Jeigu pedofilijos nebuvo, tai kodėl žudynės buvo?
Po teisėjo J. Furmanavičiaus nužudymo žiniasklaida ir teisėsauga nusprendė, kad pagrindinis įtariamasis – D. Kedys. Įtariamojo statusas išliko net ir po D. Kedžio mirties, tačiau sistemai to neužteko. Jie norėjo rasti daugiau kaltininkų, pašalinti likusius kovotojus. Tuos, kurie neva „organizavo“ neįvardinto žudiko žudynes. O motyvų jie sugalvojo visokiausių, tačiau taip ir nebuvo surastas vienintelis motyvas, kuris būtų patogiausias ir logiškiausias. Jie teigė, jog D. Kedys žudė dėl to, kad buvo „narkomanas“, kad teisėja jį įtakojo tai daryti. Dar jie teigė, jog viskas išgalvota, kad pedofilijos nebuvo. Bet jeigu nebuvo, tada kam reikėjo žudyti? D. Kedys pirmasis suvoktų, jog pedofilijos istorija yra melas, tad ir žudyti nebūtų prasmės. Nėra būtinybės žudyti net ir tada, kai pedofilija yra, bet kai jos nėra – žudyti visiškai nebūtina. Kokia nauda jam ar jo sesei iš žudynių Kaune?
Sistemos šalininkai teigia, jog pedofilija buvo sugalvota tik tam, kad atimti vaiką. Bet kam tada reikia žudyti, kad vaikas būtų atimtas tik laikinai? Biologinis tėvas slapstysis ar atsidurs kalėjime, o biologinė motina lieka gyva. Po žudynių vaikas ateityje augtų pas gyvą, kažkodėl nenužudytą biologinę motiną L. Stankūnaitę. Neaišku, ar D. Kedys galėtų vaiką matyti, jo gyvenimas kalėjime būtų apribotas. D. Kedys neturėjo psichologo išsilavinimo, tad sunkiai suvokiama, kaip galėjo „primokinti vaiką“. Kad skundus, pareiškimus jam padėjo rašyti, tai yra faktas, kadangi kaip jau buvo minėta – žmogus neturėjo teisinio išsilavinimo. Tai nėra nusikaltimas. Ta patį padarytų ir advokatas, tik už pinigus. Gal tik tokiu atveju, niekas per daug nekaltintų N. Venckienės, jog tai ji žudynių organizatorė? Kad padėjo broliui. Tokiu atveju nebūtų nepagrįstų kaltinimų. Kaltas būtų advokatas?
Taigi, jeigu pedofilijos nebuvo, tada žudyti nėra prasmės. Jeigu pedofilija buvo, tada tai yra pagrindinis motyvas, dėl ko reikėjo žudyti, nors tai irgi nebūtina. Be to, žudyti reikia tikslingai renkantis aukas. Net jeigu D. Kedys ir būtų žudęs, tai po žudynių ateityje vaikas atitektų biologinei motinai, tad jeigu D. Kedys tikrai būtų ką nors žudęs, tai pirmoji sąraše būtų būtent biologinė vaiko motina. Antrasis eilėje būtų buvęs A. Ūsas. Tačiau įvyko priešingai – nužudyti tie, kurie buvo ne tokie svarbūs. Reikėjo stipriai rizikuoti žudant teisėją J. Furmanavičių. Buvo aiškiai skubama. Matyt, artėjo svarbios bylos. Žudė ne kur nors už miesto tamsoje, o šviesiu paros metu miesto centre, kur yra liudininkų. Ten, kur rizika būti pagautam buvo didelė. Juk reikėjo kažkaip teisėją išvilioti iš automobilio. Profesionalų rankomis atliktas darbas. Ne „narkomano“ ir ne eilinio piliečio darbas.
Ar teisėjas būtų išlipęs iš automobilio, jeigu per galinio vaizdo veidrodėlį būtų pamatęs D. Kedį? Tai, kad teisėjas bėgo, kad šaudyti reikėjo bent penkis kartus, tik įrodo, koks tai buvo rizikingas planas. Įdomiausia, tai kad prabėgus net porai valandų žudikai netrukdomai sugebėjo nušauti dar ir V. Naršuevičienę. Apgailėtinai skamba tie sovietinių prokurorų teiginiai, jog žudiką moteris netikėtai sutiko tarpduryje. Nejaugi žudikas dvi valandas stovėjo prie durų ir laukė, kol kas nors jas atidarys? Kur kas tikroviškesnė versija, jog moteris duris atidarė tiems asmenims, kuriuos pažinojo ir, kuriais pasitikėjo. Jeigu teisėją būtų nušovę tarpduryje, ar ir tada prokurorai teigtų, jog žudiką jis visiškai netyčia sutiko prieš skubėdamas į darbą? Žinant tai, kad nužudytas teisėjas gyveno ne nuosavame name toks nužudymo būdas nebūtų efektyvus, kadangi aplinkui yra kaimynai, todėl net ir teoriškai
tai būtų sudėtinga.
Bet tikriausiai sovietinės teisėsaugos profesionalai teigtų, jog D. Kedys pastovėjo prie durų ir, kai tik teisėjas skubėjo į darbą, buvo nušautas tarpduryje. Kaip ir moteris. O juk ją nušauti buvo dar sudėtingiau, nes būsima auka jau žinojo apie nužudytą teisėją. Bet kuris mąstantis žmogus suvoks, jog tokiu atveju durų atidaryti negalima niekam ir pro jas eiti negalima, nes už jų gali stovėti žudikas. Ar V. Naruševičienė buvo tiek kvaila, kad atidaryti duris D. Kedžiui? Juk nebuvo kokia nors atsilikusio mąstymo. Galėjo suvokti, kad už durų jos gali laukti, kad bet koks beldimasis ar skambinimas į duris, tai ženklas, kad už durų stovi žudikas. Tam ir yra langas, kad pažiūrėti, kas stovi lauke. Jeigu būtų norėjusi išeiti, tai būtų padariusi iš karto vos po teisėjo J. Furmanavičiaus nužudymo. Būtų bėgusi pas dukrą į mokyklą ar pas kaimynus. Galėjo iškviesti policiją, kad ją palydėtų į saugią
vietą.
Mėgstantis riziką žmogus liptų pro langą, bet neeitų tiesiai pro pagrindines duris. Tada sėstųsi į iškviestą taksi, kad nuvežtų į saugią vietą. Na, o visiškai nemąstantis žmogus, tiesiog atidarytų duris bet kam ir lauktų, kada būtų nušautas. Juk duris atidaryti galėjo tik patikimam žmogui. Galėjo gauti nurodymą laukti, kol ateis jos pasiimti. Tam, kad įrodyti, jog tikrai D. Kedys ją nužudė, žudikai nužudymo vietoje pametėjo jo pistoletą. Tą, kuris nebuvo panaudotas žudynių dieną. Tai vienintelis įrodymas, kad žudė D. Kedys, nes tikrų įrodymų tiesiog nebuvo. Kaip apgailėtinai skamba sovietinių pareigūnų pasakojimai, jog pistoletas kažkur buvo įstrigęs, kad neva gal D. Kedžiui tiesiog iššoko iš rankų. Tačiau ginklas nebuvo net panaudotas, tad logiškai mąstant jis ir turėjo likti kažkur saugioje vietoje – mašinoje, krepšyje, pas „bendrininką“ ir t.t.
Kodėl reikėjo pasiimti nusikaltimo įrankį su savimi, o tą, kuris nebuvo įkaltis – išmesti? Juk ir taip aišku, jog nusikaltimo įrankis yra įrodymas prieš tave byloje, tad nešiotis jį – kvaila. Reiškias, pistoletas buvo numestas tik tam, kad apkaltinti D. Kedį. Jeigu būtų nušautas A. Ūsas, tai būtų numestas prie jo. Numestas pistoletas tarsi simbolizavo tos dienos žudynių proceso pabaigą, o paimtas su savimi perdirbtas dujinis žudynių pistoletas – įspėjimas likusiems liudininkams, kad geriau per daug nešnekėti. Kam D. Kedžiui numesti gerą pistoletą ir pasiimti su savimi bet kurią akimirką galėjusį nebeveikti kitą – perdirbtą dujinį? Juk kaip teigė informatorius, aukų turėjo būti dar 4. O jei būtų reikėję atsišaudyti, jeigu vytųsi policija? Kaip tokiu atveju apsiginsi su nepatikimu ginklu? Nejaugi D. Kedys būtų šaudęs iš kito ginklo – kelnėse nepaslepiamo ilgojo „Winchester“, netinkamo
tokioms operacijoms?
Dar galima būtų suprasti tai, jog panaudotas perdirbtas dujinis ginklas būtų numestas kur nors laukuose, tačiau to nebuvo padaryta, tarsi norint jį išlaikyti iki pabaigos – pamesti prie D. Kedžio lavono. Kito – žudynių operacijoms nenaudojamo – ginklo „Winchester“ taip niekas ir nerado. Matyt, toks ginklas nebuvo patogus – buvo per ilgas nešiotis su savimi ir tikrieji žudikai juo atsikratė dar tą pačią dieną, kai buvo nužudytas teisėjas ir moteris. Jeigu žudikai būtų pagauti, ką tokiu atveju būtų sakęs slaptasis Gaivenio informatorius? Kad tie žudikai yra D. Kedžio samdiniai? Slaptasis informatorius, nors ir neturi savo žodžiams patvirtinti įrodymų, tačiau jo elgesys padeda sistemai. Kaip padėjo ir „netyčia nukritęs“ asmeninis D. Kedžio ginklas prie nužudytos V. Naruševičienės lavono. Ar „netyčia rastas“ žudynių ginklas prie D. Kedžio lavono.
Ką jau kalbėti apie D. Kedžio baltą autobusiuką, kuris buvo naudojamas jo darbe ir kažkodėl būtent panašus buvo parinktas žudant. Tarsi nuo pat pradžių buvo norima pasakyti – žudant Kaune pastebėtas autobusiukas priklauso D. Kedžiui, tad ir žudikas jis, nors nesvarbu, kad D. Kedžio baltas autobusiukas buvo kitoks nei tas, kuris buvo naudojamas žudant. Sistema naikina kovotojus, klaidindama visuomenę. Naudingi įkalčiai tiesiog patys krenta iš tariamo žudiko rankų. Žudymo operacija vykdoma profesionaliai, tarsi tai butų daroma jau šimtus kartų. Kritikai sakys, kad pedofilijos nebuvo, bet žudė tikrai D. Kedys. Jie patys sau prieštaraus, nes jei pedofilijos nebuvo, tai kodėl žudynės buvo. O jei pedofilija buvo, tai kodėl žudynės taip profesionaliai atliktos, kodėl pabaigoje mirštama paspringus panašiai kaip paspringo pagrindinis įtariamasis artėjant teismo dienai.
Pridėti Komentarą
Pridėti Komentarą
| mociute, 2012-03-16 21:46 |
aš manau, kad ta kraujotaitiene ir žiobiene su savo pavaldinių svita yra pardavusios ne vieną kudikelį pedofilams, iš to ir gyvena |
| žmogus, 2012-01-22 14:43 |
Mielos vaikų teisių ponios ir teismo VYKDYTOJAI, nesekite pasakų ir nebekvailinkite žmonių su ta stankūnaite.Kodėl jūs puolat VENSKIENĘ,o stankūnaitę saugote.Kada pagaliau baigsite pilstyti iš tuščio į kiaurą.Tai Žiobiene,kodėl pati nenuvažiuoji pas mergaitę ir per tv.laidas paklauskite mergaitės,kodėl ji nenori pas mamą ir pasibaigs šitas turgus.Ir kodėl nėra kaltinami stankūnaitės tėvai,kad leido dukrai šitaip elgtis su mergaite,dar suteikiate jiems laidas eteryje.GĖDA klausytis ir žiūrėti.Dabar kai šunys įsikando tą VENSKIENĘ,žūtbūt atimti tą vaiką ir kažkur-kažkam atiduoti.Kur žiūri mūsų gerbiama VYRIAUSYBĖ AR VISAI APAKO.Pabodo tie Kėdainių ir Panevėžio teismai,nejaugi Lietuvoje nebėra protingų prokurorų ir teisėjų.O ta KĖDAINIŲ GAUJA,kitaip jau negalima pavadinti,aiškiai matosi,kad yra stipriai papirkta ir vykdo kažkieno UŽSAKYMĄ TAI AKIVAIZDUS FAKTAS.GĖDA |
| Kodel????, 2012-01-22 13:53 |
Kraujutaitiene gina stambius kontrabandinikus ir jos seima glaudziai susijusi su stambia kontrabanda ir niekam ji neuzkliuna???? |
| Lietuva valdo, 2012-01-22 13:51 |
nebaudziamas teisesauginku klanas su "nuosavom" vienas dede nusprende "tiesom" |
| savo toki "teisinguma", 2012-01-22 13:49 |
teisejai tegul susikisa i ten kur nesuseina. O kad "banditu klanas" vieningai stojo kersyti N.Venckienei a k i v a i z d u . |
| as, 2012-01-22 13:14 |
usas tikrai ryvas |
| to- KVIECIAME, 2012-01-20 00:55 |
paklydai, vaikeli, eik i komjaunimo tiesos laikrasti ir ten vaidenkis |
| to kviečiu, 2012-01-19 15:11 |
...ar tau dar nepabodo tas tavo betikslis kvietimas,gi jau kvietei ir kiek sulaukei tų palaikytojų.Atsibusk žmogau,prisimink savo padarytas pasekmes ir važiuok namo ir nekankink šunelio.Tu esi PROTO IR DVASIOS UBAGAS,iki VENSKIENĖS tau kaip iki MĖNULIO.O kas liečia ūsą man jau darosi labai neaišku,kad jis buvo palaidotas,buvo imituojamos laidotuvės.Kodėl taip ir neparodė niekas ūso,gulinčio karste.O ar nebūtų galimybė ekschumuoti ūso kūną ir paaiškėtų kas yra kas ir kodėl taip skubama sugrąžinti mergaitę.O p.VENSKIENEI,LINKIU DAUG STIPRYBĖS,ŽMONĖS JUS PALAIKO. |
| ka?, 2012-01-19 12:08 |
Siame straipsnyje parasyta visa tiesa, kuri smarkiai prasilenkia su logika, o prokurorams tai atrodo visai normalu :) Ka tai galetu reiksti? |
| Kviečiame, 2012-01-19 11:51 |
Tad nebijokime pasakyti savo nuomonę, paremti tuos, kurie silpni ir pažeminti, kurių užtarti nedrįsta net mūsų valdžios atstovai. Neleiskime prikalti prie kryžiaus teisybės, nes tada kentėsime visi. Kviečiame susirinkti visus Nepriklausomybės Aikštėje prie LR Seimo, Sausio 21 dieną, šeštadienį, 12 valandą. Parodykime paramą Laimutei ir jos Dukrelei. Joms ji labai reikalinga.Prisijunkit |
| isimkit, 2012-01-19 08:37 |
ta iskrypelio nuotrauka |
| Mitų galia, 2012-01-18 17:04 |
Kodėl kuriami mitai?Pociūno byloje - galingasis yra Dabašinskas, Kauno pedofilijos byloje - galingasis yra Sadeckas. Iš tikrųjų, kiekvienas iš jų yra toks pat mirtingasis, kaip ir bet kuris žmogus.O kad kiekvienas iš jų turi nuolankių klapčiukų - tai faktas ir esmė.Visi jie surišti viena virve.Jų veikla yra nusikalstama valstybei.Aukščiausia šalies vadovybė, matyt, yra įbauginta tų mistinių galiūnų, kad net spiauna į grėsmes valstybei ir valstybę kompromituojančią VSD ir kai kurių teisėsaugininkų veiklą.Pasyviai toleruojant tokią situaciją, valstybė savotiškai degraduoja, ką šiandien ir turime.Šalies vadovybė turi veikti ryžtingai, tada visi "galiūnai" slėpsis, kaip pelės po šluota ir bus "žemesni už žolę". Esminis klausimas : KAM NAUDINGI IR KOKIU TIKSLU KURIAMI MITAI APIE NEMATOMUS GALINGUOSIUS, KURIŲ BIJO ŠALIES VADOVYBĖ? |
| to Sara, 2012-01-18 16:11 |
Ūsas paslėptas po žeme ir tikrai negyvas. Toje hienų irštvoje, vadinamoje Lietuvos elitu yra tik gobšumas ir baimė, jokių draugų, saviškių ar garbės ir ištikimybės. Ir jeigu ūsas tapo pavojingu, tai tikrai jis daugiau nekalbės niekada, nežiūrint kiek tas Ūsas stengėsi elitui įtikti. |
| vat, 2012-01-18 15:28 |
vat cia ir issaiskinta visa zudyniu byla.o del pedofilu tai atskira byla.bet tai kas cia parasyta turetu buti pas protingus kriminalistus teisejus ir t.t.-tai taip iseina kad ner tokiu personu pas mus. |
| Sara, 2012-01-18 13:12 |
Manau, kad Ūsas gyvas ir gerai paslėptas |
| Panašumai, 2012-01-18 12:59 |
Kažkuo Usas labai panašus į Kūrį. |
| zvengui, 2012-01-18 10:33 |
todel, kad nuzudzius Venckus galimai kiltu nemazi neramumai ir dar neasku kuom baigtusi. |
| Cha cha cha, 2012-01-18 09:10 |
Nesąmones violetinis debilas rašo. Jei čia tas baisus pedofilų klanas visus žudė, tai kodėl pati didžiausia kovotoja prieš tą klaną Venckienė gyva ir net be apsaugos visur vaikšto? |
| Jaronimas, 2012-01-17 17:39 |
Jezau isgirsk mus,Jezau isklausyk mus,Jezau suteik stiprybes Venskams,Kedziams,Mergaitei,visiems geros valios zmonems,kurie prisideda prie sio kilnaus reikalo,apginti mergaite,kad nepatektu vel i pedofilu suteneres rankas,Jezau isvalyk Lietuva nuo situ nusikalteliu,kurie prievartauja kudikius,vaikus ir kurie stoja ju pusen.Tai lygiai vienodi nusikalteliai. |
| Žurnalistui, 2012-01-17 15:11 |
kodėl vaikų prievartautojus vadini pedofilais - vaikų mylėtojais, jie, gi vaikų nemyli, jie tik tenkina savo seksualinius poreikius. Iškrypusių poreikių tenkintojams apibrėžti reikėtų vartoti tiesą nusakantį pavadinimą - žmonių kalboje, spaudoje, internete, radijuje ir TV - "vaikpisiai", teismų praktikoje, kur gali pasitaikyti vaikpisių ir vaikpisių gynėjų - "vaikų žagintojai". Pagal rašančius ir vartojančius terminą "pedofilas" išeina, kad pedofilas prilygsta pačiam Dievui arba angelui sargui. Kažkaip neteko nei Bibliojoje, nei Šventąjame Rašte rasti, kad Dievas arba angelai būtų pisę mažus vaikelius, net baisusis velnias, šėtonas, net Erodas šitokių dalykų nedarė... Tai gal žurnalistai, kalbėtojai, kalbininkai nežino tikrosios žodžio "pedofilas" reikšmės, o jei "nežino" tai gal jie patys yra vaikpisiais?.. |
| ........................, 2012-01-17 13:38 |
www.youtube.com/watch?v=EnkcI8A-0qA |
| ŽIŪRĖKITE, 2012-01-17 13:38 |
Breaking news – Pedophile scandal in Lithuania |
| vaikų teisių inspektorius, 2012-01-17 01:20 |
Jeigu vaikas nenori eiti pas pedofilą, tai jis gali būti nuvestas per prievartą ir tai nebus jo teisių pažeidimas, nes jis pats dar nesupranta, kad už tai jam mama nupirks saldainių, o pati mamytė galės nusipirkti sau rųbelių, ar kokį gražesnį daiktą namams. |
| TO hm, 2012-01-16 16:05 |
pridave policijai Kedys pakankamai, tik kad policija ir visa teisesauga savu dengia. Paprasti seniai butu pasodinti, o Kedys pajudino valdzios pedofilus....Nu aciu dievui pagal zudynes matosi, kad pedofilai patys savus zudo, tai susimazins kaip reikiant... |
| hm, 2012-01-16 14:22 |
tai kur tas pedofilu klanas:)? kodel kedys jo nepridave policijai, o tik uzsipuole tuos zmones kurie padejo Laimai, ir teiseja, kurio jo ligone sesuo nekente. labai mazai faktu. trumpiau sakant-isgalvota psichopatu pedofilija. taip ir uzsienyje sako. |
| kaunas Paulina.K., 2012-01-16 10:09 |
sita burdeli uzveise amerikonas,jis budamas 10m.prezidentu matyt turi ,pries valdininkus kompromata.ir as manau ,kad dirigentas amerikonas,kuris neturejo teises buti renkamas.isleido atsiminimu knyga ,kur buvo paminetas aukstas pareigunas.si knyga pagrasinimui kitiems,ir visas santazas nukreiptas i p.Venskiene,Kuris sakes,kad studente buvo darbsti gera mokine,bet gaila .kad netapo sios sistemos dalis.dabar jau aisku ,kas valdo valstybe pajunkti ,vaiku kontrolierei,teisejai kedainiu respublikoi.prokurorai net pajungiamos santazuojanti medziaga pries p.Venskiene. o Sedbaras kalba apie teisine valstybe .gal jam ir yra tik ne lietuvos zmonems.kur turi buti teisingumas vienas santazas ir melas.jei si byla bus nusikalteliu naudai isspresta.,jei zmones nesukils,tai vienintelis kelias likusiams nesti kudasiu,nes tokioje valstybeje neimanoma bus gyventi.mes PREZIDENTEI esame dekingi,nors vienintelis zmogus daro ,nors pasipriesinimas didziulis.aciu,jai,nes mes jau neturesim kur kreiptis. |
| Vidma, 2012-01-16 09:24 |
Cia istrauka is Sadunaites straipsnio: Kai bendraudavau su buvusiu valstybės prezidentu Valdu Adamkumi teisės temomis, jis vis išgąstingai kartojo: "Aš nieko negaliu, aš nieko negaliu." Teko patikėti: valstybės aukščiausias valdininkas ir moralinis autoritetas išties bijo šalies teismokratų. Nors nepabijojo šalies žmonių akivaizdoje aukščiausių apdovanojimų pakabinti ant tokių asmenybių kaip Misiukonis krūtinių. Referendume, įvykusiame 1992 metų politinės įtampos sąlygomis, paskubomis priėmėme veikiančiąją Lietuvos Konstituciją. Prabėgę metai atskleidė: į ją įkeltos ir nuostatos, keliančios pavojų Tautos dvasinei ir teisinei būsenai, valstybės išlikimui. Tos valstybės, apie kurios susigrąžinimą mąstėme nelaisvėje. Tad pavojus matau ne mažesnius nei prieš dvidešimt metų Sausio 13-ąją. Bet ar tebeturime žmones ir lyderius, pajėgius susiburti, kad vėl apgintume mūsų Laisvę? Jei turime, pradėkime nuo žinojimo. Išsiaiškinkime, kas ir kodėl bando paversti mus vergais savoje valstybėje? |
| TAUTA reikalauja!, 2012-01-16 08:51 |
Pareiksti itarimus L.STANKUNAITEI!!! Yra visi irodymai jog ji pedofilija itariamoji drauge leido tvirkinti mazameti vaika!!!O dabar apgaules budu padeda nusikalteliams jega paimti ir sunaikinti paskutiniaja pedofilijos bylos liudinike "MERGAITE" |
| Brazauskas sukure mafija, 2012-01-16 08:48 |
politikoje...Buvo pakeisti istatymai ne valstybes ir zmoniu naudai o BANDITU SU PAREIGOMIS naudai. Paulauskas budamas gen.prokuroru(auksto KGB pareiguno sunus)gerai issukavo KGB rankomis visa teisine sistema.Po to.....jie sukure nebaudziama aukstu pareigunu,stambiu valstybes vagiu ir teisesaugos bendra voratinklini klana,kuris iki siol tebelaiko apraizges visa Lietuva.Dabartine prezidente ir vyriausibe priimineja istatymus jau naudingus valstybei ir TAUTAI,bet nebaudziamo klano isikerojes voratinklis po visas valstybines istaigas tai daryti samonigai iki siol neleidzia. Yra mulkinama ne tik N.Venckiene ,bet ir bandoma i kampa ivaryti prezidente bei suklaidinti kt,valstybes vadovus. T O D E L !!! jEIGU BUS ISAUGOTA MERGAITE nebaudziamas klanas gaus didziuli smugi i pasirdzius. Nebaudziamas banditu klanas kito ejimo be mergaites priverstinio paemimo nebeturi. Ir...jeigu butu paeme mergaite jie jau baigia suklastoti visus irodymus pries pacia N.Venckiene ir yra paruose savo tanka pervaziuoti prezidente. Tuta ir prezidente gali!!!!Kaip kad M.Mikutavicius sako PABANDOM IS NAUJO!!!!Ir pagal Konstituija TAUTA turi tokia teise pasipriesinti akivaizdziam neteisingumui!!! |
| isgarsejom paziurekit, 2012-01-16 01:55 |
Breaking news – Pedophile scandal in Lithuania |
| Oops, 2012-01-16 01:36 |
w.. "Breaking news-Pedophile scandal in Lithuania". |
| GEDIMINAS ZILINSKAS, NEW YORK, 2012-01-16 01:16 |
... Labai teisingoji galvosena straipsyje, taip is tikruju turejo buti ! Kodel Generaline Prokuratura - tyli toliau, ir iki siol - vis neduoda isakymo Policijai : suimti - moraliai issigimusuia motina, prievartines pedofilu prostitucijos - savo pacios mazametei Dukrekei savadautoja, Laima Stankunaite, kad po priesaika - tardymo metu areste nustatyti visus, jai zinomus, pedofilu - jos Dkreles zagintoju - asmeninius duomenis ? Juk Laima Stanknaite - gerai zinojo, nuo ko eme per du metus - pinigus uz savo mazamates Dukreles prievartine prostitucija ! Kodel - visiskai neieskomas, pagal Prokuraturos isakyma Policijai - treciasis, islikes gyvas pedofilas **Aidas**, kad pavyzdingai nuteisti Lietuvoje ? ... Kodel Laima Stankunaite - nera iki siol teisiama : uz savadavima jai zinomiems pedofilams - prievartinei, savo mazametes Dukreles prostitucijai ? Kodel Generaline Prokuratura - visiskai ignoruoja "Drasiaus kelio" nuomone - apie pedofilu nusiklastama veikla Lietuvoje, labai tiksliai atsklieista - dviejuose simtuose skundu, parasytu Gerb. Drasias Kedzio - Lietuvos teisesaugos organams, iki Jo klastingojo nuzudymo prie Kauno mariu ?... Kokia stabdomaja itaka is Vakaru Europos - i pedofilu bylos sulaikyma Lietuvoje is tikruju turi, ir neformaliai - gali naudoti, slaptai paveikdami - net kaikuriuos Lietuvos politikus, ir teisesaugos valdininkus : nuo 2004 metu agresyviai pasireiskiancios - lytiniu iskrypeliu teisiu, tariamos virsenybes Lietuvos visuomeneje, varomos propagandos - su **homoseksualu autobusais** is Europos Sajungos cemtro, is tikruju - tai beveidziai Lietuvai iki siol, uzsislaptine - svetimtauciai veikejai ?.. Ar tai yra - politinis atsisiktinums Vilniuje, kad net ir pati JAV konsule - Anne Elizabeth Derse : savo laiku viesai reme - Europos Sajungos "homoseksualu autobusu" prievarta Lietuvai ?... Ar politiniai aferistai uzsienyje - baiminasi del savo slaptuju planu : griauti toliau moraline darna - Lietuvos placioje visuomeneje is vidaus, su **homoseksualu marsu** - prievartiniu eksportu is Vakaru Europos - kasmet Vilniuje, ir todel gali neformaliai - stabdyti pedofilu nusikaltimu byla, nuo 2 metu slaptai paveikdami - kaikuriuos aukstuosius politikus ir valdininkus ? Ar pedofilu byla Lietuvoje - gali uzkenkti : visai lytiniu iskkrypeliu - remimo propagandai is Europos Sajungos centro Briuselyje, ir todel labai atkakliai "gesinama" - paciu Lietuvos teisesaugos valdinninku rankomis ?..Kokia politine potekste - yra nuslepta Europos Sajungos centre : po homoseksualu - prievartine propaganda is Briuselio, iskeliant joje - lytiniu iskrypeliu mazumos teisiu virsenybe : pries visos - placiosios Visuomenes, istoriskai susiklosciusias - esamas teises Lietuvoje ?... Atrodo, kad tai - labai svarbus darbas politologams Lietuvoje... O kaip Jums atrodo - viskas is arciau ? |
| DEMESIO VISIEMS!!!, 2012-01-16 00:45 |
TAI GALIMA APGAVYSTE!!! PAGALBA RAIMUNDUI IVANAUSKUI |
| Ziurim,ka turim, 2012-01-16 00:29 |
Jeigu Drasius is tiesu ( kaip teigia liudininkai) buvo iškviestas suklastota SMS zinute ir pagrobtas,vadinasi grobiku rankose atsidure ir jo legaliai turetas ginklas.Be JOKIU pirstu antspaudu. T.y. svarus. Pirstu antspaudai, ant ginklo matomai buvo pagrobėju.Todel teko nuo ginklo juos nuvalyti.Jeigu prie N namu „netycia nukritusi“ ginkla butu pametes Drasius, bet kokiu atveju ant ginklo butu like JO pirstu anspaudai. Kokia prasme juos trinti,jeigu sis ginklas legalus ir pagal numeri per keleta minuciu galima nustatyti jo savininka? Tas faktas,kad ant ginklo nebuvo JOKIU pirstu antspaudu, mano isitikinimu, tik PATVIRTINA fakta,jog tas ginklas jo radimo vietoje NE „atsitiktinai“ iškrito, bet buvo tikslingai PALIKTAS, Drasiaus pagrobėju,pries tai nuzudziusiu N....Pasvarstykime, KODEL ? Kaip zinia,zudyniu Kaune metu,kaip buvo patvirtinta veliau,teisėsauga NETUREJO nei Kedzio pirstu antspaudu,nei DNR... Taciau jau ta pacia diena,praejus vos kelioms val. po zudyniu,buvo paskelbta, kad zude butent Drasius......Vadinasi,jo ginklas buvo specialiai numestas ten vien todel,kad veliau ji radus,butu galima NEDELSIANT paskelbti Drasiaus paieška. Apkaltinus ji dviejų zmoniu nužudymu. Nors tuo metu,Drasius jau buvo pagrobėju rankose...... |
| Venckienė sugadino prekę ir Stankūnaitei nebereikia, 2012-01-15 23:08 |
Vaikų vyriausia globėja vis viešai kartoja, kad pati blogiausia mama yra geriau už pačią geriausią globėją. Taigi, taigi. Jei mama išmokė dėdėm čiulpti sysalus – irgi reiškia gerai. Ypač gerai, jei dėdės sumoka mamai po 3000 Lt už seansą. Smaukūnaitė taip ištreniravo dukrelę, kad ši čiulpdavo, tik retkarčiais pridususi užsikosėdavo. O kai tik mergaitė pabuvojo pas Venckienę ir Kedžius, kur visos tvoros nukabinėtos „Pedofilams STOP“, tai mergaitė apsivemia vien tik išgirdusi, kad vėl reiks gyventi pas mamą. Venckai, Kedžiai ir visi Garliavos patvoriniai nepataisomai sugadino mergaitę – profesionalią sysalų čiulpikę. O tokia ji jau yra visiškai nebetinkama prekė, pedofilai už ja nebemokės ne tik 3000 Lt, bet ir 3 litų nebeduos. Plius motinėlei trukdys uždarbiauti su savuoju užpakaliu. Todėl Stankūnaitė dukros nelanko ir neatvyksta jos pasiimti. |
| Valstybinė teismo psichiatrijos tarnyba prie Sveikatos apsaugos ministerijos. Ekspertizės akto kopija, 2012-01-15 23:06 |
Mergaiciu teismo ekspertizes, 2012-01-14 13:21 Psichologinės ekspertizes ištrauka Iš mergaitės psichologinės apklausos. 2009 Kovo 23 – gegužės 25 dienomis ekspertizę atliko Valstybinė teismo psichiatrijos tarnyba prie Sveikatos apsaugos ministerijos. Ekspertizės akte teigiama, jog mergaitė „gali teisingai suvokti konkrečias faktines reikšmingas bylai aplinkybes ir duoti parodymus, jai nenustatytas polinkis fantazuoti“. Ekspertų išvados apie tai, kad V.Naruševičienės dukrai „diagnozuotas lėtinis tiesiosios žarnos funkcijos sutrikimas - tiesioji žarna buvo išsiplėtusi virš amžiaus normos ribų“. Kaip viena iš tokio funkcijos sutrikimo priežasčių gydytojas R. Bagdzevičius taipogi įvardijo išorinį poveikį mergaitės išangei. Tai patvirtina aukų pasakojimą apie tai, kad Drąsiaus Kedžio mergaitė buvo prievartauja oraliniu, o kita mergaitė, kuri buvo keliais metas vyresnė – ir analiniu būdu |
| Vilniaus apygardos teismo nutartis, 2012-01-15 22:44 |
Vilniaus apygardos teismo nutartis., Andrius Ūsas yra įtariamas nusikalstamos veikos, numatytos Lietuvos Respublikos BK 153 str., padarymu. Pareikštame įtarime nurodyta, jog A. Ūsas tvirkinamuosius veiksmus mažametės D. Kedytės atžvilgiu atliko adresu R. Kalantos g. 127-10, Kaune (t. 3, l. 185-186), t.y. L. Stankūnaitės gyvenamojoje vietoje, kuomet L. Stankūnaitė dukrą pasiimdavo savaitgaliais, pagal teismo 2008-03-19 d. patvirtintą ir įsiteisėjusią taikos sutartį dėl dukters D. Kedytės gyvenamosios vietos nustatymo ir bendravimo su ja tvarkos nustatymo. Nukentėjusioji D. Kedytė apklausu metu aiškino, jog nusikaltami veiksmai jos atžvilgiu buvo atlikti tuo metu, kada jie trise, t.y. ji, mama - L. Stankūnaitė ir A. Ūsas gulėdavo lovoje (t. 1, b. l. 20-24, 75-78). Lietuvos Respublikos BK 24 str. 6 d. numato, jog padėjėjas yra asmuo, padėjęs daryti nusikalstamą veiką duodamas patarimus, nurodymus, teikdamas priemones arba šalindamas kliūtis, saugodamas ar pridengdamas kitus bendrininkus, iš anksto pažadėjęs paslėpti nusikaltėlį, nusikalstamos veikos darymo įrankius ar priemones, šios veikos pėdsakus ar nusikalstamu būdu įgytus daiktus. Kaip teisingai nurodė pareiškėjas, iš aukščiau išvardintų aplinkybių galima pagrįstai įtarti, jog L. Stankūnaitė, suteikdama sąlygas įtariamajam A Ūsui tvirkinti mažametę D. Kedytę, pati betarpiškai stebėdama su vaiku atliekamus nusikalstamus veiksmus, padėjo A. Ūsui tvirkinti mažametę, dėl ko jos veiksmuose galimai yra nusikalstamos veikos, numatytos Lietuvos Respublikos BK 24 str., padarymą. Iš Ekspertai eu |
| Eugenijus, 2012-01-15 22:39 |
Pabaigos galejo nesuplioncinti-visa straipsni sukniso. |
| pritariu Priedas, 2012-01-15 21:39 |
pritariu Jums. Vakardienos ir siandienos lietrycio ir KK straipsniai tik sustiprina sia versija. |
| Aš , 2012-01-15 21:23 |
Daunai, debilai durniai...Varykit į šūdrytį...kurie per |
| juozas, 2012-01-15 20:35 |
Ir visuomenei ir daugumai komentatorių, ir daugeliui iškilių Lietuvos žmonių, kurie yra viešai pasisakę, netgi ir tiems kurie pasisakė prieš (Kūriui, Kryževičiui, teisininkų draugijai ir kt.) yra viskas aišku kaip yra iš tikrųjų, bet niekas nedaroma, kad būtų priimti teisingi sprendimai. Atvirkščiai visokiais būdais trukdoma. Neteisingi sprendimai priimami ir vykdytini skubos tvarka, net nesuteikiant galimybės juos apeliacine tvarka apskųsti. |
| klanui, 2012-01-15 20:34 |
niekas neziuri mergaites interesu,tik vieni ntele prezidente neapsilenkia su protu.mergaite kaip niekad reikia issaugot gyva liudininke pries pedofilijos byla.mes gerb. ponia Venskiene su jumis sia ir visada su jumis sunkia akimirka.anglijos lietuviai.stiprybes jums lietuviai nepaluzt pries apsisikusia klana ir klaninius zudikus |
| to to copy..., 2012-01-15 20:23 |
ką lankys mergaitė dabar,namie užrakinta?nebent ją lankys kirpėja,kaimynė olia ir kitos prieblandos su savo pagąsdinimais. |
| to copy to trumpi pamąstymai, 2012-01-15 19:45 |
mergaite lanke baseina,mergaite lanke mokykla ,mergaite lanke muzikos klase,mergaite su Neringa laiminga . kol jus isgamos ,iskrypeliai jos neisgasinot nes dabar mergaite byjo atsitrukti nuo Neringos nes mergaite MYLI Neringa,o ne ta Laima. |
| Tauta saugokite mergaite!!!, 2012-01-15 19:45 |
o EU zmogaus teisiu gynimo teismas nustatys, kas kaltas jog Lietuvoje vaiko teses yra taip siurksciai ,nesilaikant esamu EU wmdistatymu pazeidinejamos???? |
| Daniele, 2012-01-15 19:40 |
Pritariu Jusu mintims. Gaila, kad Kedzio priesininkai to nesupranta arba nenori suprasti |
| Ziobiene ....a.. u...uuuuuuu, 2012-01-15 19:40 |
kaip dirba tavo vadovaujama vaiku teisiu tarnyba? |
| teismo sprendimo neimanoma ivykdyti, 2012-01-15 19:38 |
ne del N.Venckienes kaltes(ji mergaite atiduoda jeigu si pati sutinka eiti pas motina) o del vaiku TEISIU kaltes. Vaiku teises teisme gyne ne mergaites interesus o teisejo Kondratjevo sprendima . Jeigu vaiku teisesa butu saziningai ir pagal istatymus ginusios vaiko interesu Kondratjevas nebutu turejes jokiu galimybiu parasyti tokia nutarti ir dar su "skubiu vykdymu" |
| Priedas, 2012-01-15 18:18 |
Autorius išvardijo dažnas žudymo priežastis, bet ne visas. Kartais žudoma tam , kad nukreipti tyrimą klaidinga linkme. Galimas atvejis su Vaidu. |
| copy to trumpi pamąstymai, 2012-01-15 17:33 |
TIKRAI PUIKIUS 02:39 01.15.2012 |
| Kada ir kokiomis aplinkybėmis Mindaugas Žalimas iš tiesų atsirado pas V.Gaivenį, 2012-01-15 17:26 |
Kada ir kokiomis aplinkybėmis Mindaugas Žalimas iš tiesų atsirado pas V.Gaivenį? 2012-01-15 | Naujienos Giedrė Gorienė V.Gaivenis teigia, kad M.Žalimo filmavimas vyko spalio 25 d. Tuo tarpu pažiūrėkite į automobilio, kuriame buvo filmuojamas Mindaugas Žalimas, šviečiantį radijo skydelį – jis rodo 2011 metų 09 mėnesį, t.y. rugsėjį. Perskaičiau šeštadienį viename dienraštyje slaptojo liudytojo Mindaugo Žalimo atsiradimo pas V.Gaivenį aplinkybes ir pabandžiau sugretinti su tuo, ką aš žinojau: nes, kaip jau rašiau, straipsnyje „Ką reiškia Kondratjevo „aš jau nieko nebesuprantu“, arba dezinformacijos vaidmuo pedofilijos istorijoje”, „Karštą komentarą“ taip pat buvo siekiama įtraukti į „šventą karą prieš Venckienę“, todėl buvo žinomi tam tikri planavimai ir šios istorijos užkulisiai. |
| Tomas Džefersonas Kai neteisybė tampa teise, PASIPRIEŠINIMAS tampa PAREIGA, 2012-01-15 16:56 |
KAI PASIPRIEŠINIMAS tampa PAREIGA "Kai neteisybė tampa teise, PASIPRIEŠINIMAS tampa PAREIGA" (Tomas Džefersonas ) |
| KAI PASIPRIEŠINIMAS tampa PAREIGA, 2012-01-15 16:55 |
"Kai neteisybė tampa teise, PASIPRIEŠINIMAS tampa PAREIGA" (Tomas Džefersonas ) |
| Rūta Janutienė, 2012-01-15 16:52 |
Paskaitykite Pas kokią motina Valstybė grūda mergaitę Užminuota siela arba Garliavos trileris sekant Stiegu Larssonu http://www.alfa.lt/straipsnis/13537672/Uzminuota.siela.arba.Garliavos.trileris.sekant.Stiegu.Larssonu=2012-01-14_07-00/ http://www.instancija.lt/lt/dsfsfs/item/22-užminuota-siela-arba-garliavos-trileris-sekant-stiegu-larssonu |
| Venckienė sugadino prekę ir Stankūnaitei nebereikia, 2012-01-15 16:48 |
Stankūnaitei nereikia sugadintos prekės Vaikų vyriausia globėja vis viešai kartoja, kad pati blogiausia mama yra geriau už pačią geriausią globėją. Taigi, taigi. Jei mama išmokė dėdėm čiulpti sysalus – irgi reiškia gerai. Ypač gerai, jei dėdės sumoka mamai po 3000 Lt už seansą. Smaukūnaitė taip ištreniravo dukrelę, kad ši čiulpdavo, tik retkarčiais pridususi užsikosėdavo. O kai tik mergaitė pabuvojo pas Venckienę ir Kedžius, kur visos tvoros nukabinėtos „Pedofilams STOP“, tai mergaitė apsivemia vien tik išgirdusi, kad vėl reiks gyventi pas mamą. Venckai, Kedžiai ir visi Garliavos patvoriniai nepataisomai sugadino mergaitę – profesionalią sysalų čiulpikę. O tokia ji jau yra visiškai nebetinkama prekė, pedofilai už ja nebemokės ne tik 3000 Lt, bet ir 3 litų nebeduos. Plius motinėlei trukdys uždarbiauti su savuoju užpakaliu. Todėl Stankūnaitė dukros nelanko ir neatvyksta jos pasiimti. |
| Vilniaus apygardos teismo nutartis, 2012-01-15 16:47 |
Vilniaus apygardos teismo nutartis., Andrius Ūsas yra įtariamas nusikalstamos veikos, numatytos Lietuvos Respublikos BK 153 str., padarymu. Pareikštame įtarime nurodyta, jog A. Ūsas tvirkinamuosius veiksmus mažametės D. Kedytės atžvilgiu atliko adresu R. Kalantos g. 127-10, Kaune (t. 3, l. 185-186), t.y. L. Stankūnaitės gyvenamojoje vietoje, kuomet L. Stankūnaitė dukrą pasiimdavo savaitgaliais, pagal teismo 2008-03-19 d. patvirtintą ir įsiteisėjusią taikos sutartį dėl dukters D. Kedytės gyvenamosios vietos nustatymo ir bendravimo su ja tvarkos nustatymo. Nukentėjusioji D. Kedytė apklausu metu aiškino, jog nusikaltami veiksmai jos atžvilgiu buvo atlikti tuo metu, kada jie trise, t.y. ji, mama - L. Stankūnaitė ir A. Ūsas gulėdavo lovoje (t. 1, b. l. 20-24, 75-78). Lietuvos Respublikos BK 24 str. 6 d. numato, jog padėjėjas yra asmuo, padėjęs daryti nusikalstamą veiką duodamas patarimus, nurodymus, teikdamas priemones arba šalindamas kliūtis, saugodamas ar pridengdamas kitus bendrininkus, iš anksto pažadėjęs paslėpti nusikaltėlį, nusikalstamos veikos darymo įrankius ar priemones, šios veikos pėdsakus ar nusikalstamu būdu įgytus daiktus. Kaip teisingai nurodė pareiškėjas, iš aukščiau išvardintų aplinkybių galima pagrįstai įtarti, jog L. Stankūnaitė, suteikdama sąlygas įtariamajam A Ūsui tvirkinti mažametę D. Kedytę, pati betarpiškai stebėdama su vaiku atliekamus nusikalstamus veiksmus, padėjo A. Ūsui tvirkinti mažametę, dėl ko jos veiksmuose galimai yra nusikalstamos veikos, numatytos Lietuvos Respublikos BK 24 str., padarymą. Iš Ekspertai eu |
| Valstybinė teismo psichiatrijos tarnyba prie Sveikatos apsaugos ministerijos. Ekspertizės akto ištrauka, 2012-01-15 16:44 |
Iš mergaitės psichologinės apklausos. 2009 Kovo 23 – gegužės 25 dienomis ekspertizę atliko Valstybinė teismo psichiatrijos tarnyba prie Sveikatos apsaugos ministerijos. Ekspertizės akte teigiama, jog mergaitė „gali teisingai suvokti konkrečias faktines reikšmingas bylai aplinkybes ir duoti parodymus, jai nenustatytas polinkis fantazuoti“. Ekspertų išvados apie tai, kad V.Naruševičienės dukrai „diagnozuotas lėtinis tiesiosios žarnos funkcijos sutrikimas - tiesioji žarna buvo išsiplėtusi virš amžiaus normos ribų“. Kaip viena iš tokio funkcijos sutrikimo priežasčių gydytojas R. Bagdzevičius taipogi įvardijo išorinį poveikį mergaitės išangei. Tai patvirtina aukų pasakojimą apie tai, kad Drąsiaus Kedžio mergaitė buvo prievartauja oraliniu, o kita mergaitė, kuri buvo keliais metas vyresnė – ir analiniu būdu. Šaltinis: Ekspertai eu, pedofilunera lt LL |
| To Lietuva, 2012-01-15 16:34 |
Tai kad Ivanauskas neturi jokios žmonos. Katalikiškosios Marijos žemės didvyriai visi gyvena susidėję su savo meilužėm. |
| Ekslietuvis, 2012-01-15 16:33 |
Lietuva - vienintelė šalis pasaulyje, kurioje garbinami žmogžudžiai ir šmeižikai. Šlykšti šalis. |
| Lietuva, 2012-01-15 16:12 |
PAGALBA RAIMUNDUI IVANAUSKUI |
| 111, 2012-01-15 16:11 |
zinoma,kad mergaite yra pavojuje.norima pagrobt,kaip kad ir buvo pagrobta i raidos centra.klanine teisesauga vidury sviesios dienos rezga nauja kriminala |
| trumpi pamąstymai, 2012-01-15 16:07 |
Vaiko teisių tarnybos vadovės pasisakymas ir man užkliuvo. Užkliuvo dėl to, kad jis stipriai ne į temą. Jeigu vaikas neis pas dantistą, jis neturės dantų, negalės bet ko valgyti, bus higienos problemos ir t. t. Kita vertus, jeigu jis nenori pas vieną dantistą, gal reikėtų paieškoti kito? Jeigu vaikas neis į mokyklą, jis bus nemokytas, neturės galimybės siekti aukštesnio mokslo, prastos darbo perspektyvos ir t. t. Bet ir vėl, reikia ieškoti priežasčių, dėl ko jis nenori į mokyklą, gal reikia keisti mokyklą? Tai vadovaujantis toliau šiuo modeliu kyla klausimas, o kas bus jei vaikas neis pas Stankūnaitę? Aš nežinau, kas būtų, jei jis nueitų pas biologinę motiną, bet tikrai žinau, kas bus, jei liks kur yra - turės saugias sąlygas augti, vystytis, siekti mokslo aukštumų, galės susikurti padorų ir gerą gyvenimą. Ar tai prieštarauja vaiko interesams? Ir vėlgi, jei vaikas nenori eiti pas mamą, gal reikėtų pagalvoti, kodėl? Tai trumpi pamąstymai ta tema, šiaip čia jau viskas daugiau nei akivaizdu,mergaite jau niekada nepamirs, kuomet kazkieno plaukuotos rankos nurodymu ji buvo pagrobta is darzelio ir patalpinta i vaiko raudu centra ir ten gydoma nuo "slogos". Savaime suprantama, kad ji bijo eiti i mokykla ir bijo buti is ten pagrobta, nes turi karcios asmenines patirties tuo aspektu. |
| to naivus kedofiliskas klausimas, 2012-01-15 15:25 , 2012-01-15 15:46 |
Isgama tu , ka sekti tai gal duoti vaika birbinti ir pasislepus filmuoti , ble bevaiki , bekiausi avine , kaip tu toks debas dar kompu moki naudotis ar tau uz tai moka? |
| Lietuva, 2012-01-15 15:45 |
PAGALBA RAIMUNDUI IVANAUSKUI |
| lol!!!, 2012-01-15 15:32 |
prie ko cia Venskai turi ieskot nusikalteliu.tai ka -klanine teisesauga ir policija tik simboliskai pasiima algas.nejuokinkit zmoniu.zinoma,kad cia uz tu zmogzudysciu slypi didelis,baisiu mastu kriminalas.klanine teisesauga turetu PONIAI VENSKIENEI moket didelius pinigus,kad kriminalas nenukistas i kampa,kaip ir buvo su daugeliu bylu.mes lietuviai didziuojames,kad turim tokia sazininga teisininke kaip ponia Venskiene |
| Versija, 2012-01-15 15:28 |
Liudininkai mate, kad zudikas kaukazietiskos isvaizdos, o kazkur ziniasklaidoj buvo prasprude, kad mainais uz pilietybe cecenai buvo santzuojami atlikti likvidacijas. Manau reikia tikrinti visus kam buvo suteikta pilietybe menesi pries ir menesi po zudyniu. Tikrinti nuotraukas, gal uzkibs kas nors. |
| naivus kedofiliskas klausimas, 2012-01-15 15:25 |
kodel zude, jei nebuvo pedofilijos?Atsakyma nesunku ismastyti - todel, kad NIEKADA kaltinamieji ir apsmeiztieji NEAPSIGINTU teisme.Todel, kad svarbiausias zudiko tikslas, galbut uzsakymas - NUZUDYTI TEISEJA, kuris neitiko banditams.Sugalvota banditiskai gudriai, bet viskas baltais siulais susiuta.Kedynas net nesistenge surasti kokius nors ikalcius, sekti - jie zinojo kad pedofilijos nebuvo.O vaika ismoke, pazymas nusipirko, mane kad taip su vejeliu sukis nekaltus i kalejima.Deja, nesisuko viskas pagal ju dudele.Kai nebera argumentu - traukiamas pistoletas, kaltinamieji lieka apsmeizti, o zudikas tampa didvyriu?Man - niekada. |
| varna, 2012-01-15 15:21 |
zudyniu diena autobusiukas baltas Kedzio stovejo jo kieme kaip stovejes, o profesonalus nusikalteliai turejo panasu ,kad galetu nusikaltimus suversti pries tai pagrobtam Kedziui, sekamam Kedziui, kuri, jei butu zudes, galejo iskart pagauti, bet, kai pagrobe ir kazkur laike---tai aisku nerasi.Cia labai aiskus sistemos : Kuris, Paulauskas, Kryzevicius, Uspaskichas,Simasius, Adamkus ir pagaliau Kondratjevas, Ziobiene, Daugeliene,Zalimas, kur dar ,,zurnalistai :Lavaste, Gaivenis --visa sistema pajungta liudiniku salinimui.Dieve duok jiems atsivertima. |
| Atsakomybė, 2012-01-15 15:13 |
Viskas parašyta teisingai.Mąstantiems ir pastabiems žmonėms nuo pat pradžių buvo ir lieka aišku, kieno užsakymu ir kas vykdė žudynes. Deja, žudikų ir jų bendrininkų po Kedžio ir Ūso nužudymo,galima nuspėti, gyvų taip pat nebėra(turbūt pasisamdė iš kalėjimo, žadėdami laisvę).Vienas dalykas apmaudžiai gelia širdį, kad ne kas kitas, o mūsų tautiečiai, greta esantys lietuviai,valdžios atstovai, valstybės pareigūnai, ypač tie, kurie tarnauja Temidei, dabar kolaboruoja su nusikaltėliais, visaip juos dangsto ir iš paskutiniųjų stengiasi likviduoti likusius ludininks - Kedytę ir Stankūnaitę.Žiauru, visuomenė negali pakęsti tokio ciniškumo, tačiau Lietuvos valdžia, galima sakyti , nieko nedaro.Tikrai žiauru ir neatlaeistina.Viskas praeis, gal net užsimirš, tačiau ATSAKOMYBĖ už pasyvumą išliks bet kuriuo atveju. |
| žiobiene motina geriau uz globeja, 2012-01-15 14:57 |
mergaite turi but pas mama ,na ir kas kad usas prievartavo , motina ja pardavinejo bet tai jos mergaite ir motina gali pardavinet kam nori kad ir organu transplantacijai,bet kokia motina geriau uz globeja pagal žiobiene. |
| kaunietis, 2012-01-15 14:51 |
Prezidente dar syki tamstos prasome kiek leidzia Jusu jiegos ir ipareigojimai gelbekit mergaite nuo tu nieksu pasikinke savus /istatymus/ ir nesilaikantys europos istatymu ar jie nezino ar galvoja kad mes durni /runkeliai/ nieko neismanom tai tylesim.Kas siekia teisybes niekas netyles dar po tokio akiplesisko melavimo.skestantis griebiasi siaudo ir mums ta siauda reikia atimti bet metami ju gelbejimui nauji siaudai.Lieka atviras klausimas ir labai rimtas nes liecia Lietuvos sauguma.Kur nacionalinio komiteto pozicija ir kodel p. Anusauskas nieko nedaro buktai nemato kas darosi o gal gaves nurodymus nesikisti?p.Prezidente atsakykite mums tos skriaudziamos amzinai Lietuvos vaikams kas darosi ir jei dar galite ir turite kazkokiu galiu kol nevelu suvaldykite tuos korumpuotus teisejus su ju visa svita nes tai yra kgb palikimas..... |
| smirdi tokie teisingumo standartai, 2012-01-15 13:57 |
eigu vaikas nenori eiti į mokyklą, turbūt reikia įkrėsti, ir aukštesnis visuomenės interesas bus taip pat apgintas. Mano mama elgėsi kitaip, nevertė, tik pabardavo, kai reikėjo, ir išauklėjo mus tris žmonėmis. Bolševikų auklėjimas kitoks, jis galėjo sužaloti ir dabartinius teisėjus. Yra čia kažkoks nežinomas didelis interesas, kad jie galvoja ir kalba kaip bolševikai. Nutarėm - tai ir padarysim bet kuria kaina, visa Lietuvos Respublikos galia. Skubus teisėjo Vitalijaus Kondratjevo sprendimas, skelbia prievartos šalininkai, turi būti įvykdytas besąlygiškai. Kad 17 tūkst. teismų sprendimų Lietuvoje neįvykdyta, regis, nejaudina nei Aukščiausiojo Teismo pirmininko, nei buvusio Konstitucinio Teismo pirmininko, bet vienintelis D.Kedytės atvejis turi būti sutvarkytas net pagal neįsiteisėjusį Kėdainių teisėjo sprendimą. Mat neįvykdžius nurodytu terminu būtent šio - jau griūva valstybė. Ką reiškia tokia veidmainystė? Atsiprašau, bet smirdi tokie teisingumo standartai. |
| Bobutė, 2012-01-15 13:35 |
Vakar per REN Baltija žiūrėjau serialą ,,Kardas", aišku tai tik filmas su sukūrtais įvykiais, kokių gal tikrovėje ir nebūna, bet tai, kad parodoma, kaip neapsikentus su valdžios neveiklumu, korupcija ir aukštų valstybės pareigūnų tiesiogiai susietų su nusikalstamom struktūrom nebaudžiamumu ir net jų pačių daromais nusikaltimais, į kovą pakyla grupelė žmonių ir išaiškindami kaltus surengia jiems savo teismą. Be jokio pasigailėjimo sušaudomi narkotikų platintojai, nekrofilai, pedofilai. |
| Prezidentes D. Grybauskaites pozicija, 2012-01-15 13:29 |
Kaip galima traktuoti , kad N. Venskiene nevykdo teismo sprendimu. Ji juk nelaiko mergaites uzrakintos taip, kad nieko neisileistu. Lai eina vaiku teisiu apsaugos specialistai, psichologai(jie suprato mergaite su jais neis niekur is savo namu ), pagaliau pati motina ir issiveda ,bet mergaite nenori su ta Laima eiti niekur is savo namu. Visa beda tame, kad jie nesugeba to padaryti.Tai negi globeja, uzauginusi mergyte nuo mazumes turi vekiancia prievarta ja nuvezti ir ibrukti.Ar ponas Adamkus sugebetu tai padaryti? Tikriausiai taip, jei tokia jo pozicija.Tai ir Kuris (beje mastantis apie prezidento kede), tai ir Simasius, Degutiene, Nekrosius(naisku is kur atsirades), Ziemelis.Tauta nepamirs situ vardu. Pagarba musu Prezidentei, nepabugusiai issakyti savo nuomones. Zemai lenkiames, stiprybes ir sveikatos Jums Gerb. Prezidente. |
| Labai teisingos, 2012-01-15 12:40 |
mintys, tikriausiai dauguma taip ir maste, kad nespejus nusauti is karto prikabino Kedziui, nors be apklausu, be tyrimu ir parodymu, tiesiog neimanoma pasakyt apie itaremuosius, o dar turetu buti kvailas, numes pistoleta prie nuzudyto, o jeigu butu kvailas, tai nebutu rezges konspiraciju su autobusiukais, bet ir cia gryna nesamone, butu soves i Laima ir Usa, o tik po to ieskojes Narusevicienes ir Furmonaviciaus ir tai nesamone, nes pati nuzude ir Usa nuzude, o kodel Usa, todel, kad pedofilas iskeltas i dienos sviesa, negali buti paliktas gyvas, kad su savim neistemtu kitu... |
| Dėkui, 2012-01-15 12:12 |
redaktoriui redaktoriui Aurimui Dryžiui, kad neparsidavė, kaip dauguma žiniasklaidos |
| Klanas padare , 2012-01-15 12:06 |
paskutini savo ejima. Bet kokia kaina paimti ir sunaikinti paskutiniaja pedofilijos bylos liudinke"mergaite" Bet ...jeigu TAUTA i Neringa mergaite sugebes issaugoti iki vasario 13 d.pedofilijos bylosnagrinejimo pradzios????manau tada Stankunaites laukia Uso likimas .pacios Stankunaite buvo slaptoji neetatine VSD prostitute informatore.Dabar Stankunaite yra saugojama kaip slaptoji liudinike.O visa paslaptis cia yra TA jog pati Stankunaite per prostitucija yra papuolusi i stambiu valstybes vagiu ir teisesauginiku bendra voratinklini klana,kuris yra parsipynes ir su prostitucija ir su PEDOFILIJA. Laukite tesinio !!! |
| g, 2012-01-15 11:59 |
Paziurek tv3 archyva smegenuk, kur zmogelis liudijo , kad mates furmanaviciu pas mamyte laimute bute , o dabar bandyk jo paklausti, o del prasymu ko tyli tipo Venskiene jokiu prasymu nerase, del sim korteliu, del ekspertiziu |
| to to to idomu, 2012-01-15 11:57 |
cha cha, kas tave taip apmulkino? Mergaite nemaciusi teisejo? Tai gal pasakyk tamsta, kodel prokuroras nuslepe Stankunaites ir teisejo pazinti? Uso pazinti? Juk byloje yra duomenys. Be to, dar pasakykit, kad mergate net Uso nebuvo maciusi, pagal Stankunaite tai beveik taip ir yra. Tik viena, po to du kartus mates, na o veliau jau dazniau mate. Keicia parodymus pa..a, del ko? |
| to to to idomu, 2012-01-15 09:58, 2012-01-15 11:05 , 2012-01-15 11:27 |
Tu daunas ar ka ten per zinias rode pacioj istorijos pradzioje |
| Lietuva valdo , 2012-01-15 11:17 |
NEBAUDZIAMA STAMBIU VALSTYBES VAGIU IR TEISESAUGINKU VORATINKLINIS KLANAS,KURIS YRA VISA lIETUVA APRAIZGES IR DAR PERSIPINES SU PEDOFILIJA. d.kEDYS SAKE JIE JAU PRIEJO LIEPTO GALA IR TAI tiesa.NEBAUDZIAMO KLANO PASKUTINIS EJIMAS YRA BET KOKIA KAINA PAIMTI MERGAITE...NEPAVYKUS TO PADARYTI BUS SUSIDORTA SU STANKUNAITE...N.VENCKIENE DABAR JUOS DAR NEDOMINA,NES JA BUVO SUPLANUOTA ...VSIO PO ZAKONAM... SUDOROTI:) lAUKITE TESINIO KLANAS DABAR YRA T U P Y K E !!! |
| Paskaitykite idemiai!, 2012-01-15 11:10 |
Po nepriklausomybes atkurimo komunistai ir KGB is Lietuvos niekur nedingo!!!!Jie jau tuoj po nepriklausomybespradejo zudyti ir malti i miltus visus tuos kurie norejo ju IMPERIJA sugriauti.Lozoraicio pasalinimas....Lanzbergio apzmeizimas( gaila jog tauta patikejo)Brazausko ir Paulausko prastumimas !!! Brazauskas sukure KGB mafija politikoje Paulausko komanda ( Paulauskas auksto KGB sunus) kruopsciai issukavo teisesaugos sistema. Brazausko saika isvoge visavalstybes turta...vsiopo zakonam...o Paulausko saika iki sios dienos tebevykdo "teisinguma" tiems kurie iesko tiesos :) ANTONOV..KONDRATJEV...sitos pavardes JUMS nieko nesako? Lietuva kaip valstybe turejo buti sugriauta iki pamatu per banka "snoras"o per teisejus susidorota su visais tais kurie dar nori teisingumo ir nori dirbti TAUTAI bei valstybei.JEIGU TAUTA sugebes issaugoti mergaite nuo nebaudziamo ,stambiu valstybes vagiu ir bendro teisesauginku voratinklinio, klano. LIETUVA NEBEBUS SUZLUGDYTA ir...i pavirsiu iskils pavardes tu kurie 20m. dirbo pries Lietuvos VALSTYBE!!! |
| to to idomu, 2012-01-15 09:58, 2012-01-15 11:05 |
Krivicka ziurek pats:)) dar jis ir ciupakabras gaudo, ne tik venckienes sukurtus pedofilus.Mergaite Furmonaviciaus realiai nera macius! tik nuotrauka, kuria jai rode Kedys, ta foto daryta pries 10 metu, o foto,is menamo pedofilinimo laikotarpio mergaite net nepazino. venckiene dar sedes, kaip garliavos banditu stogas, nedengs venckienes! o tu toliau ziurek ne i faktus, o i TV ir ka venckiene sako, tokiais ji ir naudojasi,,,, o lavonu tik daugeja. |
| Nieko naujo, 2012-01-15 10:48 |
1963 m.JAV buvo nuzudytas prezidentas Džonas Fičeraldas Kenedis (bandes kovoti su finansiniu klanu). Del nuzudymo buvo apkaltintas Ly Harvis Osvaldas (Lee Harvey Oswald). Vienintelis ikaltis - nusikaltimo vietoje rastas jo vardu registruotas sautuvas. (Analogijos su Keddziu) "Tiriant" sia byla paslaptingai zuvo 38 liudininkai. (Vel analogijos su Kedziu) ("Byla- zudike" kaip sake vienas LT prokuroras). Brolis Robertas, budamas JAV generaliniu prokuroru, nesugebejo rasti tiesos, o veliau buvo nuzudytas |
| to to idomu, 2012-01-15 09:58 , 2012-01-15 10:14 |
Paziurek tv3 archyva smegenuk, kur zmogelis liudijo , kad mates furmanaviciu pas mamyte laimute bute , o dabar bandyk jo paklausti, o del prasymu ko tyli tipo Venskiene jokiu prasymu nerase, del sim korteliu, del ekspertiziu, ir ttt niekas niekas i byla netrauke ir jokiu tyrimu neatliko, o del patvoriniu banditu tu klysti ir del savo issireiskimu " vartyti" cia tai pasakymas, suprask kad tiek zmoniu " vartyti" tavo minimi patvoriniai tikrai nesugebetu nors tegul venskiene ir supermanas buna, o jei butu ir prisidejusi tai butu kalejime , nes nors maziausi kabliukai butu tai venskiene jau seniai sedetu , o tokios operacijos ivykdyti neimanoma be instituciju palaikymo, cia gi ne buitinis konfliktas pykst pokst ir visi negyvi. |
| to to idomu, 2012-01-15 09:58 |
nebeliko liudininku? uzverte velniene patvorio banditus suorganizavus? |
| to idomu, 2012-01-15 09:20 , 2012-01-15 09:56 |
Tu smegenu turi taciau, jos taves neklauso, bandyk lavinti po truputi gal kas gausis, o siaip Venskiene yra parasius desimtis prasymu del faktu kurious reikia itraukti i byla, o liudininku kazkaip ir nebeliko. |
| 666, 2012-01-15 09:35 |
http://www.pazintys.lt/details/view/486408.html |
| idomu, 2012-01-15 09:20 |
kodel venckiene neatitempe to s kaimynes pas prokurorus, nori ji to ar nenori?Ziuriu visus liudininkus,mergaites piesinius, rastus ir siaip svarbius faktus, venckiene neatiduoda teisesaugai, kad ivertintu,ir prijungtu prie bylos, bet atiduoda Krivickui Gorienei ir Driziui?:))))) baikit violetiniai daunai , jus durina, o siaip zmones jau senai viska supranta:) |
| visu, 2012-01-15 09:00 |
pirma as abejoju ar Narusev nusauta tarpduti. Kodel? Todel, kad kaimyne kuri zurnalistam pasakojo, sake mergaite isbego is namu saukdama o ne tik pradariusi duris. Koks policijos pasiteisinimas? Ju versija : mergaite nubego paziureti ar nepavogtas kompiuteris. |
| dar detale is bylos, 2012-01-15 08:46 |
jei pedofilijos nebutu buve ar butu buves toks Narusevicienes atsakymas. |
| fffff, 2012-01-15 08:28 |
ji ta diena, spalio 5-aja , turejo duoti parodymus |
| to anekdotas, 2012-01-15 08:27 |
reiskias Zalimas melavo, kad Kedys tikejo beprotiskai pedofilija ir, kad ruosesi nuzudyti del to, kad jie yra pedofilai? Pvz Usa, ispesti is jo kas tas Aidas. |
| jo2, 2012-01-15 08:25 |
po zalimo pasakojimo apie policija tuo as asmeniskai abejoti negaliu. |
| anekdotas , 2012-01-15 08:24 |
rasytoja[as]pamirso pamineti , kad kartais zudoma ir is baimes , is baimes , kad reikes uz visus zodzius ir veiksmus atsakyti , sesti i kalejima , moketi didziulius pinigus , apsijuokti pries visa svieta ... baime , tik baime keda priverte daryti si nusikaltima , nes kas , jau kas , bet gerb. teiseja sitaip apsmeizti , cia ne juokas ... o violeta naruseviciene irgi karinga moteris buvo , ji butu tikrai ta milijona is kedo prisiteisusi , ji ta diena, spalio 5-aja , turejo duoti parodymus |
| jo, 2012-01-15 08:17 |
Kur kas tikroviškesnė versija, jog moteris duris atidarė tiems asmenims, kuriuos pažinojo ir, kuriais pasitikėjo. |
| Deividas Jakubauskas, 2012-01-15 05:14 |
kieta logika sakyciau:))! jei pedofilijos nebuvo,tai kodel zudynes buvo? pagal tokia logika vadinasi zudynes buna tik tuomet kai buna pedofilija:)))! vadinasi visi kas sedi uz nuzudymus yra irgi pedofilai:)? |
| NAKTIBALDA, 2012-01-15 03:03 |
Paskaitykit alfa lt. Rutos Janutienes straipsni.....bus dar aiskiau |
| Atkapstymai kainuoja, 2012-01-15 02:44 |
Pabandykite, gal kam pavyktu ka nors issiaiskinti del tolimesnio kitos mergaites (Narusevicienes dukros) likimo. Taipogi ir ka nors atkapstyti, kodel praejusi rudeni Bergene (Norvegijoje) buvo nuzudyta 8-mete mergaite is Lietuvos. Komentaruose net buvo pasigirde uzuominu, kad tai mergaitei buvo pakeista tapatybe. |
| Ziobienei po balalaiku, 2012-01-15 02:42 |
Norvegijoje nuzudytos mergaites vardas Monika.Jai 8 m.Motinos pavarde su galune-ickaja,tevas teistas jonaviskis,su kuriuo motina negyveno.Po mergaites nuzudymo antra nakti buvo bandyta isibrauti i moters namus.Spejama,kad buvo noreta susidoroti su motina,bet ji ta nakti nenakvojo.Siuo metu moteris saugoma kaip L.S.Kol vyksta tyrimas,baime kausto Norvegijos miesteli.Moters draugas buvo suimtas,bet dabar paleistas.Norvegijos lietuviai kelia lb rimtus klausimus,sieja juos su Lietuva.Tai tiek,kiek isskaiciau.Gal norvegai greiciau atkapstys kokiu tikslu buvo nuzudyta Lietuvos piliete,nors Ziobienei "po balalaiku". |
| Įtempiam smegenis, 2012-01-15 02:38 |
Gerbiu žmones, kurie turi sisteminio mąstymo dovaną ir gali sudėlioti faktus į loginę grandinę. Manau, kad iš esmės taip ir buvo, kaip čia rašoma. |
| Tikriausiai jau jos nebėra , 2012-01-15 02:29 |
Kodėl nedarote žurnalistinio tyrimo dėl antrosios mergaitės - NARUŠEVIČIUTĖS. Juk jos tėvas nusikaltėlis, tačiau tylima. Gal jos nėra gyvųjų tarpe?.Juk žinote koks skaičius liūdininkų yra pradangint. Tyli uoliosos vaikų teisės - jom nesvarbu, kur kenčia ši mergaitė. |
| Ale, 2012-01-15 01:44 |
Ale tie samdyti zudykai,ju uzsakovai nebijo paspringti savo skrandzio turiniu ar balutej paskesti,kad ir netycia pasikarti?juk liudininkus naikina paprastai sita chebra? Ir bus jums cia atidirbineti. |
| lll, 2012-01-15 00:24 |
stiprybes jums ponia Venskiene.o tuos klanos zudikus reik sodint i kalejima |
| teisutis, 2012-01-15 00:14 |
kažin,ar ne saviškiai ir slėpė tą galvažudį?ir kaip sonatai žukauskienei pavyko lemtingą sapną susapnuot,kurio dėka genties bobos tiesiu taikymu iš pirmo karto pataikė būtent į tą morgą,kuriame kedas buvo? |
| kas is venckyno, 2012-01-15 00:06 |
saugume dirba? negirdejau:)) tai ko sakai, kad saugumas ji laike:))Ivanauskas graziai kalba su nershute :) apie pagrobima saugumoDDDD |
| marta, 2012-01-14 23:52 |
nesistebiu jei toms moterims ir koks blogas žodis išsprūsta. Aš,galbūt, išprotėčiau nuo tiek bėdų. |
| MARTA, 2012-01-14 23:47 |
Linkiu jums sveikatos,sėkmės ir niekad nepapult į suorganizuotą avariją. Tik jūs, žurnalistai, dar palaikot mus. Pilna vagių, sukčių, pedofilų. |
| Algiui, 2012-01-14 23:26 |
jei taip gerai esi informuotas,tai gal žinai,kokiu būdu saugumas privertė kedį susirinkt visus trusikus,šautuvus ir tiesiu taikymu į saugumo glėbį būti pagrobtam ateiti? |
| Algis, 2012-01-14 23:20 |
Po to, kai Kedys daug kartu kreipesi pagalbos i ivairias instancijas ir i prezidente, vietoj to, kad ji isklausyt ir atstatyt teisybe, saugumas ji pagrobe, ziauriai kankino ir nuzude. O kad prokurorai naikina ikalcius ir trukdo tyrimui, tai tik parodo, kad jie tiesiogiai susije su siom 4-om zmogzudystem kaip bendrininkai ar uzsakovai |
| ciocė, 2012-01-14 23:03 |
to panevėžieti, 2012-01-14 22:53 Jeigu rinkimuose į Seimą kandidatuos "netikintys pedofilija ir vaiko nusiskundimais", tai mielai pritariu partijų kūrimu (ne tik "Drąsos kelias" bet ir kt.), nes tie nusibodę veikėjai labai bijo naujų veidų ir "pašalinių" akių, kurios kontroliuotų užsibuvusių seime nusikalstamą veiką prieš TAUTĄ. Kai seime partijos nariai bėgioja iš vienos partijos į kitą- tai tik parodo interesų svarstyklių svorio regulevimą, o ne atstovavimą rinkėjams... |
| to panevėžieti, 2012-01-14 22:53 |
negi man tik pasirodė,kad tos gaujos šūkis "Stop pedofilijai"? |
| STOP, 2012-01-14 22:42 |
VIOLETINIAM MARUI! |
| Panevezieti, 2012-01-14 22:40 |
Prie ko tas Skucas Palauk neperkandu . Ar skuciene turi gaudyti pedofilus kiek ju yra ? Tegul gaudo policija Jinai konkreciai kovoja del mergaites ir kas su ja surista . Rasai ,lygtai butum be mastysenos .... Bet nusipezejai visiskai |
| klanui, 2012-01-14 22:30 |
visai lietuvai suprantama,kad zudynes ivykdytos klano.tik cia jie padare per daug klaidu ir nesitikejo,kad ponia Venskiene kovos.ir dabar norima pagrobt mergaite ir uzdaryt pedofilijos byla.mes lietuviu tauta didziuojames tokia stipria asmenybe kaip gerb ponia Venskiene,nes klanas bijo iseit i viesuma.jie kaip sakalai prasmirde dveseliena dirba is juodo uznugario.tuos klano zudikus ir jiems prijauciancius reiktu patupdyt uz grotu |
| panevėžietei, 2012-01-14 22:30 |
gal reikėjo pirmiausiai apsidairyt aplinkui?juk pedofilas SKUČAS buvo visada šalia jūsų,o jūs gaudydami vėją laukuose,tikrą,konkretų pedofilą pražiopsojot. |
| ciocė, 2012-01-14 22:22 |
Jeigu mums teigiama, kad čia skyrybų ginčas dėl vaiko, tai nušovus L.Stankūnaitę neliktų daugiau artimesnių žmonių kaip Neringa, tad žudė ne Drąsius.Kam jam nužudyti antraeilius vaiko skriaudikus? Todėl čia kažkas rimčiau (tikriausiai: pedofilija, nelegalūs bizniai, kontrabandos ir aukštų pareigūnų kompromatas), manyčiau Stankūnaitė saugoma nuo visų žurnalistų ne šiaip sau, nes eilinė moterėlė sėdėtų namuose arba kameroje...Todėl toks sujudimas prieš pedofilijos bylos nagrinėjimo pradžią kol mergaitė ne pas biologinę rodo aukštų pareigūnų įmerktas uodegas į kažką labai nešvaraus. Jeigu klanas bandys liesti Neringą ar mergaitę, tai per daug nueita, kad viską užtildyti. Tad belieka jiems vienas kito pašalinimas, arba tiesiog pareigų palikimas ir išvykti į niekur, kur pasislėptų be adreso. Teismas vistiek turės įvykti(jeigu Lietuvoje neišdrįs, tai surinkta medžiaga turės būti perduota kitai valstybei). Ta byla manyčiau bus tiriama ilgai, kaip "tulpinių", kol surinks po gabalėlį ir sudėlios visus nusikaltimus ir įvardins visus nusikaltėlius. |
| panevėžietė, 2012-01-14 22:13 |
na va, Stankūnaitės pora ruporų jau čia putojasi. Negąsdinkit kitų artėjančiu bylos svarstymu, nes patiems jau kelnytės šlapios. Visus Stankūnaitės komentatorius reikėtų išaiškinti,nes tai gali būti potencialūs pedofilai. |
| nutrijų samdiniai, 2012-01-14 22:12 |
verti savo šizofrenikės matronos,kuri vis žada "aš netylėsiu,eisiu iki galo" ,bet kaip tyli,taip tyli. |
| pedofilu samdiniai, 2012-01-14 22:02 |
pedofilu samdiniai loja ir loja - bet jie saves nemato kaip jie atrodo is sono. Nu ju tie komentarai tai varge tu varge... tas pats per ta pati, ot jau bus, greit isgirsit, ot jau dabar tai bus, velniene ot jai bus... tie patys zodziai, svarbu varyt ant Neringos - jokios logikos, jokio rysio. |
| kaip, 2012-01-14 21:51 |
paaiškinti faktą,kad kedas visus brauninkus iš seifo susirinko,rūbus(tik violetinę bliuskę,kaip simbolį paliko)? |
| kaunietė, 2012-01-14 21:35 |
Kedys turėjo draugą, kuris ir padėjo jam tose žudynėse. Tas draugas buvo apsivilkęs policininko uniforma, todėl Naruševičienė ir atidarė jam suris. O Ivanauskas yra ryšininkas tarp tų banditų. |
| manau, 2012-01-14 21:33 |
Kaip žinom iš viešų ... taigi manau štai ką,, JUg vaikas aiškino kad skriaudikas jos yra Andrius , mama , kuri gulėjo šalias ,.Tai klausimas kodel nušauti ne pagrindiniai vaiko skriuaudikai ir jų kaltino Kedys ant jų rašė skundus... tai kodel liko pagrindiniai o nevisai - nušauti.. Štai kur yra klausimas - o atsakymas tuomet toks ...Kad abėjotina kad šaudė Kėdtys |
| to to Bela, 2012-01-14 21:26 |
kažką painioji...Ūsas pasakė,kad turi įrodymus prieš venckienę-štai tada ir buvo nužudytas. |
| abra Kadabra, 2012-01-14 21:01 |
nu jo,paneigti neiseina,tenka patiketi |
| to Bela-St..., 2012-01-14 20:40 |
I jokius pasimatymus Bela neisleidziama.Ji net su tikra motina kalbasi salia stovint saugumieciui.Babandyk isivaizduoti,kas nutiktu,jeigu Bela pradetu kalbeti ka jinai zino..Juk Usas irgi buvo spakainas.Bet kai tik pagasdino,kad viska issakys i dienos sviesa,iskart buvo uztildytas visam laikui,arba isbogintas ten ,is kur greitai negris.Juk Bela zino ne tik kas tas Aidis,bet ,galimai ,ir daugiau auksciausio rango iskrypeliu.Nejau galima patiketi,kad pedofilai dykai samde jai buta Kauno centre,aprenge kaip modeli,duodavo po 3 tukstancius uz viena pasikuirinima,suorganizavo versla,nupirko mersa.Juk Bela ir mazoji sendien pacios pavojingiausios visam pedofilu konglomeratui.Pagaliau ,ne jau kas leidzia sau pagalvoti,kad tokio lygio sargyba kaip Belai,galima eiliniam kokiam spikui ar kokiam gaujos oziui?Net Prezidente taip nesaugoma. |
| Algirdas, 2012-01-14 20:39 |
Senai ir beskaičiau ką, taip puikiai išjuokiantį stribus.Gaila,kad autorius nepanoro prisistatyt.Reiks įsivest į kompą. |
| pastebejimai, 2012-01-14 20:23 |
Ziurim ka pasakojo Stankunaite, praejus kuriam laikui po zudyniu ir kilus klausimui kodel Naruseviciene atidare duris zudikui: sesers name buvo sugedusi durų spyna. Ji pasikvietė meistrą, o šis po atlikto darbo(spalio 4), kaip vėliau paaiškėjo, vežė Kedį. Panašu, kad jis spalio 5-osios išvakarėse stebėjo sesers namų aplinką.” Pasakojama, kad gatvėje Kedys stovėjo su dideliu krepšiu. Jis sustabdė meistro automobilį ir už 50 litų paprašė iš Vaišvydavos nuvežti į Garliavą. Meistras sutiko nuvežti. /balsas.lt/ |
| :))), 2012-01-14 20:20 |
|
| sara, 2012-01-14 20:08 |
pritariu |
| Jonis, 2012-01-14 20:04 |
Jeigu jie žygiuos su pedofilų aktyviais gynėjais ir dar sąrašo viršuje, tai, manau, ne kažin ką laimės. Tauta gali iškęsti nepriteklius, karštį, šaltį, bet labai nekenčia pedofilų ir jų rėmėjų. Tauta gerai supranta, ,kad tai didėlė grėsmė ne tik Tautos dorovei, vaikų saugumai, bet ir Tėvynės Laisvei. |
| dasa, 2012-01-14 19:48 |
cia viskas iskart buvo aisku kad zude klanas nes Kedys lipo jiems ant kulnu del to jie ir bande pakisti Kedi ir galvojo kad kas patikes o isejo taip kad turi tiketi tik patys |
| Mociute, 2012-01-14 19:45 |
Absoliuciai teisingi pastebejimai,visiems suprantami.Prie to dar reikejo prideti finalui:butent todel ir mestos visos jegos,kad atimti paskutine liudininke bet kokia net ir ziauriausia kaina.,o kas bus su ja padaryta ,manau,spelioti nereikia.Tai tik patvirtina,kad i si pedofilu klana isivele kai kurie labai aukstas pareigas uzimantys veikejai(zmonemis ju pavadinti negaleciau), o gal jau Vilnius greitai taps Europos pedofilu sostine? Bent jau cia priekaistu JAV isreiksti negalima,nes ten stipriai kovojama su pedofilais. |
| Pedofilu motuse BELA-STANKUNAITE, 2012-01-14 19:23 |
http://www.pazintys.lt/details/view/486408.html |

Knygos kaina 30 litų, ją galima įsigyti redakcijoje Konstitucijos pr. 23B-22

