Daiva Guobienė : "Ką daryti rinkėjams, kurie nebalsuos nei G.Nausėdą, nei I.Šimonytę, tačiau jie nenori, kad Lietuvos Prezidentu būtų išrinktas ir S.Skvernelis"

Peržiūros: 15239
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 4.20 (5 Votes)

QUO VADIS?

(Kur eini? Kur tavo kelias? – lot.)

 

Straipsnis neskirtas G.Nausėdos ir I.Šimonytės rinkėjams.

Jo nebūtina skaityti ir tiems, kurie atiduoda ar atiduos savo balsus S.Skverneliui.

Šio straipsnio pamąstymai aktualūs yra rinkėjų grupei, kurie nebalsuos nei už G.Nausėdą, nei už I.Šimonytę, tačiau jie nenori, kad Lietuvos Prezidentu būtų išrinktas ir S.Skvernelis.

Todėl šie rinkėjai renkasi tarp malonios išvaizdos M.Puidoko, nostalgiškai dudenančio V.Andriukaičio ar amžino Seimo maištininko N.Puiteikio. Kai kurie biuleteniuose įrašys savo partietį V.Mazuronį ar tos pačios, kaip jie patys, tautinės kilmės politiką V.Tomaševskį. Nemažai rinkėjų grupei imponuoja mistiškai paslaptingos praeities ir charizmatiško įvaizdžio A.Juozaitis.

Išdrįsiu skaitytojui pasiūlyti šią kandidatų į Prezidentus grupę laikinai pavadinti pilkais politiniais arkliukais. Vėliau galbūt taps aiškiau, kodėl pasirinkau tokį apibūdinimą.

Ši rinkėjų grupė įdomi tuo, kad, nepriklausomai nuo savo pasirinkto favorito, puikiai supranta, kad pasirinktas kandidatas ne tik, kad nebus išrinktas Lietuvos Prezidentu, jis nepapuls net į antrą rinkimų turą. O jei visgi šios grupės rinkėjas to nesupranta, tada belieka apgailestauti dėl jo politinio neišprusimo...

Aš balsuosiu už S.Skvernelį.

Ne todėl, kad šis politikas man patinka. Aš pajutau gaivaus oro gurkšnį, atėjus į valdžią valstiečiams ir žaliesiems. Niekada ir neslėpiau savo simpatijos jiems. Mačiau, kaip, jiems priimant svarbius politinius ir socialinius sprendimus, kaišiojami pagaliai į ratus, kaip pižoniškai iš jų tyčiojasi Landsbergių klano atstovai, kaip prieš juos manipuliuojama mokytojų, gavusių padidintas algas, streikais, o tulpių pašto savininkė nenuilstamai kursto kiršinimo širšalą. Tuo metu sisteminė žiniasklaida su A.Tapinu ir E.Jakilaičiu priešakyje, „skalauja“ kiekvieną Seimo daugumos žingsnį ir žodį, pradedant Kildišienės paltuku, ir baigiant Ramūno Karbauskio Naisių gyvenimo peripetijomis. Televizija mirga verkiančiais pensininkais ir daugiavaikėmis motinomis, negalinčiomis įpirkti tariamai keliais centais pabrangusių vaistų... Visas sistemos mechanizmas yra pajungtas tam, kad supriešinti visuomenę, apsunkinti Seimo daugumos darbą, pažeminti ir diskredituoti juos...

Rinkimai parodys, ar jiems pavyko tai padaryti...

Tuo tarpu buvo slepiama tai, kad, sutramdžius farmacininkų monopolį, šimtai žmonių gavo nemokamą gydymą nuo hepatito C, kainuojantį nuo 10 000 iki 15 000 eurų. Gydymą, kuris gelbėjo gyvybes – sergant hepatitu C, vėliau kepenis susargdina onkologinė liga, dar keli metai – ir mirtis. Žmonės gydėsi, neprarasdami darbingumo, per kelis mėnesius grįždami į įprasto gyvenimo vėžes. Ir tai tapo įmanoma, tik pradėjus dirbti Sveikatos apsaugos ministru A.Verygai! 

Daugeliui nepatiko šio ministro siekimas blaivinti Lietuvą ir skatinti sveikai maitinti jaunimą. Aš sutinku – negali žmogų priversti rūpintis savimi, jei jis to nenori. Tačiau tūkstančiai šeimų lengviau atsikvėpė, kai prekybos alkoholio ribojimas kažkiek sutramdė tokių šeimos narių piktnaudžiavimą svaigalais. O ir tai, kad padidėjo nealkoholinio alaus, šampano bei vyno pardavimas, patvirtina, jog A.Verygos pastangos nenuėjo veltui. Ar daug apie tai skaitėte sisteminėje žiniasklaidoje? Manau, ne...

Algos, pensijos, vaikams mokamų pinigų sumos padidėjo. Dabar mokesčių sistema sureguliuota tokiu būdu, kad darbdaviams tapo nenaudinga slėpti mokesčius. Ar daug randate apie tai informacijos?

Pagaliau pavyko sujudinti korumpuotą teisėjų klaną, išdrįso prakalbėti prokurorai – atskleisdami prokuratūros vadovybės savivaldžiavimą ir Daukanto aikštės teisėsaugos įtakojimą, o Viešųjų pirkimų tarnybos vadovybė jau pripažino didžiosios pirkimų dalies neteisėtumą ir ekonominį kenksmingumą – ar to galima buvo tikėtis, esant senajai valdžiai?

Jau ieškomas apynasris milžiniškiems antstolių ir notarų įkainiams, naikinamas ministerijų pristeigtas ir mūsų pinigais išlaikomas viešųjų įmonių tinklas, veikiantis kaip sisteminių valdžiažmogių giminių ir šeimos narių penykla.

Seimo politinė dauguma vertingi mums jau tuo, kad jų dėka buvo atskleistas ir nutrauktas MG Baltic koncerno voratinklis, apraizgęs Lietuvos politikus ir teisėsaugą. Dėka šios daugumos PAGALIAU vyksta referendumai dėl Seimo narių skaičiaus sumažinimo, dėl dvigubos Lietuvos pilietybės, PAGALIAU nuo rugsėjo 1-os dienos kiekvienas mirtingasis, o ne tik „pateptieji“, galės kreiptis į Konstitucinį Teismą dėl savo pažeistų teisių gynimo. Per beveik tris parsidavusio politinio klano vadovavimo dešimtmečius mes net pasvajoti apie tai negalėjome!

Todėl aš balsuosiu už S.Skvernelį, už Seimo daugumą, kuriai reikia Prezidento, pritariančio pokyčiams! Man nereikia tos pačios mergelės, tik kitos suknelės! Aš nenoriu, kad mano šalis vergautų skandinaviškiems bankams!

Bet, Dieve, sergėk ir nuo pilkų politinių arkliukų!

Tai štai dabar trumpai apie juos.

Jie žino, kad nepateks net į antrą rinkimų turą. Jie žino, kad savo dalyvavimu „suvalgo“ rinkėjų, nenorinčių balsuoti už Prezidentūros ir konservatorių statinius, balsus, kurie būtų skirti S.Skverneliui. Jie žino, kad tokiu būdu jie atveria kelią į antrą turą G.Nausėdai ir I.Šimonytei. Ir jie SUPRANTA, kad taip jie grąžins mus į gūdžius politinės savivalės ir korumpuotos teisėsaugos laikus!

Juk negali būti jie tokie politiškai trumparegiški, negali būti taip apakinti savo politinių ambicijų, kad to nesuvoktų! Ir nereikia teisintis, kad norėjo Lietuvai nesisteminio Prezidento – jų tarpe taip pat nėra nesisteminio politiko, jie partiniai arba buvę partiniai!

Belieka pripažinti, kad šie kandidatai, šie neaiškūs pilki politiniai arkliukai – didžiausia rinkimų dovana konservatoriams ir greit būsiančiai exPrezidente D.Grybauskaitei! Dėka šių pilkų politinių arkliukų, konservatoriai su D.Grybauskaitės palaiminimu ramiai ir nuosekliai „sumes“ savo kandidatams reikalingą antram turui didžiąją dalį savo rinkėjų balsų... Ir Lietuva bus priversta rinktis tarp G.Nausėdos ir I.Šimonytės...

 

P.S. Viskas pakankamai aišku ir nuspėjama.

Belieka suprasti ir mums: ar balsuoji už M.Puidoką, ar N.Puteikį, ar A.Juozaitį, ar V.Andriukaitį, ar V.Mazuronį, ar V.Tomaševskį – tiesi kelią į Prezidentūrą G.Nausėdai ir I.Šimonytei!

Mąstykite! 

Supraskite, kur jūsų kelias veda! 

Prisiimkite atsakomybę už savo pasirinkimą!

Komentarai   

+24 # Birute 2019-05-08 17:02
balsuotumeme uz valstieciu kita kandidata,bet tik ne uz Sverneli!
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+33 # Daiva Guobiene 2019-05-08 17:07
Vadinasi, atidarysite Prezidenturos duris Nausedai arba Simonytei. Kitokio varianto nebus!
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+5 # J.Radovičius 2019-05-09 18:25
Nebus - nereikia. Jau geriau anie, negu policinių žmogžudžių vadas ir dangstytojas. Nežinote, kad policija ir kitos slaptosios tarnybos kūria visą šitą beteisiškumą šalyje? Virš jų išvis nėra jokios viršesnės valdžios, būtent jie valdo žmonių likimus, patys politikai jų bijo. Ir dar toks nusikaltėlis taps prezidentu? Išvis nereikia balsuoti.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+12 # Daiva Guobiene 2019-05-09 19:59
Tai apie ka jus kalbate, vyko paskutinius tris desimtmecius ir be Skvernelio isikisimo. Ar jums to nezinoti?
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+8 # J.Radovičius 2019-05-09 23:19
Prie ko čia, kada tai prasidėjo? Šiuo metu vadovauja D.Jauniškis, R.Kiškis, S.Skvernelis. Bet ir jų nušalinimas nieko nekeistų. Reikalingas didelis valymas, viso darbo stiliaus pakeitimas. Kiekvienas tai pasakys, kuris asmeniškai susiduria su jais. Ir jūs žinote dar geriau už mane. Tačiau nėra tokios partijos, tokio politiko, kurie to imtųsi. Bėgčiau nuo šitų padugnų, tačiau nėra kaip ir nėra kur.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+29 # SUTINKU 2019-05-08 18:18
su Daiva. Ji teisi, nors ir labai gaila Karolio ir Neringos...
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+21 # tai 2019-05-08 18:36
kad jau dabar kede auksta, o uzsieniuose gali ir nesuprasti musu
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+27 # Daiva Guobiene 2019-05-08 18:55
Mums gyventi cia, o uzsieniai musu vargo nevargsta. Todel man ir nesvarbu, ka galvoja uzsieniai, kaimynai, gimines - mano batus ne jie nesioja.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+35 # Misteris 2019-05-08 19:37
Rinkčiau SKVERNELĮ,bet tegul jis pasako kas davė jam įsakymą surengti GARLIAVOS MERGAITĖS žiaurų paėmimą ir PRADANGINIMĄ už ištartą TIESOS Žodį.
Aš pasirengęs priduoti KARMINEI DANGAUS VALDYBAI priduoti visų KALTŲJŲ šeimas UTILIZACIJAI be jokio gailesčio.
Arba mes valomės be kompromisų,arba Dangus bus priverstas sunaikinti mus visus.
Tai buvo paskutinis pasiūlymas.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+23 # Daiva Guobiene 2019-05-08 20:09
O jums pačiam tikrai nesuprantama, kas davė tokį įsakymą?
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+24 # Atas 2019-05-08 23:47
taip, Daiva, garbinu Jūsų nuomonę, bet man, eiliniam darbo žmogui, tikrai nesuprantama, kas duoda tokius įsakymus, aš tegaliu beviltiškai spėlioti...
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+22 # Daiva Guobiene 2019-05-09 08:17
Vyrams tikrai neturetu buti sunku suvokti, kad statutinis tarnautojas ne pats priima sprendimus - jis veikia pagal jam duota isakyma.
Kas galejo duoti isakyma vykdyti toki sturma? Juk nesunku izvelgti Daukanto aikstes ranka?
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+8 # J.Radovičius 2019-05-09 18:32
Grybauskaitė nėra susieta su pedofilų klanu. Įsakymą tikriausiai davė pedofilų "įtikinamai paprašytas" VR min. Mėlianas. O ar jums nėra žinoma, kad garbingas karininkas privalėjo atsisakyti vykdyti tokį įsakymą, tiesiog pasiaukoti? O ne kariauti su seniais ir bobom...
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+6 # Atas 2019-05-10 00:56
Tikiu Daukanto aikštės rankos versija, bet vistiek nemanau, kad ir tokiose aukštose pareigose esantis valdininkas besąlygiškai privalo daryti nusikaltimą! Netikiu ir viskas. Nepesirašyčiau, net jei tektų prarasti postą
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+9 # Daiva Guobiene 2019-05-10 10:59
Atai, as irgi nevykdyciau neteiseto isakymo.
O jei zmogus tiki tokio isakymo teisingumu?
Nereikia pamirsti, kad Garliavos istorija isties nera isbaigta ir iki galo aiski.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+12 # Atas 2019-05-10 14:52
Daiva, jis tegali būti priverstas (savanaudiškais pagrindais) tikėti tokio įsakymo teisingumu. Mums, eiliniams piliečiams, ta istorija pakankamai aiški, teisėsmaukai istorija nėra išbaigta tik todėl,, kad nėra likviduota iškrypėlių klanui pavojinga pagrindinė liudininkė ir veikėja Neringa Venckienė. Su mergaite taigi jau susitvarkė
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+10 # Daiva Guobiene 2019-05-10 16:13
Bet tai kaip tu sugebi visu - prokuroru, teiseju alia Cininas, Vaicekauskienes ir kitu, kalte del Garliavos mergaiciu sukelti vienam Skverneliui?
Ai, sakysi, taigi jie nesibolatiruoja.
Taip, Skvernelis bolatiruojasi, bet kalbekime tik apie jo konkrecius veiksmus Garliavoje.
Va, Simasius Usa globojo, o ji vilnieciai - taukst, - ir isrinku meru.
Beje, uz ka tu balsavai mero rinkimuose?
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+1 # Atas 2019-05-10 20:26
Aš ne vilnietis, nebalsavau už juos
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+16 # nuomone 2019-05-08 19:56
o kodel jus galvojat ,kad Juozaitis neturi sansu.Tie reitingai tai daromi pagal uzsakymus.Aisku galima metodika,kaip sake Stalinas laimi tas kas skaiciuoja,Tai didele tikimybe,kad tas bus daroma.O Paksas tas kazkada laimejo,netiketai.As uz Juozaiti,o Skvernelis pirmiausiai tegul savo mundura issivalo.As manau yra labai naivu tiketis kazko kito is Skvernelio nei tu dvieju.Vieno lizdo pauksciai.Na ir ka tie valstieciai privede iki galo,buvo tik parodomosios akcijos.Bet kas is to?
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+13 # Daiva Guobiene 2019-05-08 20:12
Matau, kad be teisėjų suėmimo apie valstiečių darbus nieko nežinote. O gal ir nenorite žinote, gal jums iš principo ir paties valstiečiai nepatinka?
Tai ši diskusija tampa beprasmiška.
A.Juozaitis nepateks net į antrą turą - ruoškitės pasirinkimui tarp Nausėdos ir Šimonytės.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+11 # Atas 2019-05-10 01:00
galbūt, bet tik apsaugok viešpatie, nuo tos senmergės!
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+11 # raimundas 2019-05-09 12:46
Cituoja nuomone:
o kodel jus galvojat ,kad Juozaitis neturi sansu.Tie reitingai tai daromi pagal uzsakymus.Aisku galima metodika,kaip sake Stalinas laimi tas kas skaiciuoja,Tai didele tikimybe,kad tas bus daroma.O Paksas tas kazkada laimejo,netiketai.As uz Juozaiti,o Skvernelis pirmiausiai tegul savo mundura issivalo.As manau yra labai naivu tiketis kazko kito is Skvernelio nei tu dvieju.Vieno lizdo pauksciai.Na ir ka tie valstieciai privede iki galo,buvo tik parodomosios akcijos.Bet kas is to?

Švarkelio karjera ir dalyvavimas rinkimuose yra senai su derintas su Daukanto aikštės ponia,,,,tai Valstiečių Trojos arklys. ;-)
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+10 # Daiva Guobiene 2019-05-09 12:54
Cia toks naujas Gabrieliaus sugalvotas pokstas? :lol:
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+22 # Misteris-Guobienei 2019-05-08 20:18
Man neaišku kas davė įsakymą.Noriu PRISIPAŽINIMO ir ATGAILOS,o ne mykimo ir stenėjimo tarp eilučių.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+14 # Daiva Guobiene 2019-05-08 20:27
Gaila, kad asmeninės ambicijos ir nuoskaudos užgožia tikrąjį tautos interesą. Sėkmės balsavime!
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+4 # Atas 2019-05-10 15:43
o kas iš intereso tokios tautos, kurioje mus lydi nuoskaudos ir nusivylimai!
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+7 # Daiva Guobiene 2019-05-10 16:25
Niekas cia nekaltas - mes patys tokie esame: egocentriski, susireiksmine, degancio kaimyno tvarto megejai, nuolat kompleksuoti, nuolat isiskaudine, tarsi visas pasaulis mums kazka skolingas, viskuo nepatenkinti...
Bet uztat kiekvienas - teisejas/gydytojas/mokytojas!
Ir didziausias autoritetas!
Beveik autoportretas gavosi, ar ne? :lol:
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+21 # Nikas 2019-05-08 20:33
Guobienė negali užmiršti, kaip Skvernelis būdamas policijos generalinio komisaro pavaduotoju, o vėliau ir generaliniu komisaru, efektingai "dengė" ilgą laiko tarpą Šiauliuose atvirai siautusią organizuotą nusikalstamą policininkų gaują, būtent todėl dabar ji balsuos už tą patį Skvernelį, kuris ne tik, kad neatsistatydino, bet priešingai, buvo 'prastumtas į premjerus :lol:
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+5 # Daiva Guobiene 2019-05-08 20:37
Ir nepriklausomai nuo to, jis tinkamiausias ir reikalingiausias tolimesniam šalies valdymui iš visų oretendentų.
Nesutinkate - argumentuokite.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+19 # Nikas 2019-05-08 20:47
Argumentuoju - pirma, sulaikius tą organizuotą nusikalstamą policininkų gaują tas Skvernelis turėjo atsistatydinti, nes iki jo visi generaliniai komisarai netgi po daug mažesnių rezonansinių įvykių atsistatydindavo;
antra, nedelsiant turėjo būti pradėtas tyrimas siekiant nustatyti priežastys sudarusias sąlygas tai gaujai tokį ilgą laiko tarpą nebaudžiamai siausti, to nebuvo padaryta;
trečia, neabejotinai tas pats Skvernelis turėjo būti patrauktas baudžiamajai atsakomybei kartu su visais tais 18 policininkų, o iš tikrųjų jų ten daug daugiau buvo. Jeigu ne pagal tuos pačius BK straipsnius, tai pagal BK 228 ir 229 str. tai tikrai.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+6 # Daiva Guobiene 2019-05-08 20:50
Aš ne to klausiau.
Tiek to - atsakykite, kas tinkamiausias iš kandidatų užimti Prezidento postą?
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+16 # Nikas 2019-05-08 20:58
tol, kol Rusija neišeis iš globalistų kontrolės/priežiūros, tol joks prezidentas čia nieko nepadarys, jokių šansų, viskas užgrobta, viskas kontroliuojama.
O, kad Rusijoje nuo 90-ųjų dirba globalistų atsiųsti CŽV-šnikai, tai niekam nėra jokia paslaptis, jie netgi įstatymus priima. Net neabejoju, kad Lietuvoje lygiai tas pat...
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
-1 # Daiva Guobiene 2019-05-08 21:01
Supratau - shef, vsio propala! vsio propala! :sigh:
Tai gal jau ir 5 rinkimus neeiti?
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+4 # Nikas 2019-05-08 21:04
gal ir gerai supratot, nes aš tai neisiu...
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+17 # Senjora 2019-05-09 22:12
Cituoja Nikas:
gal ir gerai supratot, nes aš tai neisiu...
Jūsų biuletenis bus panaudotas kitam kandidatui. Mano dukra , mano prikalbinti su draugu balsuoti, nuėję prieš uždarant rinkiminę apylinkę, už juos jau buvo pasirašyta.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+12 # Atas 2019-05-10 02:14
Va čia rimtas signalas! Reiškia, reikia, būtina eiti į rinkimus net neturint už ką balsuoti, nors paprasčiausiai sugadinti biuletenio
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+8 # Daiva Guobiene 2019-05-10 11:01
Cituoja Atas:
Va čia rimtas signalas! Reiškia, reikia, būtina eiti į rinkimus net neturint už ką balsuoti, nors paprasčiausiai sugadinti biuletenio

Bent jau taip - nors niekas Nausedos ar Simonytes neirasys.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+10 # Atas 2019-05-09 00:06
Daiva, jeigu Jūsų nuomone į pezidentus netinka nei Andriukaitis, nei Puidokas, tai tikrai geriau į rinkimus nei neiti
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+6 # Daiva Guobiene 2019-05-09 08:20
Ar eisite ir balsuosite uz pilkus politinius arkliukus, ar neeisite i rinkimus - tiesite kelia i Prezidentura Nausedai ir Simonytei!
Jusu netinkamas pasirinkimas bet kuriuo atveju didina sansus 'sumesti' reikiama balsu skaiciu sisteminiams statytiniams.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+2 # Atas 2019-05-10 16:07
o tai Skvernelis ar ne sisteminis???
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+8 # Nikas 2019-05-08 21:01
CŽV-šnikai pateikia įstatymus, priima dūmos nariai, visada, netgi pensijinio amžiaus įstatymą...
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+1 # Daiva Guobiene 2019-05-08 21:05
Tai ir klausiu - i rinkimus einame ar ne?
Jei einame - uz ka balsuojame?
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+10 # Nikas 2019-05-08 21:12
aš nematau prasmės balsuoti, trumpai ir aiškiai tai argumentavau, gal ne visiems suprantamai, nes toli gražu ne visi domisi tuo, kas vyksta kitose valstybėse, ypač Rusijoje. Tai, kas pateikiama LR žiniasklaidoje, t. y. niekas. Mano nuomone, kol lietuviai nesuvoks, kas vyksta Rusijoje, tol jie nesuvoks, kas vyksta Lietuvoje.
Aš negaliu Jums patarti už ką balsuoti, nes mano nuomone joks skirtumas už ką Jūs balsuosite, tai nieko nepakeis.
P. S. Čia mano nuomonė, ji nei privaloma, nei kaip kitaip ką nors įpareigojanti. :-)
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+15 # Atas 2019-05-08 23:59
Nikas teisus: Skvernelio nuopelnai - nusilkalstamos policininkų gaujos dangstymas + Garliavos vaiko likvidavimo organizavimas + vaikinukus žudžiusių pasieniečių išteisinimas ir t. t.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
0 # Daiva Guobiene 2019-05-09 09:04
Ok - isgirdau Skvernelio 'nuoplenus'.
Pries juos nublanksta koncerninis voratinlis, korumpuota teisesauga, sunaikinusi tukstanciu zmoniu likimus, finansiskai ir ekonomiskai nualinta Lietuva?
Baikite ziureti taip siaurai. Kalbame juk ne apie asmeni, o apie tolesni Lietuvos likima - valstieciai su kitokiu Prezidentu valdzios vezimo neistemps! Juk tai akivaizdu!
P.S. beje ne Skvernelis priima isteisinanciuosius nuosprendzius.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+3 # Atas 2019-05-10 01:11
Sutinku dėl korumpuotos teisėsaugos, bet kaip galima patikėti tolesnį Lietuvos likimą asmeniui, kuris iki to pats dare nusikaltimus?
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+7 # Daiva Guobiene 2019-05-10 11:10
Atai, uz ka pats siulai balsuoti?
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
-4 # Atas 2019-05-10 15:46
aukščiau buvo parašyta
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+6 # Daiva Guobiene 2019-05-10 16:18
Ai, tiesa, Nauseda...
Na, kam kas labiau skauda - kam mergaite, kam simtai tukstanciu zmoniu nuskurdinimas ir pradanginimas (kas nusizude, kas nusigere, kas emigravo).
Bet teisingai sakei - jis SYYYYMPATISKAS :lol:
Bet ne mano skonio.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+2 # Atas 2019-05-10 19:45
Apsirikote, aukščiau rašiau, kad balsuosiu už M. Puidoką, ir nesvarbu, kad jo neišrinks, balsuosiu vien už tai, kad jis vienintėlis išdrįso pasipriešinti vaikgrobiams
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+9 # Misteris 2019-05-08 20:58
Įtariu,kad Skvernas yra tik markizo de Sado eunuchas.
VERTYBIŲ nemainau į BABKES.
Tuo užsiima dvasiniai invalidai be ateities.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
-1 # Daiva Guobiene 2019-05-08 21:03
Primenate man zmogu, kuriam reikia pereiti tarpekli, bet jis keikia neobliuota lenta, nes, matai, jis eis per tarpekli tik obliuota, nudailinta, impregnuota lenta.
Na, nera, nera tokios lentos! Tai eisime per tarpekli ar 'uzsiciklinsime' ties personalijomis?
Beje, o kas siulo BABKES?
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+5 # A.L. 2019-05-08 21:08
Atrodė, kad Guobienė protinga moteris, bet pasirodo, kad irgi KOLABORANTĖ
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
-4 # Daiva Guobiene 2019-05-08 21:09
O jus tikrai is Toronto? :lol:
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+1 # Daiva Guobiene 2019-05-08 21:13
Maza pamokele: kolaborantas - išdavikas; asmuo, bendradarbiaujantis su visuomenės daugumos neremiama valdžia; šalies pilietis, bendradarbiaujantis su okupacine valdžia.
Pagal jus as esu piliete, bendradarbiaujanti su okupacine valdzia? o gal as esu is konservatoriu, nes ju neremia visuomenes dauguma?
Koks jusu issilavinimas? :lol:
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
-2 # asmuo 2019-05-10 16:25
Nu jo... kai nebeturi argumentų iš esmės - užsipuoli asmenį.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+13 # Povilas 2019-05-08 21:23
Neįtikinote, gerbiama Daiva, balsuoti už blogį kažkiek mažiau blogą už kitus blogius.
Čia man knieti pacituoti Bronislovą Burgį:
"Ne, neįtikinote! Visi iš to valgantys duoną su storu sluoksniu sviesto dabar kala ir kala man į galvą, koks svarbus Prezidentas, kokia svarbi valdžia. O aš atsainiai stebiu ir galvoju: buvo Stalinas – išgyvenau; buvo Chruščiovas – išgyvenau; buvo Brežnevas, Gorbačiovas, Landsbergis, Brazauskas, Paksas, Adamkus, Grybauskaitė – išgyvenau. Išgyvenau! Buvo velniškai sunkių momentų – nė vienas iš minėtų net netiesiogiai nepadėjo, o kai kurie šlykščiai pakenkė. Bet aš išgyvenau ir tu išgyvenai! Štai kokie mes atsparūs valdžiai!"
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
0 # Daiva Guobiene 2019-05-09 08:23
As - ne mazochiste, kad kaifuociau nuo amzinos konfrontacijos su valdzia. Pasipriesinimas vardan pasipriesinimo? Tai - ne mano amplua.
Tuo labiau, kad valstieciu valdymas, senos sistemos valymas man patinka.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+5 # J.Radovičius 2019-05-09 18:54
Štai dabar jūsų pozicija aiški. Vadinasi, gyvenat laimingą ir sotų gyvenimą. Tiesa, teko paragauti kalėjimo duonos, tačiau viskas, ačių dievui gerai baigėsi. O KITIEMS NE. Ir kompromisų su valstybiniais nusikaltėliais nebus.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+8 # Daiva Guobiene 2019-05-09 20:02
As daug dirbu, kad gyvenciau sociai. Ir jau tikrai ne valdzios tame nuopelnas.
Bet is tiesu - dirbti sunku, bet bent jau imanoma uzdirbti. Imanoma laisviau kalbeti, kritikuoti.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+2 # Atas 2019-05-10 01:15
Jums patinka ir įteisintas vaikų atiminėjimas?
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+5 # Daiva Guobiene 2019-05-10 11:13
Man nepatinka nei vaiku atiminejimas, nei ju metyas i sulinius ar dauzymas i radiatoriu!
Kazka tenka pasirinkti.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+5 # Atas 2019-05-10 15:54
papildau J. Rodovičių: ponia Daiuva, ar jau užmiršote, kaip Jus taršė nusikaltėliai prokurorai, kaip supratau, vien už tai, kad nesutikote besąlygiškai giedoti jų bendros giesmės
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+5 # Daiva Guobiene 2019-05-10 16:21
Nepamirsau, ir kas?
Ar del keliu iskrypeliu prokuraturoje ir teismuose dabar turiu nekesti visu teisesaugos darbuotoju?
Ir prie ko cia tai - ar kas is prokuraturos balotiruojasi?
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+5 # J.Radovičius 2019-05-10 22:05
O man mano byloje pasitaiko vien tik "išrkypėliai", ištisai tik jie, tiek tarybiniais laikais, tiek dar labiau dabartiniais: visi be išimties policininkai, prokurorai, teisėjai (tame tarpe kažkoks Alfonsas Guobys), gausybė agentūros. Agentūra mane kiekvieną dieną psichologiškai pjudo, lietuviai inteligentai su ypatingu noru, o teisėjai ir prokurorai dangsto. Sudarkė visą mano gyvenimą, pagal specialybę tik du kartus trumpai dirbau. O kai priešinuosi sulaužė pirštą, du su puse metų laikė psichlogoninėse. Ir tokių yra nemažai. Vadinasi, pelnėme, ir tai gražu. O jums keista, kad kažkas vadovaujasi asmeninėm nuoskaudom arba net "ambicijomis"(???). Taip, kadangi mes ne žiūrovai politiniame teatre, kurie iš salės paploja ar pašvilpia. Aš tikrai neapkenčiu visa, ką matau aplinkl save savo gimtajame mieste, kur štai taip tenka leisti savo paskutinius metus. Neapkenčiu.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+15 # Misteris-Daivai 2019-05-08 21:34
Skviernas yra mažesnė blogybė ,lyginant su "Dėdulės " šaika,bet tai nereiškia,kad aš rinksiu tarakoną vietoje slieko ir tuo džiaugsiuos vakare atsigulęs į lovą.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
0 # Daiva Guobiene 2019-05-09 08:25
Taip, jus su tokia nuostata ir kazkokiomis neaiskiomis asmeninemis ambicijos atversite kelia 'Dedules' saikai i Prezidentura.
Tada dziaugsmingai gulsite vakare i lova?
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+12 # Kaip galima 2019-05-08 22:23
Sakyt,kad nepateks į antrą turą Juozaitis. Jei visi ateis ir balsuos, tai ir iš karto bus išrinktas Arvydas Juozaitis.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+4 # Daiva Guobiene 2019-05-09 08:26
Jusu komentare kertinis zodis 'JEI'.
Jokiu 'JEI' nebus.
Naivu butu tiketis kitko.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
-20 # priekuliškis 2019-05-08 23:19
nuostabu skaityti goblinu diskusijas. prezidente bus Šimonytė...
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+21 # Atas 2019-05-09 00:17
apsaugok viešpatie nuo tokios prognoses išsipildymo!
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+9 # Daiva Guobiene 2019-05-09 08:29
O ko cia zegnotis nuo tokios rinkimu baigties, kai is diskusiju aisku, kad zmones nemasto, yra valdomi siauru ambiciju ir miescionisko susireiksminimo...
Ar galima tiketis, kad jie suvoks savo veiksmu pasekme?
Bus Simonyte...
ir tai - ne konservatoriu nuopelnas! Tai musu abuojumo ir susireiksminimo rezultatas!
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+1 # Atas 2019-05-10 01:23
o tai balsavimas už prisidirbusį mėntą sumažins abuojumo rezultatą?
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+7 # Daiva Guobiene 2019-05-10 11:15
Atai, abuojuma, kaip jums zinoma, mazina ne balsavimas ;-)
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+8 # Johnas 2019-05-09 00:40
advokate Guobiene pajuto,o tauta ne.Galima sakyti -nepajuto ,kaip ju kisenes buvo palengvintos gan subtiliai
kokioj valstybej policininkai neatlieka savo prevencinio ir kitokio tiesioginiuom darbo iki galo,o eina i politika ir darosi milijonieriais klaustio nereikia
kiek maciau guobienes vikla-galiu konstatuoti,kad ji ne uz Lietuva,o uz skverneli ir jo remiamus bomzus,vagis ,pasalpinius ir seip stukacius,kuriu deka-policija gali ilsetis Maljorkaoj ar aAntalijoj
Nori būti milijonierius kurk versla,bet nelisk i policija ar i valdzia-tauta juk jau seniai podukros vietoj
man atrodo,kad zmones mato uz ka balsuoti jau...siandiai dienai
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+2 # Daiva Guobiene 2019-05-09 08:34
Johnai, nesusireiksminkite taip, tarsi mane pazistate ;-)
Tai advokate mane vadinate, tai abejojate, ar kas nekalba mano vardu...
Jus net nesugebejote suvokti straipsnio pagrindines minties - as nekalbejau ne apie viena is kandidatu, kaip apie asmenybe!
As sprendziau vienintele galimybe isvengti Nausedos ar Simonytes prezidentavimo!
O jus be savo svaiciojimu ar galite konstruktyviai kazka pasiulyti kitka Prezidento rinkimams? Koki kelia siulote jus?
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
-5 # Atas 2019-05-10 16:03
Ir net iš tų trijų nelaimių aš linkęs rinktis mažiausią - manau, mažiausia nelaimė tai Nausėda
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+5 # Daiva Guobiene 2019-05-10 16:43
Cituoja Atas:
Ir net iš tų trijų nelaimių aš linkęs rinktis mažiausią - manau, mažiausia nelaimė tai Nausėda

Kas cia mazo? Cia tragedija - Nauseda = Grybauskaite+konservai.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+12 # ras 2019-05-09 00:49
Skvernelis siteminis, (sisteme ji iskele i premjerus atsidėkodama už Garliava) bet kaip zmogus -neprognozuojamas - koncervatorius pabara , ir griežtą žodį pasako todėl ir nežinia ką dar gali iškrėsti- ... o gal ... oo gal...? Tai va- su neprognozuojamais reikia atsargiai- už oro šviežaus gurkšnį ačiū - tegul būna toliau premjeru.... o gal...
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+4 # Daiva Guobiene 2019-05-09 08:36
Jus tikrai domites Lietuvos politika?
Skvernelis tapo premjeru valstieciu deka, o ne iskeltas sistemos uz Garliavos sturma. Nebent jus turite irodymus, kad Karbausksi buvo suinteresuotas Kedytes pradanginimu :lol:
Jusu variantas rinkimams, kad nebutu isrinnkta mergele ar skandinaviskas bankas? Tik realus variantas , o ne - jei ateisim, jei nubalsuosim, jei.....
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+6 # Daiva Guobiene 2019-05-10 16:29
Kas cia mazo? Cia tragedija - Nauseda = Grybauskaite+konservai.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+15 # JEI 2019-05-09 07:06
skvernelis nežinojo kas Šiauliuose darėsi, kaip jis dirbs prezidenturoj... Du kartus buvau stebėtoju, kol ..bus slaptas balsavimas, kojos nekelsiu .Gali gaut per galvą. O Veselka,.Šliužas, Lubys, Kiesus....
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
-5 # Daiva Guobiene 2019-05-09 08:42
Tai dabar valstieciai kalti ir del Veselkos, ir del Lubio, ir del Kiesiaus? Kas jums darosi???
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+2 # Atas 2019-05-10 01:34
Miela Daiva, ne valstiečiai kalti dėl Kiesaus ir kitų, bet tie, kuriuos Jūs siūlote į aukščiausią postą, tokie, kaip Skvernelis
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+4 # Daiva Guobiene 2019-05-10 11:17
As siulau ne tokius, kaip Skverneli - as siulau Skverneli.
O jis nekaltas nei uz tokius, nei uz kitokius, nei del Lubio, nei del Kiesiaus, nei del Veselkos.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+7 # Atas 2019-05-10 16:14
o dėl Garliavos mergaitės klaikaus išplėšimo iš tvarkingų namų? Ir prievartinio įgrūdimo prostitutes lygio ,,motinai"???????
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+5 # Daiva Guobiene 2019-05-09 08:46
Komentatoriaus - supraskite straipsnio pagrindine minti: ka daryti, kad nebutu isrinktas Nauseda ar Simonyte!
Supraskite, nera jokiu 'JEI' - nebus i antra tura isrinkti pilki politiniai arkliukai.
Supraskite - ne personaliju klausimas sprendziamas.
Lietuva yra placiau nei Garliava, ir nesvarbu - mentas ar kepejas. Atverkite akis, baikite mastyti siaurai miescioniskai. Kitokiu atveju - jus naudinga konservatoriu manipuliacijos auka ir marionete!
Nesuprantu, kas darosi su zmoniu mastymu Lietuvoje? Nejau juos atip atbukino sisteminis valdymas?
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
-8 # Atas 2019-05-10 01:44
Nors mus tikrai atbukino sisteminis valdymas, bet, manau, iš tos trijulės mažiausia Lietuvai nelaimė būtų Nausėda, ir apie pretendentą vertinti stengiamės ne pagal propagandą, o pagal lietuvą sukrėtusius įvykius
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+3 # Daiva Guobiene 2019-05-10 11:23
Nauseda - maziausia Lietuvos nelaime? bankiniais VILBOR-ais nustekens vias Lietuva? dirbtiniais NT burbulu putimais sunaikines beveik visa smulku sioje srityje versla?
Na, tada tikrai sakau grieztai - Garliava, dar ne visa Lietuva. O ir Skvernelis vykde teismo nutartis, o ne savo valia iniciatyva rode. Kai tuo tarpu Nauseda pasirinko pelninga bendradarbiavima su skandinaviskais bankais.
Ir kiekvieno valia pasirinkti vykdyti ar ne teismo nutartis - ar leisti sunkvezimiams tariskyti sau kaukole, ar vykdyti sturma, ar begti i Cikaga.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+12 # Apopleksija 2019-05-10 16:36
Ech, kaip žiūriu, nėra prasmės barstyti perlų kiaulėms... Na, nesuvokia mužikėliai ESMĖS. Vadinasi, jie ir teverti Hidros, siurbiančios tautos kraują... Jei Grybo reitingai dar ir šiandien aukšti - tai apie ką mes kalbam???
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+3 # Misteris 2019-05-09 08:48
Kuo BLOGIAU,tuo GERIAU.
Kai pasiūloje tik SHUDAS su BHRAŠKĖMIS ,aš tame vakarėlyje nedalyvauju.
O jūs bandykite spausti VAŠKĄ.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+7 # Daiva Guobiene 2019-05-09 09:14
Jei jums kuo BLOGIAU, tuo GERIAU - jus esate mazochistas.
Gerai, kad bent tai pripazinote.
Tada jums tikrai jokio skirtumo, kas bus toliau su Lietuva. Nors... Skirtumas yra - jums GERIAU, jei bus BLOGIAU.
Tada tikrai - neeikite!
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+1 # Misteris 2019-05-09 16:00
Man bus GERIAU, jei jūs išrinksite SKVERNĄ,o kai gausite į SKŪRĄ,aš turėsiu progą PASIJUOKTI iš tamstos AIŠKIAREGYSTĖS.
Prieš 10 ir 5 metus jau rinkote GELBĖTOJĄ DAŠĄ.
O aš net nėjau į rinkimus dėl tokio "PLIUSKĖS".
Viltis -DURNIŲ motina.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+2 # Daiva Guobiene 2019-05-09 20:04
Tada koks jums skirtumas - tada nevalsavote, isrinko Grybauskaite, dabar nebalsuosite, isrinks, ka isrinks. O jus kaifuosite nuo savo 'isminties' ir egocentrizmo ;-)
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+4 # Misteris 2019-05-09 21:09
Aš matau visą SPALVŲ SPEKTRĄ,todėl ir nerenku ŠIUKŠLIŲ.
Tam yra ŠIUKŠLIAVEŽĖS.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+6 # Nu jo 2019-05-11 09:15
Nerinksit tú šiukšliú, bet vis tiek tarp jú gyvensit...
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+5 # Daiva Guobiene 2019-05-09 09:19
Stai jusu Juozaiciai, Puidokai, Andriukaiciai -
https://www.delfi.lt/news/daily/lithuania/konservatoriai-ruosiasi-karbauskio-traukimuisi-prezidiumui-pateikti-trys-scenarijai-kaip-galima-valdyti-lietuva.d?id=81114629
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+14 # Povilas 2019-05-09 10:12
Dar kartą paprieštarausiu poniai Daivai.
Jei jau esu pasodintas prie stalo lošti pokerį su trimis šuleriais, tai iškart sakau "pass", šiuo atveju - gadinu biuletenį.
Ponia Daiva siūlo neleisti išlošti dviems susitarusiams tarpusavy šuleriams, bet atiduoti viską vienam, žaidžiančiam atskirai, tik pačiam sau.
Beje, daugeliui valstiečių iniciatyvų ir darbų aš ir gi pritariu ir palaikau. Bet Skvernelis tai toli gražu ne valstiečiai. Labiau tikėtina, jog valstiečiai Skverneliui - tik laipteliai jo asmeninei karjerai.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+5 # Daiva Guobiene 2019-05-09 10:25
Povilai, o juk variantu kitokiu nera - tik vienas is triju.
Ir tai jau jusu psirinkimas, kam atiduoti - balsuojant ar ne, tai jau nesvarbu.
Bet koks jusu neveikimas, kaip ir veikimas netinkamai - lemia N ar S pergale.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+5 # Atas 2019-05-10 16:28
čia Daiva tikriausiai teisi: ir nebalsuojant reikia stengtis neatiduoti to biuletenio bet kam, kad neįvyktų taip, kaip rašė SENJORA
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+8 # ne kiekvienas 2019-05-09 10:51
ne kiekvienas pazystas Daiva supranta,kad net Nauseda su simonyte kartu nepadarys to ka padare(policijos,teisetvarkos(organai per tuos 29metus-apleido Lietuva utelemis ,o rekia nera istatymo miums dirbti,okiek skvernelis primale dar budamas eiliniu mentu,komisaru,ministru,net istatymu pataisas del transporto priemoniu pakeite ne zmoniu maudai,o ies kur tada jop p ilaite.Taip piktnaudziaudamas tarnybine padetimi demoralizavo policija,o tuo paciu Lietuvos gyventojus-padare bomzais-visada kaltais arba isimtinai nekaltais...keista,kaip advokate nesupranta,kad valstieciai ir policija jau 1990m,pardave tauta...keista,pagedo daiva a atsiskleide nezinau-agituok uz puteiki,juozaiti-bus mazesnis griekas...
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+7 # Daiva Guobiene 2019-05-09 12:05
Musu nuomones skiriasi - as matau didesne Nausedos ir Simonytes zala, nustekenant tiek Lietuva, tiek kiekviena is musu.
Jusu valia, galvoti apie mane, kaip norite.
Nei uz Juozaiti, nei uz kitus 'maziukus' neagituosiu!
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+11 # Nu jo 2019-05-09 11:01
Iš siūlomų kndidatų nėra nė vieno Prezinento. Vadinasi, reikia rinktis iš blogybių, kuri yra mažesnė. su trim komunarais viskas aišku - bus kažkas vienas iš jų, su autsaideriais - irgi: nebus nė vienas.. Ką daryti? Grįžtam prie trijų komunarų. Kadangi koncervai remia Šimonytę, ji iškart atkrinta, kadangi Nausėdą koncervai laiko ant šucherio, šitas irgi atkrinta. Lieka Skvernelis. Mažesnis blogis iš blogybių. Lieka tikėtis, kad jis ant rankų neišneš mano dukters ir nesugriaus visos giminės gyvenimo - nusipirkau pistiką, jei prireiktų atsišaudyti... (čia šiaip nukrypimas nuo temos :)
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+11 # Daiva Guobiene 2019-05-09 12:07
Stai logiskas ir platus poziuris i tikra rinkimine situacija!
Del dukters nebijokite - Prezidentai tai savo rankomis nedaro.
O jei visgi (neduok, Dieve) reiks atsisaudyti, trauksiu ir as savo pistika ;-)
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+10 # Nu jo 2019-05-09 14:44
Tik ar nebus taip, kad išrinkus Skvenelį, nė metai nepraeis, kai šaly bus suorganizuotas perversmas? Koncervai antro smugio (pirma - Seimas, po to prezidentas)neišgyventų... Be valdžios jie - niekas.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+2 # J.Radovičius 2019-05-09 18:35
Koks dar perversmas, KAS ir kokiom jėgom jį padarytų? Jau veikiau šitas žmogžudžių vadas pats jį padarys.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+10 # Nu jo 2019-05-09 19:38
Kai dvasios viska įteisina, tuomet paprasta susidorot su bet kuo. Paksiu tai nuvertė, anas iki šiol spjaudos....
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+5 # Daiva Guobiene 2019-05-09 20:06
Cituoja Nu jo:
Tik ar nebus taip, kad išrinkus Skvenelį, nė metai nepraeis, kai šaly bus suorganizuotas perversmas? Koncervai antro smugio (pirma - Seimas, po to prezidentas)neišgyventų... Be valdžios jie - niekas.

Jo, Skvernelio isrinkimas butu konservatoriu pabaigos pradzia. O tada jie imsis bet ko, kad sugrazinti prarastas galias, kurias, kaip mate, turejo valdyti amzinai...
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+9 # Misteris 2019-05-09 15:51
Jūs abu praleidote tiek daug PROGŲ atsišaudyti savo PISTIKAIS,todėl esu garantuotas ,kad ir ateityje nepasinaudosite.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+9 # DAUGUMA 2019-05-09 11:12
supranta,kad nebalsuoti uz tuos kurie turedami dirbti zmonems visus 29m.ir daugiau-dirbo tik sau,ne pilieciui,osau-pirmiausiaisvoge kolukius,nusavino zeme,nieks ju nebaude(policija (-ir vel jie grizo kartu su savo sargais i valdzia ,kafip tada ju tevai valde tarybu LIETUVA
LIEKA AISKU BALSUOTI UZ JUOZAITI ARRBA....NAGLI
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+9 # Nu jo 2019-05-09 11:18
Galima už jį balsuot, tik bėda, kad jis neturi jokių šansų patekt į 2 turą. Ir jūsų balsai bus paleisti vėjais...
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+9 # Daiva Guobiene 2019-05-09 12:09
Balsuokite uz Juozaiti - Naglis jau suprato, kuo gresia toks isskaidytas balsavimas uz 'maziukus', todel atsieme savo kandidatura.
Manau, tikejosi, kad ir jus suprasite...
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+6 # ziurek 2019-05-09 11:18
nepaslysk-rink arvyda arba nagli ir nebalsuok uz dviguba,triguba,keturguba pilietybe
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+6 # Daiva Guobiene 2019-05-09 12:10
Tipiskai konservatoriskas pasiulymas! :lol:
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+5 # ziurek 2019-05-09 11:46
NEPASLISK ANT REFERENDUMO DVIGUBU KLAUSIMU:BALSUOK UZ JUOZAITI AR NAGLI,O PILIETYBETEGU JIE PERKA PARDUODA PATYS-JIE GI NE LIETUVOJ SAVO ATZALAS LAIKO KARBO PAVYZDZIU,KAIP KITATAUTIS GALI CIA VALDYTI ZEMES-JIE TAI JAU ITEISINO /TFU-"VALSTIECIAI?
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+5 # Daiva Guobiene 2019-05-09 12:11
Tfu valstieciai, slove landsberginiai-grybauskiniai-liberastai?
Ar teisingai supratau?
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+3 # ziurek 2019-05-09 12:43
pagal daiva ir policininka - kolukius isvoge lansbergis-aisku jis tik leido nes teisetvarka dar nedirbo-kolhozus pasiimti pirmininkams.,nes ant sio masalo jie uzkibo greitai,o dabar nori ir valdzia susigrazint trys muskietininkai arba-po 20metu
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+5 # Daiva Guobiene 2019-05-09 12:53
Ai, landsbergis tik leido..... o as maniau, kad jis taip suformavo istatymine baze, kad kiekvienas sisteminis galejo isigyti po tvarteli ;-)
Beje, kazkaip negirdejau tuo metu aktyviai veikusio Juozaicio priesingos siai 'prichvatizacinei' politikai reakcijos.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
0 # nuomone 2019-05-09 13:11
toks aiskinimas,kad reikia balsuoti uz viena is 3 mums kisama kandidata,nes jei bulsuosit iu kita tai jusu balsas tarsi prapuls,neduos naudos.Va toks aiskinimas,tai ir yra rinkeju ''smegenu plovimas''Balsuokim uz Juozaiti ir balsas jusu pasieks tiksla.Didziai nustebino Guobiene su savo ''logika''
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+6 # Daiva Guobiene 2019-05-09 13:40
O mane nustebino jusu abuojumas ir tinginyste - juk ne vakar suzinojote, kad arteja Prezidento rinkimai? Kodel tik dabar pradejote saukti - uz Juozaiti, uz Juozaiti?
Ar zinote, kad daugelis paprastu zmoniu, daugelis gyvenanciu ne didmiesciuose, to jusu Juozaicio jau nei atsimena, nei zino.
Todel ir sakau, kad jis 'valgo' balsus - i antra tura nepateks.
Galime net lazintis pirmadieniui!
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+6 # disidentas 2019-05-09 13:21
kiekvienam policininkui po vagi-kuris jam dirba,tai jau tiksliai yra,o Uoka bande kazkodel jis vienas,bet ne koks is organu zmogus,ko jie lauke-sios sajungos,kurioje ir...dirbti jau nereikia,nei sazinesmdoros,nei proto-tik pinigu ismusinejimas savo poreikiams-kas pasikeite per tris metus.Vaikus kjau pardavineja,ir tuos skandinaviskus bankus jau nupirko..tad daiva truputi veluojam su nepriklausoma Salimi,kuri dar turi varda,bet po sio referendumo jo gali netekti...
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+3 # Daiva Guobiene 2019-05-09 13:42
Oi, koks komentaras :lol: ir policininkai, ir vagys, ir referendumai, ir bankai....
Ka cia bepridursi? Gal nebent tai - vardai rasomi is didziosios raides.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+5 # Aktyvus visumeninkas 2019-05-09 14:45
Ekstra pasiūlymas: visi 6-i tėvynės gelbėtojai nedelsiant kauburiuojasi Drąsos kelyje ir savo balsus vieningai atiduoda Drasiajai tetai ! Pindosai baisiai atsiprašinėdami už LR prezidentės kalinimus, lėktuvnešiu siunčia ją tiesiai į Daukanto rūmus !
Konservų klanai panikoje grąžina milijardus Snoro ir kitiems oligarchams, atlikęs išpažintį Skvernas pasako kur mergaitės kapas ir moment paleidžia visus kalinius, kurių vietas savanoriskai užima teisėjai ir prokurorai, gerb. Paksas atsisako Geiropos mandato, iki gyvos galvos skiriamas Kremliaus draugu ir važiuoja parvežti pas Vladimirą Vladimirovičių parvėžti amžinos taikos ir darmavų dujų ... Visi aliai vieno dalyvavusieji gauna vietas prie lovio (po lygiai, bet galima ir atsisakyti :)) ir gyvenimas tampa kaip pasaka !
Neaišku tik ką daryti su D.Guobiene, agitavusia už policajus ?
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+5 # Nu jo 2019-05-09 15:25
Ką vartojat? Galėtumėt knygą parašyt iš detektyvų-trilerių srities. Va jums ir verslo planas...
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+1 # Aktyvus visumeninkas 2019-05-10 09:37
Nepatikėsit, kartais paskaitau va tokius straipsnius - pasirodo va kaip veikia .. :))) Ar labai matosi ?
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+4 # Daiva Guobiene 2019-05-09 15:39
Na, ka ka? Nuteisti mirties bausme, susaudant pakorimo proceduros metu :lol:
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+7 # Aktyvus visumeninkas 2019-05-10 08:07
Oho kokia svajonė !
Su paskutiniu šūkiu "Kankinkit budeliai smarkiau, jei žūsiu laikykite mane demokrate ! " bei krūtinės apnuoginimu kulkai išvis būtų klasika :))
Deja, deja laikai pasiketė (visokios kvailos teisės, žodžio laisvės ir pan. :( ... dabar tokiai garbingai mirčiai užsitarnauti reikėtu oj kaip pasistengti :)))
Turite minčių ta kryptimi ?
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+4 # Daiva Guobiene 2019-05-10 11:28
Reiketu nebent patisklinti, kad tai - ne mano svajone ;-)
Bet aktyviam visu menu meisrui nebus sunku pasireiksti placiu savo fantazijos spektru ir pagaliau isreiksti tiek minti, tiek krypti.
Beje, apie ka cia mes?
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+5 # Aktyvus visumeninkas 2019-05-10 14:27
Primenu - Lietuva Tėvynė pavojuje !
Klanai visokie pakilo lemiamam tautos išnaikinimo mūšiui, o nebijantys kalėjimu ir mirties didvyriai net krypties neranda :(
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
-2 # CiTaiBent 2019-05-10 17:26
Venckienė visais kantais butu tikusi susipratusiems, tik durne pati nesusiprato drasiai pabegusi su visais savo kompromatais ... Drasos kelias mat tvoju ;(
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+6 # Misteris 2019-05-09 15:42
DAIVA,neparvertink SPARNO.
Jis tik PACANAS "na pobieguški".
Davė komandą šeiminikas ir jis nurūko kaip pitbulis klykinti MERGAITĖS.
Žiūrėk,kad ir tamstelę neišneštų KOJOMIS Į PRIEKĮ iš gimtų namų,jei ištarsi kada nors netinkamą žodį.
IZRAELIo sinodas jį jau palaimino.
Gali rinkti.
Jis turi gražias DRIEŽO akis.
Tavo galvelei atrodo,kad jis neturėjo sąsajų su prokuroru ROMAŠKE?
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+3 # Daiva Guobiene 2019-05-09 19:57
O jei turi, tai ko neblokavo parlamentinio tyrimo, kur pasimate Janceviciaus sasajos su koncernu?
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+7 # Misteris 2019-05-09 20:35
Ar EUNUCHAS gali ką nors BLOKUOTI?
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
0 # Daiva Guobiene 2019-05-10 00:49
Jusu komentarai tokie pompastiski ir tokie tusti, kad neturiu, ka i juos atsakyti :lol:
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
-2 # Atas 2019-05-10 16:46
labia teisingos Misterio mintys, priduriu: Daiva tikriausiai irgi jau užmiršo, kaip buvo įvykdytas pasikėsinimas į ją pačią aitrios tabletės pagalba
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+5 # kas 2019-05-09 23:16
kas,o Daiva sugebejo trumpu rasineliu issaukti didele diskusija,kurios eigoje isaiskeja:policine-kolukine valldzia jau turime ,atsiimkime prezidenta-Juozaiti-kito nera siandiai dienai
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+1 # Daiva Guobiene 2019-05-10 00:48
Negaliu balsuoti uz Juozaiti. Tikiu redaktoriumi -
Dėl pono Arvydo Juozaičio – faktas, kad kandidatas slepia nuo rinkėjų savo rimtą psichikos ligą rodo, kad jis nėra tas išsigelbėjimas Lietuvos Respublikai.

Kitas dalykas, kad savo garsųjį straipsnį „Didžiausia klaida“ A.Juozaitis parašė tik todėl, kad buvo Sąjūdžio vadovų išvarytas iš „Sąjūdžio žinių“ redaktoriaus pareigų, kai paaiškėjo, kad šiame leidinyje buvo ištaškytos suaukotos lėšos. Tada A.Juozaitis ir buvo išvarytas iš „Sąjūdžio žinių“, „sėdo ant dugno“, t.y. pasitraukė iš politikos bent 30 metų, o dabar „prisikėlė“ kaip kandidatas į prezidentus. Kuris labai giria Dalią Grybauskaitę.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+3 # Nu jo 2019-05-10 09:34
Man tevai irgi minejo, kad keistas tas Juozaitis buvo. Kalbos jo apie kazkoki kosmosa, vos ne Suriko nuotykiai, su Brazium kazkokias nesamones isdarinejo. Ivardijo dviem zodziais - “slidus sliuzas”...
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+6 # Daiva Guobiene 2019-05-10 11:32
O koks susireiksmines ir egocentriskas! Juk tikrai galejo pilkieji susivienyti ir palikti viena is ju tarpo, tegu ir ta 'atkasta' Juozaiti - tada bent sansas liktu iseiti i antra tura. Bet jis atsisake. Ir kodel? 8)
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+5 # Atas 2019-05-10 16:51
o tai be Juozaičio jau nebėra tinkamų kandidatų?
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+7 # Snukių ekspertas 2019-05-10 08:33
Galiu pasakyti jums atsakingai,kad tarp kandidatų nėra nė vieno snukio,kuris galėtų guldyti galvą už Tiesą ir Teisingumą.
Menkystos neišves Tautos iš pelkės.
Tam reikalingas Danko,kuris nepagailėtų savo Širdies krūtinėje vardan kitų Ateities.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+11 # Nu jo 2019-05-10 08:51
Sutinku - nera ne vieno. Ir dar ilgai nebus. Todel esam priversti rinktis is blogybiu. Tad ir issirinkim mazesne...
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+5 # Daiva Guobiene 2019-05-10 11:30
Atiduodama balsa Skverneliui, tiesiog reiskiu palaikyma Seimo daugumai - valstieciams ir ju vykdomiems pokyciams.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+7 # Nu jo 2019-05-10 13:40
Būtent. Kad ir kaip man nepatinka Skvernelis, bet kitos išeities neturiu. Šiai dienai jis mažiausias blogis iš visú trijú komunarú... Nepamirškim, kad Prezidento arkliukas yra užsienio politika. Jokiú pensijú, atlyginimo, kainú klausimú jis nesprendžia, kaip čia per medias bandoma įbrukti...
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+1 # Daiva Guobiene 2019-05-10 16:38
utent, juk niekas nepakeite Konstitucijos toje dalyje, kur musu valstybe ivardinta pralamentine.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
-3 # Atas 2019-05-10 16:56
kuo Jums taip nusipelnė ta seimo ,,dauguma", kurią Lietuvos liaudis vadina NEĮGALI
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+1 # Atas 2019-05-10 20:49
Daiva, gal taip aktyviai palaikote Skvernelį už tai, kad jis su valstiečiais? Nesigarantuokite, kad rytoj, poryt jis neatsidurs pas konservatorius. Skvernelis slidi žuvelė
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+4 # disidentas 2019-05-10 11:29
kur dingo cigaretes is pasienio sandeliu-ar jau issiaiskino-ten milijonai seselyje,o is pilieciu atimineja-kad sumoketi uz reitingus agenturai
negi is tikro zmones nesupranta suleriu valdzioje
a tai daiva uz tai,kad vogta,vogti ir nevogta vogti
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+5 # Daiva Guobiene 2019-05-10 11:40
As ne uz vogima, bet niekaip nesuprantu, kaip cia taip gavosi, kad uz viska sioje valstybeje staiga tapo atsakingas vienas zmogus?
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+4 # Izabelė 2019-05-10 15:03
Pritariu gerb.D.Guobienei. Aš taip pat priversta situacijos turėsiu balsuoti už S.Skvernelį. Ačiū Jums, kad turite kantrybės diskutuoti su rinkėjais, nesuprantančiais susiklosčiusios situacijos. Be to, iš diskusijos matyti ir nenorintys suprasti.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+3 # Daiva Guobiene 2019-05-10 16:41
Aciu Jums, kad isigilinote ir suvokete.
Kiti negali atleisti senu nuoskaudu ir velkasi jas, kaip girnapuses, trukdydami eiti i prieki ne tik sau, bet ir kitiems.
Kas butu, jei as, pazenklinta nusikalteles spaudu, visa laika skirciau neapykantai ir nuoskaudai prokurorams ir teisejams, man sufabrikavusiems bylas? Seniai sudegciau ar paskesciau savo tulzyje...
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+1 # Misteris 2019-05-10 19:40
Tai eik nuplauk ROMAŠKEI skaudančias kojas.
Kankinasi žmogus dabar negalėdamas numirti be tamstos atleidimo.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+1 # Atas 2019-05-10 19:56
bet ir džiaugtis nėra ko...
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+1 # Daivos bendramintis 2019-05-10 22:10
Sutikdamas su Daiva manau, kad verta pagalvoti apie sekančius rinkimus. Tam, kad po penkių metų atsikvošėtų nausėdų pinigų uostytojai reikia jiems dar vienos kadencijos. Tik tada jie galutinai subręs, o gal ir iškeliaus kas anapylin, kad Kanadon.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+2 # Atas 2019-05-10 17:12
Kieta diskusija šį kartą išėjo, gerą temą užvedė Daiva, tik gaila, kad negelima sutikti su visomis, rodos, taip giliai mąstančios asmenybės mintimis. Ir diskusija, ko gero, beprasmė, rinkimai tikrai gali įvykti pagal P. Gražulio prognozę: bus išrinktas tas, kuris reikalingas sistemai, o ne mums. O jei reikalingas rinkimas nepavyks, juk gali vėl ,,klysti", strigti kompiuteriai... taip, kaip įvyko per seneliuko - Prunskienės rinkimus. Sėkmingų rinkimų, letuvaičiai!
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+6 # Nu jo 2019-05-10 20:06
Kai kompai pradeda strigti, tai ir pasireiskia “tikroji demokratija ir konstitucijos issaugojimas” ir dar ten kazkas is Simonytes repertuaro... :sigh: :
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+2 # Jule 2019-05-11 14:48
Vertinu Daivos nuomone, bandau suvokti, kur ir kas.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
-2 # kas 2019-05-12 10:16
pildami vandeni ant policijos ir kolhozaligarchu maluno-jus pakenksit tai poaciai lietuvai-kur rinksis budeli -to dar ir betrujo-pravaziuok magistralemis ir suprasi,kad tik lietuvius apmokestina tie4 aparatai-ne furas ir ne uzsieniecius
o kieno tai ismislas-Skvernelio-ir jis turi sar minciu,kurias nori igyuvendinti
bet matote rezultatus:atimti is dirbanciu ir pasidalinti su bedarbiais,tinginiais,vagimis ir milijonieriais oligarchais
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+1 # proletaraivienykites 2019-05-12 21:22
na -pagaliau-Daiva sau atkersijo
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
-2 # Daiva Guobiene 2019-05-13 00:48
Nieko, isgyvensiu.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+2 # tikras policnikas 2019-05-13 10:02
daiva daar nepazeide eismo-vaziuoja musu uzduotu greiciu-40%
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
-2 # Daiva Guobiene 2019-05-13 13:19
Jautiesi šmaikštus? :lol:
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+2 # Nu jo 2019-05-13 17:12
Kagi, suzinojau, kad mastanciu turim tik 20 procentu. Like yra imbicilai, analfabetai, infantilai, daunai, mozachistai... galit pratesti toliau patys.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti

Komentuoti


Apsaugos kodas
Atnaujinti