Atnaujinta „Mazda2“ Europos salonuose jau 2020 m. pradžioje

Peržiūros: 397
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

Atnaujinta „Mazda2“ Europos salonuose – jau 2020 m. pradžioje

  • „Mazda2“ permainos – atnaujintas dizainas, įdiegtos naujausios „Skyactiv“ technologijos ir „i-Activsense“ saugos sistemos
  • Taupesniam degalų vartojimui – „Mazda M Hybrid“ sistema 

Lėverkuzenas, 2019 m. liepos 23 d. – Populiarusis rafinuoto dizaino hečbekas „Mazda2“ atsinaujino ir jau 2020 m. pradžioje prisistatys Europos rinkai. Unikalios naujausios  „Skyactiv“ technologijos ir abejingų nepaliekanti KODO dizaino filosofija pakylėjo „Mazda2“ į naują lygmenį itin konkurencingame B dydžio segmente.

Atnaujintoje „Mazda2“ versijoje įkūnyti pasaulyje pripažintos ir įvertintos KODO dizaino kalbos filosofijos principai, suteikiantys hečbekui stilingą išvaizdą, kurioje dominuoja išgrynintos, dinamiškos linijos bei minimalistinė estetika. Skulptūriškų formų, stabilų ir elegantišką automobilio kūną puošia nauji 16 colių skersmens lengvojo lydinio ratlankiai. 

„Mazda2“ interjerui panaudotos kruopščiai parinktos medžiagos ir spalvų deriniai, sukuriantys kokybės ir harmonijos įspūdį. Triukšmo lygis atnaujintos „Mazda2“ salone – itin žemas, to gamintojui leido pasiekti naujai „Mazda“ atliktų triukšmo ir vibracijos tyrimų (NVH) rezultatai. Jais remdamiesi inžinieriai sukūrė naują triukšmo kontrolės metodą, užtikrinantį ramybę ir komfortą visiems automobilyje važiuojantiems asmenims. 

Dar daugiau komforto ir patogumo vairuojant suteikia šildomas vairas ir automatiškai užtemdomas galinio vaizdo veidrodėlis. Sklandžiu informacijos ir pramogų valdymu rūpinasi „Mazda Connect“ sistema, palaikanti tiek „Apple CarPlay“, tiek „Android Auto“ sąsajas. 

„Mazda2“ gaminama naudojant naują „SKYACTIV-Vehicle Architecture“ plaftormą, kuri sustiprina unikalią „Mazda“ Jinba Ittai vairavimo patirtį ir užtikrina, kad automobilis būtų patogus tarsi vairuotojo kūno tąsa.    Atnaujinto dizaino priekinės sėdynės užtikrina itin komfortišką sėdėjimo padėtį – dėl to maksimaliai mažėja nuovargis, stiprėja ryšio su automobiliu pojūtis, o pats vairavimas tampa lengvesnis ir patogesnis.

 Atnaujinant „Mazda2“ buvo patobulinta automobilio pakaba, užtikrinanti dar švelnesnį ir sklandesnį važiavimą.

Balanso ir stabilumo padeda pasiekti ir patobulinta „Mazda“ „G-Vectoring“ traukos paskirstymo sistema, kuri prieš posūkius imituoja stabdymą ir svorio perkėlimą varantiesiems ratams. 

Atnaujintą „Mazda2“ bus galima rinktis su viena iš trijų jėgainės kombinacijų, visose iš jų montuojamas 1,5 l darbinio tūrio „Skyactiv-G“ benzininis variklis: 75 AG ir 90 AG versijos su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže bei 90 AG versija su šešių laipsnių automatine transmisija. Pirmosios dvi versijos taip pat praturtintos vadinamąja „mild hybrid“ hibridine „Mazda M Hybrid“ sistema, kurioje vidaus degimo varikliui talkins nedidelis elektros variklis, atliekantis pagalbinę ir taupymo funkcijas.

Išplėstame pažangių saugumo priemonių rinkinyje – LED priekiniai žibintai, siūlomi jau su standartine modelio įranga, taip pat papildomai užsakomi adaptyvieji LED priekiniai žibintai, eismo juostų laikymosi sistema „Lane-keeping Assist System“ (LAS), kelio ženklų atpažinimo sistema „Traffic Sign Recognition“ (TSR) ir 360 laipsnių aprėpties stebėsenos sistema. 

Išskirtinis stilius, itin kokybiška interjero apdaila, unikalios ergonominės savybės, taip pat hibridiniams automobiliams prilygstančios degalų sąnaudos ir unikalios Jinba Ittai vairavimo savybės – šias savo charakteristikas atnaujinta „Mazda2“ pristatys premjeroje jau kitų metų pradžioje.

Apie „Mazda Motor Corporation“

Japonijos automobilių koncernas „Mazda Motor Corporation“ savo veiklą pradėjo kaip kukli „Toyo Cork Kogyo Co. Ltd.“ bendrovė 1920 metais. Pirmąją transporto priemonę pagamino 1931 metais – tai buvo triratis prekių išvežiojimui skirtas motociklas. Pirmąjį automobilį „Mazda“ pagamino 1960-aisiais. 1967 metais pradėjo pirmojo automobilio su rotoriniu varikliu gamybą. Šiuo metu gamina lengvuosius ir komercinius automobilius bei jų komponentus trijose gamyklose Japonijoje, taip pat JAV, Kinijoje, Taivane, Tailande, Filipinuose, Zimbabvėje, Pietų Afrikos Respublikoje, Ekvadore ir Kolumbijoje. Koncerne dirba daugiau nei 38 tūkst. žmonių, jo pardavimai viršija 22 mlrd. eurų. 

Komentuoti


Apsaugos kodas
Atnaujinti