju „Lithuanian Gold“ prekės ženklu įvardintus gaminius. Šis prekinis ženklas sukurtas specialiai eksportui atrinktiems geriausiems „Klaipėdos mėsinės“ gaminiams.
O šį pavasarį uostamiesčio kompanijos atstovai keliavo į Amsterdamą (Olandija), kur dalyvavo parodoje PLMA. Jos metu buvo pristatyti „Lithuanian Gold“ ir „Torrido“ prekių ženklai bei ieškoma partnerių, kurie padėtų plėsti pardavimo kanalus Beniliukso šalyse.
„Tiesioginis kontaktas su pirkėjais, prekybos atstovais yra daug tikslingesnis už teorinius tyrimus ar apklausas. Išgirsdami profesionalius potencialių partnerių vertinimus, klausimus ar patarimus daug geriau suprantame realią tos šalies situaciją ir savo galimybes patekti į naujas rinkas“, – projekto renginių patirtį apibendrino Gintautas Škimelis, UAB „Klaipėdos mėsinė“ rinkodaros vadovas.
Informacija apie projektą:
Projektas „UAB „Klaipėdos mėsinė“ gaminių pardavimų plėtra naujose rinkose” yra iš dalies finansuojamas ES Europos regioninės plėtros fondo. Projekto vertė 30516,97 eurų, iš kurių ES paramos lėšos – 18310,18 eurų. Projektas pradėtas 2014 rugsėjį, projekto pabaiga – 2015 m. gegužės 27 diena.
Daugiau informacijos:
Gintautas Škimelis
UAB „Klaipėdos mėsinė“ rinkodaros vadovas