Teisininkas Jonas Kovalskis: „Po Malaizijos lainerio katastrofos kilusiame informaciniame kare pirmiausia buvo nužudyta TIESA!..”

Kandidato21089Foto

Kandidato21089Foto

                                                                                     

Juozas IVANAUSKAS

 

Teisininkas Jonas Kovalskis: „Po Malaizijos lainerio katastrofos kilusiame informaciniame kare pirmiausia buvo nužudyta TIESA!..”

 Kandidato21089Foto

Liepos 17 d. Jonas Kovalskis savo facebook paskyroje paliko trumpą žinutę: „Šiandien tragiškos Malaizijos keleivinio lėktuvo katastrofos metinės. JAV/NATO karo nusikaltėlių gaujos kontroliuojama smegenų plovimo mašina įjungė informacinės atakos režimą ir visos MIP choru gieda jankių nusikaltėlių giesmę Tiesos laidotuvėse. Ar pasaulio Teroristui Nr. 1 JAV/NATO piratų gaujai pavyks vėl apiplėšti visą pasaulį ir šioje tragiškoje istorijoje?..“

Kadangi kai kurie valdžioje esantys politikieriai bei visa sisteminė žiniasklaida Lietuvoje lyg sutartinai pučia į tą pačią dūdą – dėl Malaizijos keleivinio lėktuvo „Boeing 777“, skridusio reisu MH-17, numušimo virš Rytų Ukrainos a priori kaltindama „teroristinę valstybę“ Rusiją ir jos remiamus sukilėlius Donbase, išskirtiniame interviu „Laisvam laikraščiui“ pamėginkime dar kartą drauge su Jonu KOVALSKIU prisiminti lygiai prieš metus įvykusią tragediją, nusinešusią 298 žmonių gyvybes, bei atsakyti į nepriklausomo nuo politinės konjunktūros teisininko suformuluotą esminį klausimą: Ar pasaulio Teroristui Nr. 1 JAV/NATO piratų gaujai pavyks vėl apiplėšti visą pasaulį ir šioje tragiškoje istorijoje?..“.

——————————————————————————————-

 

– 2014-07-17 Donecko apskrity, netoli Grabovo gyvenvietės, sudužo Malaizijos avialinijų keleivinis lėktuvas „Boeing 777“, skridęs reisu MH17 iš Amsterdamo į Kualą-Lumpurą. Visi skridę šiuo reisu – 283 keleiviai ir 15 įgulos narių, – žuvo. Tai šiuo metu yra vienintelis nekvestionuojamas, visiems gerai žinomas ir oficialiai patvirtintas faktas šioje tragiškoje istorijoje, praėjus metams nuo lainerio katastrofos momento. Na, o visas kitas Vakarų skleidžiamas galingas informacinis triukšmas – tai tik prielaidos, nuomonės, atviros insinuacijos, niekuo nepagrįsti prasimanymai, kuriuos sąmoningai, kryptingai platina JAV kontroliuojama melo propagandos mašina.

  Lietuvos sisteminė žiniasklaida uoliai atlieka Vašingtono jai skirtą vaidmenį, gieda savo partiją šitame siaubingame JAV diriguojamame chore, gausiai ir jausmingai tiražuoja emocingus pranešimus, iš kurių pašalinus žodžius „Malaizijos orlaivį numušė Donecko separatistai, Rusija, Putinas“, visuomenei pateikiamoje versijoje… stotų spengianti tyla. Sisteminė žiniasklaida, kaip taisyklė, savo pranešimus grindžia išimtinai Ukrainos informacija, kurios patikimumas jau daugybę kartų pasirodė esąs nulinis.

 Prisiminkime 2014 m. liepos 17 dienos įvykių pranešimus žiniasklaidoje, kuriuos keistai jungia vienas bendras bruožas – dar nėra jokios patikimos informacijos apie MH-17 ištikusią tragediją, tačiau apie tai jau puikiai viską žino Kijevo masinės informacinės priemonės, lyg būtų to laukusios. Pirmas pranešimas apie lainerio katastrofą Ukrainos internetiniame portale „Ukrainskaja pravda“ pasirodė 18:58 min. Jame sakoma: „16:20 val. nutrūko ryšys su keleiviniu „Malaysia Airlines“ lėktuvu, kuris skrido iš Amsterdamo į Kualą-Lumpurą 10000 metrų aukštyje virš Ukrainos teritorijos tarptautinio oro koridoriaus ribose“. Atsakinga už civilinės aviacijos saugumą Ukrainos valstybinė aviacijos tarnyba, paprašyta pakomentuoti pranešimą, nurodė, kad kol kas negali nei patvirtinti, nei paneigti informacijos apie orlaivio katastrofą, tačiau JAV finansuojami Ukrainos internetiniai portalai, labai tolimi nuo visų su aviacija susijusių reikalų, žaibiškai atliko savo „tyrimus“, būdami toli nuo įvykio vietos, ir paskelbė savo „išvadas“, kurias nuo tada iki dabar nuolat kartoja Lietuvos valdžia ir jai lojali sisteminė žiniasklaida.

 Dar anksčiau Ukrainos „Espresso TV“ paskelbė, kad „numušti – būtent numušti, – lėktuvo iš nešiojamo zenitinio raketinio komplekso, konkrečiai NZRK „Igla“, neįmanoma, tam reikia mažiausiai zenitinės sistemos „BUK“. Tai yra, „Espresso TV“ pateikia ne tik versiją, kodėl lėktuvas dingo iš radarų ekranų, tačiau ir nurodo, kas yra kaltas dėl tragedijos, kadangi, kaip tvirtina minėtas šaltinis, „separatistai tokių sistemų neturi, todėl raketa galėjo būti paleista iš Rusijos teritorijos“. Šis pranešimas buvo paskelbtas jau 17:50 val., praėjus tik valandai po įvykio! Iš kur tokia informacija?!.. Pranešimui paruošti, išsiaiškinti detales, pakalbėti su šaltiniu, patikrinti informaciją, tam prireikia laiko, tačiau pranešimas atsiranda žaibiškai? O gal tokia informacija jau buvo paruošta iš anksto?..

Toliau dar gražiau. Prabėgus kelioms valandoms po lainerio katastrofos, 20:20 val. Antonas GERAŠČENKO, Ukrainos vidaus reikalų ministro Arseno AVAKOVO patarėjas, savo facebook paskyroje, operatyviai atlikęs „asmeninį tyrimą“, pateikė savo išvadas: „Ką tik virš Torezo teroristai iš Putino maloniai jiems perduoto zenitinio-raketinio komplekso „BUK“ numušė civilį lėktuvą Kuala-Lumpur – Amsterdamas. Šiandien vietiniai patriotai užfiksavo šito komplekso judėjimą iš Torezo į Smežnoje…“ .

anton

 

 

Tai yra, Ukrainos odiozinis valdininkas, dar nesant jokių pranešimų apie tragišką įvykį iš oficialiai atsakingų tarnybų ar pasaulio organizacijų, jau žino, dėl kokių priežasčių lėktuvas dingo iš radarų ekranų ir kas būtent kaltas dėl tragedijos, tad savo paskelbtą vaizdo įrašą iš įvykio vietos papildo patetišku komentaru – „Putino ir jo teroristų cinizmas nežino ribų!..“.

Akimirksniu ši Ukrainos valdininkų bei žurnalistų prasimanyta, niekuo nepagrįsta versija bus sėkmingai perkelta į Vakarų informacinio karo sunkiąją artileriją ir niekas net nebandys paklausti šios „anties“ autorių – iš kur pas juos toks įsitikinimas ir kuo grįsta pateikiama informacija?

 MH-17 tragedijai ištirti nedelsiant buvo sudaryta komisija, kurios sudėtyje ekspertai iš Australijos, Belgijos, Malaizijos, Nyderlandų, JAV, Rusijos ir Ukrainos, tačiau tyrimo rezultatų dar niekas nėra matęs. Ukraina, kuri, atrodytų, labiausiai suinteresuota objektyviu katastrofos aplinkybių tyrimu, jau kitą dieną pradėjo intensyvų puolimą katastrofos vietoje ir komisija visą savaitę negalėjo patekti dėl Ukrainos artilerijos apšaudymų. Kodėl buvo pasirinkta tokia taktika?!..

 Informaciniame kare pirmiausia yra žudoma Tiesa. Informaciniame kare svarbu ne informacijos patikimumas ar kokybė, o dezinformacijos kiekybė, jos intensyvumas bei nuolatinis kartojimas, emocingumas. Taip sukuriamas totalaus melo laukas, verčiantis net kritiškai mąstančius protus paklusti MELO galiai ir patikėti. Vėliau A. Geraščenkos sufabrikuotą versiją choru kartos Kijevo chuntos veikėjai, nuo prezidento iki  smulkių biurokratų – jausmingai, nuolat, įkyriai. Žymusis nacių propagandos meistras J. Gebelsas yra pastebėjęs: „Kuo siaubingesnis melas, tuo lengviau žmonės juo patiki. Vieną kartą pakartotas melas taip ir lieka melu, o 1000 kartų pakartotas melas tampa tiesa“.

 

 

Jau kitą dieną po katastrofos, kuomet dar nebuvo objektyvios kontrolės duomenų apie įvykį, JAV prezidentas B. Obama įvardino kaltuosius dėl šios tragedijos – Donecko laisvės kovotojus ir juos palaikančią Rusiją.  Džonas Teftas, JAV pasiuntinys Rusijoje, parėmė savo vadovo versiją, tačiau į žurnalisto klausimą – „Kodėl manote, kad dėl MH17 reiso lėktuvo numušimo kalta Rusija?“, atsakė amerikiečiams būdingu įžūlumu – „Mes tiesiog tai žinome!..“. Džonas Keris, JAV valstybės sekretorius, labai jau nediplomatiška maniera paskelbė kaltinamąjį verdiktą: „Zenitinis raketinis kompleksas, kuriuo buvo numuštas Malaysia Airlines lėktuvas, buvo perduotas sukilėliams Rusijos“.

OBAMA KERRY

 

 

Vašingtonas iškart paskelbė sensacingą žinią: 2014-07-23 pasauliui bus pateikta daugybė ir neginčijamų įrodymų, kad dėl Malaizijos keleivinio lėktuvo katastrofos Donecke yra kalta Maskva!.. bet nieko nepateikė. Prabėgo metai, o nuotraukų iš JAV karinių šnipinėjimo kosminių aparatų, kurie tuo metu buvo virš įvykio vietos ir viską fiksavo, vis dar nėra?!..

 JAV Valstybės departamento atstovės spaudai Džen Psaki ir Mary Harf ne kartą juokino pasaulį savo atsakymais į žurnalistų klausimus apie JAV disponuojamus įrodymus, teigdamos, kad ieškojo Rusijos kaltės įrodymų… socialiniuose tinkluose skelbiamuose feikuose, kuriuos gausiai gamino Ukrainos valdžia.

 Maža to. Paslaptingai dingo daugybė įrodymų, kurie paprastai yra tiriami pagal ICAO (Tarptautinės civilinės aviacijos organizacijos) nustatytas lėktuvų katastrofų tyrimo taisykles – Dnepropetrovsko aviacijos stoties dispečerių pokalbiai su Malaizijos ekipažu, pilotų pokalbiai, Ukrainos karinių lėktuvų, zenitinių kompleksų judėjimo katastrofos dieną planai, zenitinių raketų kiekis ir daugybė kitų.

 Iš kitos pusės, Vakarų viešosios nuomonės formuotojai ignoravo ir tebeignoruoja Rusijos objektyvios oro kontrolės pateiktus duomenis. Tuoj po Malaizijos orlaivio katastrofos Rusijos Gynybos ministerija pateikė informaciją, apie tai, kad katastrofos vietoje Ukraina sutelkė priešlėktuvinės gynybos pajėgas, net 9 BUK divizionus, kurių radarų aktyvumas padidėjo būtent katastrofos išvakarėse ir katastrofos dieną, nors visiems yra žinoma, kad Donecko laisvės kovotojai neturi oro pajėgų.

 „Almaz-Antėj“ korporacija, kuri sukūrė ir gamina raketinius kompleksus „BUK“, pateikė išsamų katastrofos tyrimą ir nustatė, kad lėktuvas galėjo būti numuštas raketa 9M38M arba 9M38M1 su kovine galvute 9M314 arba 9M314M1, paleista iš zenitinio raketinio komplekso „BUK-M1“, kurių nėra Rusijos armijos ginkluotėje ir kuriais apginkluota būtent Ukrainos armija. Pagal lėktuvo pažeidimų pobūdį „Almaz-Antej“ specialistai apskaičiavo raketos skrydžio trajektoriją ir nustatė, kad raketa galėjo būti paleista tik iš gyvenvietės Zaroščenskoje teritorijos, kurią tuo metu kontroliavo Ukrainos karinės pajėgos.

  Rusijos aviacijos valstybinė tarnyba Rossaviacija bei Rusijos Generalinės prokuratūros Tyrimo komitetas pateikė savo objektyvios kontrolės duomenų tyrimų rezultatus, kurie paneigia Ukrainos ir JAV media korporacijų tiražuojamus propagandinius prasimanymus. Vakarų propagandos mašina, nežiūrint į akivaizdžius ir jau nepadoriai atrodančius jų brukamos MH17 katastrofos versijos „Rusija kalta!“ prieštaravimus tikrovei, toliau dirba maksimaliu režimu, kursto rusofobiją ir kaitina militaristinę psichozę.

 Verta prisiminti, kad 2015-03-24 Prancūzijos Alpėse sudužo Vokietijos aviakompanijos  „Germanwings“ aerobusas A-320-211, kuriuos skridę 144 keleiviai ir 6 ekipažo nariai žuvo. Katastrofos priežastys oficialiai buvo paskelbtos jau po dviejų dienų, kovo 26 dieną.

 Susidaro įspūdis, jog Malaizijos orlaivio MH-17 katastrofos tyrimo vilkinimas, šališkumas, eiga, kurtinantis Vakarų propagandinis triukšmas, nušviečiant tiek patį įvykį, tiek tyrimo komisijos darbą,  – kad Olandijos tyrėjai deda daug pastangų, norėdami surasti kokių nors įrodymų, kurie leistų apkaltinti dėl šios tragedijos Rusiją ir patvirtintų JAV prezidento Obamos a priori paskelbtą, Vašingtono brukamą versiją. Bet, kol kas, tai jiems ne itin gerai sekasi, todėl ir MH-17 tyrimas tęsiasi nepadoriai ilgai…

 Jokių rimtų ir įtikinamų įrodymų, norint apkaltinti Maskvą ir Donecko laisvės kovotojus dėl Malaizijos lėktuvo katastrofos nėra, o su JAV ir jų vasalų prasimanymais, begaliniu noru pateikti savo pageidavimus už tikrovę į tarptautinį teismą, net ir tokį politiškai angažuotą kaip Hagos tribunolas, eiti negalima. Todėl tyrimas ir  yra vilkinamas. O tuo metu Vakarų informacinio karo prieš Rusiją frontuose, kaip ir Lietuvoje, melas liejasi laisvai!.. 

– Atrodytų, absoliučiai akivaizdu, jog visam pasauly nuskambėjusios tragedijos tikrai nebūtų, jeigu ne 2014 m. Maidano „revoliucija“ – Vašingtono ir Briuselio remiamas valstybinis perversmas Ukrainoje, po kurio Kijevo rėžimas (Turčinovas, Porošenko, Jaceniukas, Avakovas, Jarošas, Saakašvilis ir kt. karo nusikaltėliai) ne tik inicijavo, bet ir, nepaisant Minsko susitarimų, tebeeskaluoja  pilietinį karą Donbase? Tai kodėl šių sąsajų „nemato“ karo „ekspertai“ bei „analitikai“, visa sisteminė žiniasklaida, taip įnirtingai įrodinėjanti „tikrąsias“ Malaizijos lainerio numušimo priežastis bei kaltininkus? 

 – Robertas Šeklis, amerikiečių rašytojas, yra pasakęs: „Pikčiausia yra tai, kad informaciniame kare pralaimi tas, kuris sako tiesą, kadangi tiesa turi ribas. Melagis  gali sakyti, ką nori, kas tik jam šaus į galvą“.

 Ukrainos kruvinasis Maidanas, kurio pradžiai ženklą davė Vakarai, pasinaudoję tuometinio Ukrainos prezidento V. Janukovičiaus atsisakymu pasirašyti Vilniuje 2013-11-21 kolonijinę Ukrainai savo esme asociacijos su Europos Sąjunga sutartį, buvo JAV ir ES agresijos į istorines Rusijos žemes aktas. Tai yra absoliučiai akivaizdu bet kuriam sveiką protą išsaugojusiam nuo masinių dezinformacijos priemonių pragaištingo poveikio žmogui. Būtent Vašingtonas ir Briuselis užtikrino Kijevo Maidanui finansinį, politinį, informacinį palaikymą, kai teisėta Ukrainos valdžia, prezidentas Viktoras Janukovičius buvo nušalinti smurtiniu, valstybinio perversmo būdu 2014. 02. 22.

  Universalus teisės principas „iš neteisės teisė nekyla“ skelbia: jokių teisių fizinis ar juridinis asmuo neįgyja darydamas neteisėtus veiksmus ar nusikaltimus. Kijevo chunta atėjo/buvo pastatyta Vašingtono ir Briuselio į valdžią Ukrainos Konstitucijoje uždraustu būdu, todėl tokios valdžios tolimesni veiksmai gali būti vertinami tik vienu galimu būdu – visi jie yra neteisėti!.. Bent jau turėtų būti taip vertinami, vadovaujantis Romos teise ar anglų precedentinės teisės tradicija ir doktrina.

 Tačiau Vakarai savo karuose už naujas kolonijas (spalvotos revoliucijos posttarybinėje erdvėje Vidurio ir Rytų Europoje, karai Jugoslavijoje, Afganistane, Irake, Libijoje, Sirijoje, dabar Ukrainoje, arabų pavasariai) galutinai atsisakė pagarbos tarptautinės teisės normoms, įstatymo viršenybės, teisėtumo principų santykiuose su likusiu pasauliu ir grįžo į konkistos – jėgos diktato, džiunglių įstatymo „kas stipresnis, tas ir teisus“ viduramžius. Todėl ir karas Donbase – tai jokiu būdu ne ATO („antiteroristinė operaciją“), kaip jį droviai vadina atsakingus postus užimantys Kijevo chuntos veikėjai, o pats tikriausias pilietinis karas – žiaurus, negailestingas, beprasmiškas!..

 2014-02-22 data tapo lemtinga Ukrainai. Tiktai nuo šios datos Pietryčių Ukraina – Doneckas, Luganskas, Charkovas, Odesa, Krymas, Dnepropetrovskas, Nikolajevas,Chersonas – regionai, kurie yra Ukrainos ekonomikos stuburas ir kur gyvena etniniai rusai, ilgai, kantriai stebėję Maidano beprotybės šėlsmą, pagaliau suvokia, kad laukti daugiau nebegalima. Į valdžią atėjo fašistuojantys ekstremistai iš „Dešiniojo sektoriaus“, kurių ideologijos pagrindas – rusofobija bei šūkiai – „Rusus ant peilių!“, „Rusus pakarti!”, nedviprasmiškai nurodė liūdną ateitį rusakalbiams, kurių Ukrainoje net 23 mln., Donbaso gyventojams tampa aišku – laukimas pražūtingas. Pirmieji „Dešiniojo sektoriaus“ įstatymai dėl rusakalbių ir rusų kalbos uždraudimo nebepalieka jokių iliuzijų Rytų Ukrainos etniniams rusams: turite gintis arba būsite sunaikinti!..

  Malaizijos lainerio katastrofa tikrai buvo nenaudinga nei Donbaso sukilėliams, nei tuo labiau Rusijai!.. Būtent tuo metu vyko nuožmūs mūšiai regione prie Saur Mogyla, „Pietų katile“ buvo apsupti net 5 Ukrainos armijos daliniai ir metodiškai naikinami. Tai yra, taktinė iniciatyva mūšio lauke buvo sukilėlių rankose. Kilusi panika tarp Kijevo ATO baudėjų buvo tokia baisi, kad jie pademonstravo iki tol istorijoje nežinomą karybos pavyzdį – ištisi kariniai daliniai, bandydami išsigelbėti nuo Donecko kovotojų atsakomosios ugnies, kirsdavo valstybinę  sieną ir slėpdavosi pas „agresorių“ Rusiją, kuri juos priimdavo, nuprausdavo, pamaitindavo, suteikdavo medicininę pagalbą ir grąžindavo Ukrainai. Tokio „agresoriaus“ karų istorijoje dar nėra buvę!..

  Lietuviškieji karo „ekspertai“, „analitikai“ akivaizdžių tiesų nepastebi ne dėl įgimto protinio nepakankamumo. Paprasčiausia, jie yra informacinio karo eiliniai ir sprendžia taktines informacinio karo užduotis. Jų tikslas – sukurti totalaus melo lauką, kuriame objektyvi tiesa neturėtų jokių galimybių išgyventi!.. Jų skleidžiama propaganda atitinka Jozefo Gebelso kanonus, o nuolatiniai sensacingi pranešimai veikia emocijas, o ne protą, sukuria tokią agresijos aplinką, kurioje informacijos vartotojas jaučiasi nesaugus ir pats ima ieškoti stabilumo informacinio agresoriaus, JAV/ES pateikiamų problemos sprendimų variantuose – esą Rusija „teroristinė valstybė“, Putinas demonas, tad karas su Putino Rusija yra neišvengiamas ir teisingas pasirinkimas. Toks šiuo metu diegiamas Vakarų statistiniam informacijos vartotojui mąstymo algoritmas.

Rusijos demonizavimo kontekste, pasinaudojant Malaizijos lėktuvo katastrofa, taikomi gerai žinomi manipuliavimo masine sąmone metodai. Siaubo istorijai reikia aukų (šiuo atveju – 298 žmonės), įvykių mistifikacijos, vienų aplinkybių bei įvykių sureikšminimo, o kitų slėpimo arba nutylėjimo, nuolat kartojamo melo, nebūtų versijų kūrimo ir pan. Tai chrestomatinis juodosios propagandos pavyzdys mūsų sisteminėje žiniasklaidoje.

 Objektyvi, nešališka publicistika – tai sunkus, gan pavojingas, menkai apmokamas (o dažniausia visai neapmokamas) darbas. Tuo pat metu gausiai tiražuojama amoralioji „žurnalistika“, žongliruojanti vienpusiškos informacijos srautais, iš piršto laužta „analitika“ – labai pelningas, gerai apmokamas ir lengvas verslas. Būtent tai sąlygoja etatinių „ekspertų“, „analitikų“ prisitaikėliškumo, trijų beždžionėlių poziciją – „nieko nesakau, nieko nematau, nieko negirdžiu“. Tai, kas neapsimoka, prieštarauja savanaudžio liberalo „etikai“. Melas neprieštarauja, o tiesa prieštarauja?!..

  „Kiekviename kare daromi nusikaltimai. Karas yra nusikaltimas, nes kare pasireiškia visos įmanomos smurto rūšys“, – teigia Niurnbergo tribunolas. Informacinis karas, kol kas, dar nėra reglamentuotas tarptautinės teisės normomis. Tačiau II Pasaulinio karo nusikaltėliai, Niurnbergo tribunolo kaltinamieji, matyt, irgi galvojo, jog naikindami Tarybų Sąjungos okupuotų teritorijų civilius gyventojus ir tarybinius karo belaisvius koncentracijos stovyklose po atviru dangumi, kad jie, civilizuoti europiečiai, nedaro jokio nusikaltimo, bet tai jiems nepadėjo išvengti Teisingumo!..

– Taigi, įvykus Malaizijos keleivinio lėktuvo katastrofai, dėl šios tragedijos tuoj pat buvo apkaltintas Kremlius ir Putinas, prasidėjo arši JAV inicijuota propagandinė kampanija dėl sankcijų taikymo „teroristinei valstybei“ Rusijai. Kaip galėtumėte paaiškinti tokį agresyvų Vašingtono vykdomos politikos kursą, kai nesibodima spekuliuoti netgi niekuo nekaltų civilių žmonių gyvybėmis?

Ukrainos žiniasklaidos išplatintą versiją, jog Malaizijos oro linijų keleivinis lėktuvas buvo numuštas Rusijos zenitine raketine sistema „BUK“, iškart pasigavo Vakarų pasaulio žiniasklaida. JAV prezidentas Barakas Obama ir sekretorius Džonas Keris, JAV pasiuntinys Rusijoje Džonas Teftas ir kandidatuojanti į JAV prezidentus Hilary Klinton, Didžiosios Britanijos ministras pirmininkas Deividas Kameronas ir eilė kitų Vakarų politinių veikėjų, tarsi mantrą sutartinai kartojo: „Rusija kalta, Rusija privalo atsakyti!..”. TAČIAU nepateikė jokių, absoliučiai jokių, Rusijos kaltės įrodymų, nors visus metus kartojo, kad turi neginčijamų Kremliaus ir asmeniškai V. Putino dalyvavimo orlaivio numušimo istorijoje įrodymų. Taigi, Vakarai pasuko seniai išbandytu ciniško melo keliu.

Tokios pat nepriklausomų nuo Vašingtono  valstybių, jų vadovų demonizavimo kampanijos buvo vykdomos siekiant susidoroti su Jugoslavijos lyderiu S. Miloševičiumi, Irako prezidentu Sadamu Huseinu, Libijos vadovu Muamaru Kadafiu bei kitais realiai nepriklausomais valstybių vadovais, savo šalių patriotais. JAV ir NATO valstybės, pasiremdamos savo pačių sukurtu melu, vykdydavo tarptautinius nusikaltimus, karines intervencijas bei agresijas, sunaikindavo globalistams nepaklusnių valstybių pramonę, infrastruktūrą, nužudydavo milijonus civilių gyventojų, užgrobdavo tų šalių resursus, o vėliau melo jūroje paskandindavo propagandinį melą, tapusį pretekstų užpulti Vašingtonui nelojalią šalį!.. Mes visi puikiai prisimename JAV sekretoriaus Colino Pauelo rankoje laikomą mėgintuvėlį su milteliais JTO Saugumo Taryboje, neva tai Irako masinio naikinimo ginklas, kuris vėliau, nusiaubus šalį, taip ir nebuvo  rastas…

 Rytų Ukrainos oro erdvės tragedija yra iš tos pačios, Vakarų ciniško melo serijos. Rusijos armija, Vakarų nuomone, ištisus metus kariauja su Ukraina, nors niekas iki šiol tos armijos ten nėra matęs. Galima paslėpti keletą karių ar netgi dalinį, tačiau paslėpti reguliariosios armijos junginius, sunkiąją ginkluotę, šarvuotą techniką, Ukrainos prezidento P. Porošenkos teigimu, 200 000 Rusijos karių, sutikite, tai tiesiog neįmanoma. Kaip neįmanoma paslėpti dėl objektyvių, nuo Rusijos karo vadų valios nepriklausiančių priežasčių mūšiuose žuvusiųjų, sužeistų ar paimtų į nelaisvę reguliariosios Rusijos armijos karių. Jų nebuvimas dar kartą įrodo Ukrainos ir Vakarų propagandinį melą – Rusijos armijos karių ten paprasčiausiai nėra!..

 Malaizijos lėktuvo katastrofa, kaip įprasta Vakarų nepadoriame ir nešvariame politiniame žaidime, be jokio pagrindo buvo panaudota JAV/ES ekonominiame kare prieš Rusiją, todėl ir sankcijos buvo įvestos, nepaisant racionalių argumentų bei sveiko proto logikos. Šalia Vakarų vykdomo informacinio karo buvo pradėtas plataus mąsto ekonominis ir finansinis Rusijos puolimas. Pats laikas žmonėms suvokti ir prisiminti Vakarų nužudyto Jugoslavijos prezidento Slobodano Miloševičiaus paskutinį kreipimąsi į slavų tautas: „Vakarai – tai pasiutęs šuva, kuris dėl pelno padarys bet kokį nusikaltimą!..“.

JTO statute yra nuostata, kad sankcijas valstybei, JTO narei, galima taikyti tik tada, kai tos valstybės veiksmai kelia grėsmę taikai ir saugumui pasaulyje. Sankcijas valstybei galima taikyti tik JTO Saugumo Tarybos narių vienbalsiu sprendimu. Pasaulio Prekybos organizacijos principai nustato laisvą prekių, paslaugų, asmenų ir kapitalo judėjimą tarp šalių. JAV/ES, įvesdamos prasimanytu pagrindu sankcijas Rusijai, kaip ir kitoms valstybėms, grubiai pažeidė tarptautinės teisės normas ir dar kartą parodė savo kolonijinių laikų piratų veidą, tikrąjį veidą!..

  Būtų Malaizijos keleivinis lėktuvas nukritęs ar ne – visai nebesvarbu, kai Vakarų plėšikai, prasilošę ir prasiskolinę, susiruošia į savo tradicinį nuo Kolumbo laikų piratinį išpuolį.

 Rusija a priori buvo paskirta kalta ir sankcijos jai buvo pritaikytos pagal iš anksto Vašingtono paruoštą planą. JAV be karo negali išgyventi nei metų, kadangi didžiausios pasaulyje armijos išlaikymas be karo sunaikintų pačias Valstijas, juolab kad astronominė 18 trilijonų USD skola ir taip jau daro šį pasaulio hegemoną bankrotu!..

Bet šį kartą Vašingtonas smarkiai rizikuoja, kol kas, savo kolonijų, Ukrainos, Pabaltijo vasalais, tačiau „teroristinė valstybė“ Rusija turi pakankamai priemonių pasiekti ir JAV teritoriją. Makabriška pripažinti, tačiau Rusijos branduolinė triada – tai bene vienintelis faktorius, kuris dar apsaugo Lietuvą nuo garantuoto sunaikinimo. Lietuvą į pražūtį stumiantiems kietakakčiams politikieriams bei karo vanagams jau pats laikas būtų tai suvokti!..

– Gal galėtumėte, remiantis jums gerai žinomomis faktinėmis aplinkybėmis, dar kartą, trumpai ir aiškiai, pasakyti – kas iš tikrųjų buvo ir yra suinteresuotas objektyviu, nepolitizuotu  Malaizijos lainerio katastrofos aplinkybių tyrimu, o kas tiktai „pučia miglą“ ir vykdo pačią juodžiausią, ciniškiausią politiką?

– Rusijos Federacijos  ir Donbaso laisvės kovotojų nuoširdų norą išsiaiškinti tiesą, objektyviai ir nešališkai ištirti Malaizijos orlaivio katastrofos priežastis patvirtina įvykių seka, gausūs faktai, kvalifikuotų specialistų išvados.

 Donbaso kovotojai per valandą buvo įvykio vietoje, aptvėrė lėktuvo nuolaužų kritimo teritoriją bei užtikrino būtinas sąlygas katastrofos tyrimo komisijai atlikti nešališkus ir objektyvius įvykio vietos tyrimo procesinius veiksmus. Donecko LR vadovas Aleksandras Borodajus pakvietė Maskvos specialistus atvykti į įvykio vietą ir paimti lėktuvo „juodąsias dėžes“, kurios buvo puikiai išsilaikiusios ir nepažeistos, tačiau Maskva atsisakė tai daryti be tarptautinių specialistų, regis, dėl dviejų priežasčių. Pirmiausia, Rusijai buvo žinomos MH-17 katastrofos priežastys, remiantis Rusijos oro erdvės objektyvios kontrolės duomenimis. Antra, Rusija nenorėjo suteikti Vakarų melo propagandai, kuri sugeba viską apversti aukštyn kojomis, papildomo preteksto informacinei atakai, neva Maskva suklastojo arba galėjo suklastoti objektyvius įrodymus, esančius „juodosiose dėžėse“. Vėliau lėktuvo parametrų iki katastrofos ir jos metu laikmenos buvo tinkamai perduotos Malaizijos atstovams, o šie jas perdavė Olandijos tyrimo komisijai.

 Donecko kovotojai aktyviai talkino tyrimo komisijai renkant lėktuvo nuolaužas, aukų kūnus, užtikrino jų saugumą, transportavo. Jiems komisija jokių priekaištų nepareiškė. Donecko kovotojai komisijai parodė savo ginkluotės saugyklas ir veikiančius dalinius visur, kur komisija galėjo įtarti esant priešlėktuvines raketines sistemas.

 Rusijos Gynybos ministerija paviešino gautus objektyvios oro erdvės virš įvykio vietos kontrolės duomenis, be kita ko, net devynių Ukrainos radarų sistemų RLS 9C18 „Kupol-M1“, kurios yra sudėtinės raketinio komplekso „BUK-M1“ dalys, ir visos baterijos raketų paleidimo įrenginių ‚BUK-M1“ įvykio vietoje buvimą, jų aktyvų veikimą prieš katastrofą, nors Donecko liaudies armija neturi savo oro pajėgų. Todėl ir Ukrainos priešlėktuvinės gynybos ginkluotės toks gausus buvimas įvykio vietoje nebuvo padiktuotas karine būtinybe. Tuoj pat po katastrofos minėtos Ukrainos armijos sistemos buvo pervežtos iš įvykio vietos toliau nuo fronto linijos. Taip pat Rusijos Gynybos ministerijos atstovai pateikė objektyvius įrodymus, kad oro erdvėje, be Malaizijos Boeing‘o, buvo dar ir du Ukrainos armijos naikintuvai.

 „Almaz-Antej“ korporacijos, gaminančios geriausias pasaulyje priešlėktuvines-priešraketines sistemas, tame tarpe ir „BUK“, specialistai pateikė moksliškai pagrįstus skaičiavimus, inžinerinius brėžinius, žemėlapius, schemas, kurios įtikinamai įrodo, kad lėktuvas galėjo būti numuštas raketa 9M38M1, paleista iš zenitinio raketinio komplekso „BUK-M1“, kurių nėra Rusijos armijos ginkluotėje nuo 1999 metų, ir kurie – tiek raketos, tiek paleidimo įrenginys, yra tik Ukrainos armijoje. „Almaz Antej“ specialistai taip pat apskaičiavo raketos skrydžio trajektoriją ir nustatė, kad ji galėjo būti paleista tik iš tuo metu Ukrainos kontroliuojamos teritorijos – Zaroščenskoje kaimo apylinkių.

 Rusijos Generalinės prokuratūros Tyrimo komitetas paviešino buvusio Ukrainos armijos kariškio Eugenijaus Agapovo parodymus apie tai, kad įvykio dieną, 2014 m. liepos 17 d., iš aerodromo, kuriame tarnavo E. Agapovas, pakilęs  Ukrainos oro pajėgų lėktuvas Su-25, ginkluotas „oras-oras“ tipo raketomis , pilotuojamas kapitono Vladislavo Vološino,  grįžo į oro uostą iššaudęs visą lėktuvo kovinį komplektą. Gi pats V. Vološinas, kaip paliudijo E.Agapovas, išlipęs iš lėktuvo tepasakė: „Lėktuvas atsirado ne tuo laiku ir ne toje vietoje…“.

Kita vertus, Ukraina, neturėdama patikimų duomenų ir nepateikdama jokių objektyvių įrodymų, nedelsiant paskleidė niekuo nepagrįstą versiją – esą lėktuvą numušė Rusija ir sustiprino savo karinius veiksmus būtent Malaizijos lainerio katastrofos vietoje. Todėl tarptautinė tyrimo komisija gan ilgai negalėjo ten patekti. Ukrainos Saugumo tarnyba jau tą pačią liepos 17 dieną išėmė visus dispečerių, lydėjusių Malaizijos lėktuvą, pokalbius su pilotais, įslaptino visus savo karinių lėktuvų tos dienos skrydžių planus, lėktuvų ginkluotės apskaitos dokumentus, minėtų priešlėktuvinės gynybos sistemų „Buk-M1“ judėjimo maršrutus, raketų apskaitos dokumentus, nežinia kur paslėpė tą dieną dirbusią Dnepropetrovsko oro stoties, kuri kontroliavo Malaizijos lėktuvo skrydį, dispečerę ir kapitoną V. Vološiną. Visi šie Kijevo chuntos sankcionuoti veiksmai aiškiai parodo, kad „demokratiškoji“ Ukraina tikrai nėra suinteresuota objektyviu 2014 m. liepos 17 d. įvykusios tragedijos tyrimu.

 Grabovo, Torezo, Šachtiorsko gyventojai, kurių teritorijoje įvyko Malaizijos lėktuvo katastrofa, šio šiurpaus įvykio liudytojai teigia, kad jų niekas net neapklausė, jokie Olandijos komisijos nariai su jais nesusitiko, jokių parodymų nefiksavo, nors pagal ICAO nustatytas lėktuvų katastrofų tyrimo taisykles liudytojų parodymai – tai vienas iš pagrindinių įrodymų!..

 Olandijos prokuroras Fredas Vesterbekė, vadovaujantis reiso MH17 katastrofos tyrimo komisijai, po ištisus metus trunkančio tyrimo oficialiai pareiškė: „Specialistai tiria įvairius tragedijos variantus, tačiau įrodymai, kad lėktuvas buvo  numuštas kompleksu „BUK“, yra stipresni“. Tuo pat metu ponas Vesterbekė pažymi, jog „svarbiu informacijos šaltiniu yra didelis perimtų telefono skambučių kiekis ir … mes daug svarbios informacijos gauname iš interneto puslapių, blogų, forumų ir socialinių tinklų“Tai reiškia, visos internetinės šiukšlės yra tiriamos, o tiesioginiai įrodymai yra sąmoningai ignoruojami?!..

 Pasikartosiu, man susidaro įspūdis, kad Vakarai labai nori tiesiog už ausų pritempti Malaizijos lėktuvo tyrimo komisijos išvadas iki Nobelio taikos premijos laureato, JAV prezidento Barako Obamos a priori paskelbtos versijos, o ne nustatyti tiesą, dėl kurios Kijevo chuntos veikėjai bei jų kuratoriai iš Vašingtono galėtų atsidurti kaltinamųjų suole!..

Ką manote apie bandymus įsteigti JT Saugumo tarybos tribunolą dėl Malaizijos keleivinio lėktuvo numušimo?

Kaip informavo sisteminė žiniasklaida: „Jungtinių Tautų Saugumo Tarybos tribunolo dėl Malaizijos lėktuvo numušimo virš Rytų Ukrainos, kurio vengia Rusija, jau reikalauja penkios valstybės, skelbia unian.net. Prie Nyderlandų ir Malaizijos, šalių, kurių keleivių buvo daugiausiai MH17 reiso „Boeing 777“ lėktuve, prisijungė ir Australija, Belgija bei Ukraina. Tokio tribunolo sukūrimas būtų tinkamas būdas patenkinti aukų artimųjų teisingumo troškimą“, – sakoma pranešime. 

„Lietuva remia siūlymą įkurti Jungtinių Tautų tribunolą, kuris persekiotų atsakingus už Malaizijos keleivinio lėktuvo numušimą virš Ukrainos“, – neseniai pareiškė užsienio reikalų ministras Linas Linkevičius. Pasak ministro, iki metų pabaigos JT Saugumo Taryboje dirbanti Lietuva remia tarybai pirmininkaujančios Malaizijos pasiūlymus. „Labai palaikome pasiūlymus, kuriuos kaip pirmininkaujanti JT Saugumo Tarybos valstybė teikia Malaizija, labai glaudžiai bendradarbiaudama su Australija ir Nyderlandai. Tikslas yra labai paprastas – kad būtų bešališkas, efektyvus tyrimas, kad būtų nustatyti kaltieji ir patraukti atsakomybėn“, – BNS liepos 17 d. sakė L.Linkevičius“.

Pakomentuokite šią „teisingumo atstatymo“ idėją, kuriai nepritaria Rusija?  

– Bandymai įkurti tarptautinį tribunolą Malaizijos lėktuvo katastrofai tirti man primena skęstančiojo bandymą griebtis šiaudo. Nepavykus suklastoti objektyvių tyrimo įrodymų bei pagrįsti Vašingtono išplatintą versiją dėl Rusijos kaltės, ir kartu paslėpti Kijevo chuntos karo nusikaltimą, Vakarai nutarė sužaisti „už aikštelės ribų“. Tai yra, siekia suorganizuoti grandiozinį politinį šou, kuriame Rusijai ir vėl iš anksto paskiriamas kaltinamojo vaidmuo. Toks variantas – tipiškas Vakarų liberaliam (ne)teisingumui, kokį mes jau matėme Jugoslavijos tribunolo atveju. Formuojama viešoji nuomonė, o jei Rusija nesutinka, vadinasi yra kalta. Ir net jeigu sutinka būti kaltinamąja tokiame tribunole, iš anksto apdairiai sudarytame iš JAV vasalų teisininkų,  dalyvauti teisiniame farse, bet kuriuo atveju, Rusija yra a priori kalta?!.. Štai tokią giesmelę dabar gieda visuomenės nuomonės formuotojai!..

 Prisiminkime, 1988 m. liepos 3 d. JAV raketinis kreiseris „USS Vincennes“ kovine raketa numušė keleivinį Irano lėktuvą Airbus A300B2-203, žuvo 290 keleivių ir įgulos narių. JAV kreiseris turėjo moderniausią navigacinę įrangą, taikinio atpažinimo moderniausias elektronines sistemas, sistemą AEGIS,  palydovinius ryšius, tačiau paskelbė, kad… Irano milžinišką keleivinį  lėktuvą palaikė Irano kariniu naikintuvu F-14, todėl ir sunaikino. Absoliučiai jokio, nei vidaus, nei tarptautinio tyrimo nebuvo, niekas net nebandė šio siaubingo karo nusikaltimo pavadinti tikruoju vardu, ir, savaime suprantama, niekas – nei „Vincennes“ kapitonas Viljamas Rodžersas, nei jo pavaldiniai, įvykdę nusikalstamą įsakymą – numušti Irano civilinį orlaivį, už šį „žygdarbį“ net papeikimo negavo?!.. JAV iki šiol taip ir neatsiprašė Irano dėl 290 civilių aukų.

O štai kitas atmintinas atvejis. 2001 m. spalio mėnesį Ukrainos karinių pajėgų priešlėktuvinės gynybos mokymų metų Ukrainos zenitininkai virš Juodosios jūros raketa S-200 numušė Rusijos aviakompanijos „Sybyr“ lėktuvą TU-154 , skridusį reisu SBI 1812 iš Tel-Avivo į Novosibirską. Žuvo 66 keleiviai ir 12 ekipažo narių, kurių dauguma buvo Izraelio piliečiai. Po katastrofos tuometinis Ukrainos prezidentas Leonidas Kučma pareiškė „Nedarykime iš to tragedijos – nelaimės atsitinka visame pasaulyje“. Ir viskas tuo užsibaigė?!..

 Malaizijos keleivinio orlaivio MH17 atveju JAV per savo vasalus Europoje bando pakeisti tarptautinę praktiką, tad norima sukurti tribunolą, kuris nėra numatytas JTO Statute. Tarptautiniai tribunolai kuriami išimtinai karo nusikaltimams ir nusikaltimams žmoniškumui, kuriuos daro valstybės sistemingai, vykdydamos vidaus ar užsienio politiką, tirti. Bet ne pavieniams atvejams, kurie gal ir turi nusikaltimo požymius, tačiau nėra oficialios valdžios aprobuota valstybinės politika, kaip buvo su Vokietijos nacistais arba Ruandos tutsių genocido atveju.

 Tarptautinio tribunolo Malaizijos lainerio katastrofai tirti idėją reikėtų vertinti išimtinai kaip JAV vykdomo informacinio karo eilinę ataką prieš Rusiją. O Lietuvos sisteminės žiniasklaidos ir tūlų politikierių trelės apie tokio tribunolo „teisingumą“ – tai tik smulkių dvaro kanarėlių Baltųjų rūmų prieškambaryje gerai surepetuotos giesmelės vieningame rusofobijos bei karo propagandos chore!.. Iš tikrųjų tai nešvarus ir pavojingas propagandinis žaidimas, kurio tikslas, žūtbūt, apkaltinti Rusiją, o imant plačiau, sukelti III Pasaulinį karą, branduolinį, ko gero, daug kam paskutinį!..

– Nors skelbiama, jog tarptautinės komisijos tyrimas dėl Malaizijos lėktuvo katastrofos bus baigtas iki šių metų pabaigos, tačiau jau dabar LT sisteminėje žiniasklaidoje mirga straipsnių antraštės: „Separatistų vadui pateikti kaltinimai dėl MH17 keleivių žūties /  Kas nubaus „Malaysia Airlines“ tragedijos kaltininkus?/ Maskva cypia dėl tribunolo ir bausmės už katastrofą Ukrainoje / Kremliaus demaskuotojas: Rusija meluoja dėl 298 žmonių nužudymo / 298 civilių žūtis: tikroji Rusija įžengė į Europą / Naujas vaizdo įrašas: katastrofos vietoje separatistai įsitikino, kad numušė ne tą lėktuvą..“   ir t. t. Ko gero, nei centrinių ruporų (sisteminės žiniasklaidos) savininkai, redaktoriai, nei panašių publikacijų autoriai, mūsų „demokratiškoje“ šalyje taip ir nebus patraukti baudžiamojon atsakomybėn už ciniškiausio melo propagandą, nesantaikos kurstymą, nors viso to pasekmės ne tik Lietuvai, bet ir visam pasauliui šiandien sunkiai prognozuojamos?!..

– Televizijos kanalas CNN, žinomas Jugoslavijos, Irako, Libijos karo aktyvus dalyvis dezinformuojant pasaulio visuomenę,  iššovė informacinės atakos salvę ir paskelbė: „Olandijos tyrėjai jau beveik nustatė, kad Malaysia Airlines lėktuvą numušė  Rytų Ukrainos kovotojai, tačiau dalis kaltės tenka ir pačiai Malaizijos kompanijai, kuri leido skristi lėktuvui per karo veiksmų zoną“. Tokia žinia visam pasauliui skelbiama remiantis anoniminiu šaltiniu, kuris neva yra artimas tyrimo komisijai. Vėliau tyrimo komisijos atstovas paneigė šią CNN informaciją, tačiau JAV kontroliuojamos žiniasklaidos priemonės savo pranešimuose jau bus išreiškusios „kilnų“ pasipiktinimą Rusija, Kremliaus veiksmais ir Putinu?!..

Panašūs pranešimai – tai vienas iš viešosios opinijos formavimo būdų. Dabar žmonės ruošiami išvadoms, kurios turėtų būti paskelbtos š. m. spalio ar lapkričio mėnesį. Tuo pačiu daromas spaudimas tyrimo komisijai.

 Betgi tai akivaizdus užsakomosios informacijos platinimas, siekiant suformuoti „reikiamą“ viešąją nuomonę. Kitaip tariant, tai psichologinis smurtas, kurio metu informacijos vartotojui diegiama „reikiama nuomonė“ apie įvykį – MH-17 tyrimo komisijos išvadas, kurios bus paskelbtos ateityje. Tai juodosios technologijos, deja, gan plačiai taikomos nusikalstamos Vakarų propagandos praktikoje.

 Neišvengiamo karo su Rusija propagandos platintojai, tautinės nesantaikos kurstytojai Lietuvoje, labai tikiuosi, ateityje neišvengiamai stos prieš TEISMĄ. Jų vykdomas informacinis karas – tai ne žodžio laisvė, bet įžanga, nusikaltimo žmoniškumui preliudija, po kurios dažniausiai seka žudynės, smurtas, karai, realios žmonių mirtys, nelaimės, tragedijos, valstybių sunaikinimas…

Informacinių atakų slegiama ir, vis tiktai, bundanti Lietuvos visuomenė neturėtų pamiršti legendinio čekų antifašisto Julijaus Fučiko įspėjimo: „Žmonės, būkite budrūs!“.

– Dėkoju už pokalbį.

——————————————————————————————–

 

Post Scriptum

Profesorius Algirdas DEGUTIS:Kodėl Vakarų kaltintojai slėpė ir tebeslepia svarbią informaciją apie skrydžio MH-17 tragišką baigtį?!..”

 

 „Pasak mūsų politinio „elito“ ir žiniasklaidos šulų, vyksta „informacinis karas“ tarp agresyviosios Rusijos ir taikingojo Vakarų pasaulio. Kadangi Lietuva priklauso Vakarų pasauliui, ji turi ginti Vakarų pusę besąlygiškai ir bet kokiomis priemonėmis. Todėl visi bandymai vaizduoti Rusiją kaip neagresyvią ar juolab kaip besiginančią pusę turi būti traktuojami kaip prorusiška propaganda, tai yra, kaip viešai skleidžiamas melas. Šiuo metu Lietuvoje galioja politinė aksioma: negali būti jokios svarbios tiesos, kuri būtų palanki Rusijai ir nepalanki Vakarams.

Malaizijos lainerio, skridusio reisu MH-17, katastrofos Ukrainoje metinių proga provakarietiškasis prezidentas Piotras Porošenko ir provakarietiškas žurnalistas Rimvydas Valatka, apimti šventeiviškos rūstybės, viešai pareikalavo tarptautinio tribunolo Rusijai nuteisti. Juk pats Johnas Kerry, JAV valstybės sekretorius, pernai, vos porai dienų praslinkus po Malaizijos lainerio ir visų keleivių žūties, dūrė pirštu į kaltininkus – separatistus Rytų Ukrainoje bei jų užtarėjus Maskvoje, kartu pareikšdamas, jog turi „kalną liudijimų” savo kaltinimui.

Nors Vakarų žiniasklaidoje prasidėjo eilinis rusofobinės isterijos priepuolis, tas „kalnas liudijimų” iki šiol nepavirto net kurmio kupstu, o Kerry nurodyta socialinių tinklų informacija gan greit buvo diskredituota kaip paprasčiausia fabrikacija!..

Netrukus po JAV sekretoriaus J. Kerry pareiškimo Rusijos Gynybos ministerija paskelbė jos turimą objektyvią radarų ir palydovų informaciją apie MH-17 skrydžio baigtį. Šiuo pagrindu buvo iškelta kitokia Malaizijos lainerio žūties versija: keleivinis lėktuvas galėjo būti pašautas oras-oras raketa, paleista Ukrainos naikintuvo. Apkaltintieji separatistai sudarė visas galimybes atvykti į įvykio vietą nepriklausomiems stebėtojams bei ekspertams, surado lainerio juodąsias dėžes ir perdavė jas atitinkamoms Europos institucijoms.

O kaip elgėsi Donbaso separatistų ir Rusijos kaltintojai? Kijevo valdžia iki šiol taip ir nepaskelbė dispečerių pokalbių su lainerio įgula įrašų. Vašingtono žvalgybos tarnybos nepaskelbė jokių faktų apie lainerio skrydžio ir žūties aplinkybes, nors JAV turi geriausią pasaulyje palydovinės ir kitokios žvalgybos įrangą. Kitaip sakant, kaltintojai slėpė ir tebeslepia turimą svarbią informaciją. Kodėl? Peršasi tik vienas paaiškinimas: toji informacija prieštarauja jų brukamai įvykių raidos versijai ir diskredituoja tos versijos pagrindu taikomas sankcijas bei vykdomą politiką Rusijos atžvilgiu.

Nepatogi tiesa turi būti slepiama ir slopinama, patogus melas turi būti skleidžiamas ir skatinamas – nes tik taip gali būti išsaugotas tariamai agresyvios Rusijos įvaizdis. Štai ką reiškia visuomenei brukamas teiginys, jog mes gyvename „informacinio karo“ su Rusija sąlygomis!..“

———————————————————————————————————

 

 

 

Facebook komentarai
});}(jQuery));