Pedofilų gynėjai prokurorai pereina į ataką
Lietuvoje pedofilija, kurios šaknys slypi aukščiausiose valstybės institucijose ir kurios voratinklis išsikerojęs taip plačiai, pasiekė tokį mąstą, kad nebelieka asmenų, turinčių pareigą ir galią su jais kovoti. Lytiškai nesubrendusių, bejėgių, mažų vaikų kūnai kas dieną yra tvirkinami, prievartaujami, ir Lietuvoje nebeliko teisėsaugos pareigūnų, pajėgiančių ištirti šiuos nusikaltimus.
Šiandieninis Kauno ir Vilniaus apygardos prokuratūros darbas Drąsiaus Kedžio tvirkintos ir prievartautos dukros byloje liudija apie tai, kad apygardos prokuratūra nesiruošia tirti, netiria ir netirs D.Kedžio skunduose nurodytų faktų ir aplinkybių. Vilniaus apygardos prokuratūroje - spengianti tyla ir akivaizdus nenoras nustatyti kaltus pedofilus, tvirkinusius ir prievartavusius mažytes bejėges mergaites - D. Kedžio dukrą ir jos pusseserę.
„Respublikoje“ paskelbtas straipsnis apie pedofilijos atomazgą, kuriame išspausdinta aiškiai neteisinga informacija, vertintinas kaip Vilniaus apygardos prokuratūros bandymas įbauginti D.Kedžio dukros globėją tam, kad ši nustotų kovoti už D.Kedžio dukrą ir atsitrauktų. Nuo kada gi, mielieji prokurorai, kreipimasis į policiją ar prokuratūrą, bandant apsaugoti nepilnamečio vaiko teises, laikytinas nusikaltimu? Galbūt jūs nežinote netgi konstitucinių žmogaus teisių?
Esame priversti išsakyti savo nuomonę apie tai, ką galvojame apie teisėsaugos institucijų nusikalstamą neveikimą, žmonių teisių, o ypatingai bejėgių mažamečių vaikų teisių nepaisymą, visišką prokurorų pamynimą savo pareigų, kurias privalo atlikti mūsų išlaikomi pareigūnai.
Neįmanoma neslėpti mūsų pasipiktinimo visų lygių prokuratūros darbu, neapginant bejėgių mažamečių vaikų teisių, įtvirtintų tiek nacionalinės, tiek tarptautinės teisės normose, neapginant Drąsiaus Kedžio dukros ir jos pusseserės, iškentėjusioms tvirkintojų egzekucijas.
Kreipiamės į Lietuvos žmones, prašydami išgirsti ir pajausti mažamečių vaikų skausmą ir skriaudą, kurią padarė pedofilai, būdami ligoniai ar praradę žmogiškumą persisotinus turimu gyvenimu ir materialinėmis gėrybėmis.
Nėra abejonių, kad D.Kedžio dukra ir jos pusseserė buvo tvirkinamos ir prievartaujamos. Teismo ekspertai davė vienareikšmišką išvadą, kad mergaitė nemeluoja ir sako tiesą, mergaitė nelinkusi fantazuoti. Vaikų psichologė tvirtina, kad išjungus garsą ir žiūrint į mergaitės elgesį, iš karto kyla įtarimų, kad ji yra patyrusi lytinį prievartavimą“.
Mergaitės pasakojimas apie tai, kaip „Ūsas, Jonas ir Aidas kišo savo „sysalus“ mergaitei į burną, kaip mergaitei nenorėjus to daryti, prievarta rankomis prispaudžiama mergaitės galva atlikti šį veiksmą, kaip vienas po kito mergaitę kelia į vonią, ir egzekucijos kartojasi, kaip „sysalai“ didėja ir mažėja, kaip mergaitės mama išvalo iškritusius kremus, kaip pusseserė prievartaujama verkdavo, nes jai skaudėdavo“, negali kelti jokių abejonių apie tai, kad tai yra tiesa.
Galbūt pagalvojote, kad mergaitė prisižiūrėjo filmų apie pedofiliją? Bet juk filmuose nebūna dėdžių Ūso, Jono, Aido ir mamos, kuri, pasak mergaitės, išvalydavo dėdžių kremus.
Bet toji mama – Laima Stankūnaitė, vietoj to, kad būtų įtariama ir atsakytų už savo veiksmus, yra saugoma. Negana to, ši moteris nėra apklausiama prokuratūros darbuotojų ir net nesiruošiama to daryti, nes, ko gero, „naivi“ moteris gali neatsilaikyti ir papasakoti tiesą, kuri gali atskleisti ir daugiau įtakingų asmenų, dalyvavusių pedofilijos egzekucijose.
Ką turėjo omenyje televizijos laidoje pasisakęs Vilniaus apygardos vyr. prokuroras Ramutis Jansevičius, prašydamas ramybės ir laiko viską ištirti? Laiko kam? Apsaugoti ir apginti pedofilus, sunaikinti pedofilų įkalčius, bandant apkaltinti nukentėjusiuosius ir sukurti neįtikinamas versijas?
KODĖL iki šiol nėra apklausta V. Naruševičienės dukra, kuri galėtų būti pagrindinė liudytoja, padedant nustatyti tikruosius pedofilus? Kodėl ji nėra apžiūrėta medikų, kurie galėtų duoti išvadas ir paaiškinimus, dėl kokių priežasčių ši mergaitė nešiojo sauskelnes? Kodėl iki šiol nėra apklausta psichologė, į kurią kreipėsi nukentėjusi mergaitė?
KODĖL Vilniaus apygardos prokuratūra neieško ryšio tarp A.Ūso ir Jono Furmanavičiaus? Kodėl jie netiria faktų apie bendras jų keliones į egzotiškas šalis, neužklausia kelionių agentūrų, netiria telefonų išklotinių?
KODĖL žiniasklaidoje pasirodę faktai apie J. Furmanavičiaus kompiuteryje rastus pedofilijos vaizdus staiga dingo?
KODĖL Vilniaus apygardos prokuratūra D. Kedžio dukrai pateikė atpažinimui mažiausiai prieš daugelį metų nufotografuotą Joną Furmanavičių , o poną A.Ūsą su ūsais?
KODĖL atpažinimas pateiktas iš daugiau nei 30 foto nuotraukų, kaip įprastai atpažinimas vykdomas iš 3-5 nuotraukų? KODĖL prokurorai nesuvokia, kad vaikas negali suprasti, kad žmogus išvaizda po laiko tarpo keičiasi, kad penkiametis vaikas negalėtų atpažinti net savo tėvų prieš tiek metų?
KODĖL atpažinimas nebuvo atliktas prieš metus laiko?
KODĖL iki šiol neatliktas mergaitės parodymų patikrinimas vietoje?
KODĖL generalinis prokuroras A. VALANTINAS negali sukontroliuoti apygardos prokuratūros darbo?
Akivaizdu, kad peržengtos visos teisingumo ir protingumo ribos, tiriant prieš D.Kedžio dukrą įvykdytą nusikaltimą, ją tvirkinant ir prievartaujant.
Yra riba, kiek galima tylėti ir taikstytis su teisėsaugos mafija.
Kas yra Vilniaus apygardos prokuratūros vyriausiasis prokuroras Ramutis JANSEVIČIUS ir generalinis prokuroras Algimantas VALANTINAS? Ką jie dangsto?
Siekia apsaugoti nušauto teisėjo J. Furmanavičiaus mundurą , teisėjų autoritetą, turtingojo A. Ūso garbę ar pedofilijos klaną – žinomus, bet dar „nenustatytus“ pedofilus, esančius aukščiausiuose valstybės postuose? Kas privers šiuos asmenis atsakyti už tinkamą pareigų vykdymą ? Nejau Lietuvoje prokuratūrų vadovams leidžiama dangstyti ir patiems vykdyti nusikaltimus? Internete tauta punktais vardija, ką reikia atlikti teisėsaugos pareigūnams, tačiau, atrodo, kad prokurorai jau metai laiko yra pamiršę Baudžiamojo proceso kodeksą.
Kreipiamės į jus, Lietuvos žmonės, prašydami netylėti ir prabilti apie jums žinomus faktus dėl dėdės Andriaus Ūso ir Jono Furmanavičiaus ryšio, „nesurasto“ Aido, vaikų tvirkinimo ir prievartavimo.
Neužmirškite, kad yra dar ir ketvirtoji valdžia - žiniasklaida, kuri atlieka savo amžinąją misiją, teikdama informaciją tautai, kuri atsirenka tiesą nuo netiesos. Neužmirškime, kad šios valdžios galia yra labai didelė.
Žmogau, prabilk, pasakyk tiesą, netylėk, atlik savo misiją, apginant mažamečius bejėgius vaikus...Tiesa turi nugalėti!
Išgirskite mus, aukščiausi valdžios pareigūnai - Prezidente, Seimo nariai ir kiti valdžios atstovai, bei darykite išvadas. Mes norime tik TIESOS ir TEISINGUMO.
Lauksime jūsų tiesos šiuo el.adresu: antipedofilija@gmail.com
Kovotojai su pedofilais
Tel.: 8 612 02487
Pridėti Komentarą
Pridėti Komentarą
| vladas, 2010-07-28 20:39 |
VIEŠAS LAIŠKAS LR PREZIDENTEI DALIAI GRYBAUSKAITEI LR Prezidente, Dalia Grybauskaite, aš kreipiausi į jus net tris kartus su skundais, kuriuose pateikiau labai daug irodymų, jog prieš mane ir mano mažamečius vaikus buvo organizuotas valstybinis teroras kurį organizavo IŠKRYPĖLIS – ŽUDIKAS ALGIRDAS KATKUS . Visi nusikaltimų irodymai viešinami tinklalapyje: el.pastas, vl55755@gmail.com VLADAS LUKOŠEVIČIUS. |
| VLADAS, 2010-04-26 22:08 |
VIEŠAS LAIŠKAS LR SEIMO NARIAMS Gerbiami LR Seimo nariai, jau 13 metų prieš mane ir mano mažamečius vaikus vykdomas teroras, kurį organizavo IŠKRYPĖLIS ALGIRDAS KATKUS, jis asmeninį kerštą pavertė valstybiniu teroru, kad nuslėpti savo ankstesnius nusikaltimus. VLADAS LUKOŠEVIČIUS vl55755@gmail.com |
| VLADAS, 2010-04-26 20:52 |
VIEŠAS LAIŠKAS LR SEIMO NARIAMS Gerbiami LR Seimo nariai, jau 13 metų prieš mane ir mano mažamečius vaikus vykdomas teroras, kurį organizavo IŠKRYPĖLIS ALGIRDAS KATKUS, jis asmeninį kerštą pavertė valstybiniu teroru, kad nuslėpti savo ankstesnius nusikaltimus. VLADAS LUKOŠEVIČIUS vl55755@gmail.com |
| VLADAS, 2010-03-21 11:53 |
GAL LAIKAS SUŽINOTI APIE SAVIVALDYBĖS IR R. ŠALAŠAVIČIŪTĖS NUSIKALTIMUS PRIEŠ VAIKUS KURIUOS BANDO NUSLĖPTI LRGP |
| EVELINA, 2010-02-01 01:28 |
Priverte mane pasiskaityti daug straipsniu apie pedofilus, vaiko tvirkintojus. Pasiklausiau tavo raudu apie pagalba mamytei ir netycini tapima Kedytes krikstateviu.... Dabar tavo balsas sutvirtejo, komentarai vis nachaliskesni. Nukentejo tavo zmonos, kurios pabego, nes matyt laizei ir tvirkinai ne tik svetimus, bet ir savo vaikus.... Ziuriu i tavo riebu snuki, stora rura ir staiga supratau- pats is gedos nenusizudysi.... Jau planuoji lakstyti po lietuva su savo apvarvejusiu falu? Usai, liudna ateitis taves laukia....busi sekamas amzinai. Negalesi nusibezdet nenufotografuotas.... Tavo uztarejai sendien yra- ryt politiniai lavonai ir eiliniai bedarbiai. Planuoji ramu gyvenima? Nejuokauk- to nebus iki tavo agonijos..... Tave prakeike visa lietuva, o labiausiai tave keikia tavo paties vaikai- tu suzlugdei ir ju gyvenimus. Tu- lietuvos pulinis, kuri skubiai reikia isoperuoti. Gandas apie tave nusirito taip toli, kad nebeturesi kur emigruoti. Teks sau paciam laizyti ir ciulpti- tau teks laikytis dietos, kad storas pilvas netrukdytu. Linkiu tau letos ir skausmingos mirties nuo kankinancios ligos. |
| VLADAS, 2009-11-30 15:51 |
SIS LAISKAS ISSIUNTINETAS I VISAS UZSIENIO SALIU ATSTOVYBES. As Vladas Lukosevicius, kreipiuosi i visas uzsienio atstovybes su pagalbos prasymu. Pries mane ir mano vaikus jau 10 metu vykdomas valstybinis teroras, kuri organizavo ALGIRDAS KATKUS, buves LRS nacionalinio saugumo ir ginibos komiteto pirmininkas. Jo nurodimu buvo organizuoti 3 pasikesinimai nuzuditi mane, 1999m., 2003m., ir 2008m. (po visu siu pasikesinimu buvai operuotas). Pries mano 3 mazamecius vaikus buvo organizuoti nusikaltimai, jiems nekarta buvo grasinama susidorojimu. Del visu siu nusikaltimu as nekarta kreipiausi i LRGP, i LRS zmogaus teisiu komiteta, i LRS vaiko teisiu kontroliere, kreipiausi ir i LR seimo narius, bet jokiu priemoniu nebuvo imtasi. As kreipiausi i LR Prezidenta V. Adamku su pareiskimu, kuriame isvardinau aukstu valstybes pareigunu nusikaltimus ir pateikiau irodymus, bet tyrimai nebuvo atlikti. Su panasiu skundu as kreipiausi ir i LR Prezidente D. Grybauskaite, bet tyrimai nepradeti. AS SAVO SKUNDUOSE ISVARDINAU AUKSTU VALSTYBES PAREIGUNU NUSIKALTIMUS, UZ KURIUOS JIE BUVO PAAUKSTINTI PAREIGOSE, JEI TAI SMEISTAS JIE TUREJO PILNA TEISE KREIPTIS I TEISMA, BET NE VIENAS NESIKREIPE, TIK BUVO ORGANIZUOTI UZPUOLIMAI. |
| indira rutai, 2009-11-24 22:15 |
tu ten kazka uzsiminei,kad kedys uzvire kose kad alimentu,valkatai nemoket,atleisk,bet motina pavadint ja nedrystu,.taigi mano nuomone del alimento niekas tokio triuksmo nekels..ir venskai del alimentu tikrai i tokias aferas nesivels.jie daugiau praranda negu sutaupo ant alimentu tariamu |
| sliepoj, 2009-11-20 12:15 |
Kriminalinėje"teisėsaugoje",jei norima numarint tiesą , yra kuriamos "tyrimo" komisijos (!)Čia ir visiškam kvailiui aišku ,kad tyrimo medžiaga yra tokia aiški patiems prokurorams ,kad jie yra paniškame siaube ,kai pamąsto kas būtų ,jei ta medžaga būtų paviešinta (!) |
| Ar baudziami pedofilai?, 2009-11-20 00:01 |
Zinoti butina. http:// onlyfilms.ru/load/k_barerunakazyvajut_li_pedofilov2008/10-1-0-6654 |
| Viktoras to Vilija, November 18, 2009, 6:28 pm, 2009-11-18 21:09 |
Daug prirašėt, dar daugiau pripainiojot, bet tiek to. Neimsiu ''narstyti'' jūsų komentarą po sakinį. Neverta... |
| Vilija, 2009-11-18 18:28 |
Sveiki. Niekada neskaičiau šio "laikraščio", bet šiandien perskaičiau. Pirmiausia, būtų malonu, jei jau bent be klaidų išmoktumėt rašyt. Bet tiek to. Toliau - kaip jums pavyksta būti tokiems tikriems, kad būtent D.Kedžio nurodyti asmenys yra pedofilai, tvirkinę jo dukrą? Mergaitė atpažino? O toliau?... O toliau - įvykdytas "teisingumas", nušauti du žmonės. Tuomet ir kyla klausimas, kodėl taip puolat prokurorus, kurie "netiria šios bylos, netyrė ir netirs"? Ką čia tirti? Viską jau "ištyrė" Kedžiai ir Venckai, paskelbė nuosprendį - ramu. Ar jums mažai šių žmonių pateiktų įrodymų? Jeigu jau prieita iki tokio teisingumo vykdymo, vadinasi, gana, viskas įrodyta. Taigi, džiaukitės, nes pedofilai ir jų bendrininkai nustatyti, du iš jų nušauti, o "tautos didvyris" truputį dingo... Bet gal žadėjo sugrįžti? Gal pateiks dar "svarių" įrodymų? Nedėkit didelių vilčių į prokurorus, nes šioje istorijoje ir be jų yra daug "tyrėjų",padariusių milžinišką darbą, siekiant nubausti tuos "išsigimėlius, velnius"... Žmonės sau įrodė, kas yra kas, pateikė visuomenei filmuotą medžiagą (mergaitės pasakojimą) ir prasidėjo masinė psichozė.Tik man neaišku, kodėl tiek nedaug tų "įrodymų" pateikė? Tiek "dirbo", tiek "tyrė", o tiek nedaug išspaudė...Savo vaiko pasakojimą ir filmuotą medžiagą paleido į eterį ir ranka nesudrebėjo, o visus kitus "neginčijamus" pedofilijos įrodymus pasiliko sau? Švelniai tariant, keista, o ypač po to, kai nuaidėjo šūviai... Sutinku, kad pedofilai - nepagydomi, kad kraupūs jų daromi nusikaltimai, kad būtina kuo ilgiau juos izoliuoti nuo visuomenės,skiriant pačias griežčiausias laisvės atėmimo bausmes bei taikant ir kitas papildomas priemones. Nekenčiu jų, niekinu. Tik siūlau atgauti sveiką nuovoką ir neieškoti didvyrių ten, kur jų paprasčiausiai nėra. Tai sudėtinga, paini byla, bet, tikiu, vistiek taškai bus sudėlioti... |
| CrimeRangers com narys EthicRanger, 2009-11-17 06:51 |
Kaip žadat gyventi su tokia nusikaltimų kontrole? Labai prašytume, pereiti į naują lygmenį. Iš komentarų prie konkrečių veiksmų. Junkis į 26 grupes ir būk pasiekiamas organizuojantiems |
| Rūta, 2009-11-17 05:44 |
1996/1997 metais LNK kartu su LRT rengė tariamą žmogaus teisių gynimą, kur gynėjas buvo Arūnas Valinskas, už šį didvyrišką poelgį vėliau prileistas prie Seimo pirmininko lovio, kad susipažintų su slapta VSD medžiaga. Žodžiu, kad pasižiūrėtų, ką pridaręs ir pasinaudotų galimybe pripulti prie lovio. Tada ir buvo sumanyta mane apšaukti PEDOFILE (auginau dukterį), dirbau mokykloje, todėl labai paranku buvo taikyti elektromagnetinį ginklą VAIKŲ SAUGUMUI, kai vaikai tuo tarpu tų pačių aferistų 'nusamdyti' triukšmu, cinizmu susidoroti. Taip kad susidūriau ir su šmeižtu, ir su persekiojimu (apsišaukėliams gynėjams suteikta teisė mane sudoroti po "liudininkų pasaugos priedanga"). Šiemet politiniai aferistai planavo atskleisti anų metų įvykius ("bus linksma" - taip žadėjo šoumenas). Tačiau pamatė, kad laiškas Glaveckui, kurį mano vardu parašė MOKYTOJOS, jau tokio žemo lygio, o kad ne aš rašiau, irgi aišku, ir matyt saugumo jau įrodyta, KAS rašė. O mane pakalbint viešai pavojinga, nes pasakysiu viską, kaip yra, o ne taip, kaip nori valdžioj sėdintys išgamos. Taip kad skndalas buvo reikalingas VISAI žiniasklaidai: "Respublikia", nes ana, gavusi mano straipsnį apie kyšio prievartavimą, sukėlė tokį aliarmą dėl kovos su korupcija, kad net NATO tam reikalui atsikvietė ir ėmė taikyti psichotroninį ginklą, "Lietuvos rytas", sukėlęs sekimo skandalą ir gavęs mano straipsnį, jo neišspausdino, todėl gavo kyšį - sporto rūmus, LRT kėlė skandalą apie dėl politinių pažiūrų persekiojamą žmogų taip, kad Brazauskas patikėjo ir atsikvietė žmogaus teisių gynimo komisiją iš Strasbūro, tačiau persekiotojai nė negalvojo manęs atsikviesti, LNK kūrė ir skleidė paskalas, kažkas, pavogęs iš mano buto nuotraukas, jas matyt sukombinavo KITOKIAM mano įvaizdžiui kurti, nes žiniasklaidininkai yra patys uoliausi prostitucinės kultūros ir sutenerių verslo propaguotojai Lietuvoje. Savo priešininkus jie puola ir trypia nesiskaitydami su priemonėmis. Apie politinius nusikaltimus rašau seniai - nė viena SENSACIJAS mėgstanti spauda ar TV į pagrįstus faktus nekreipia dėmesio, nes elgiasi pagal KGB rankos parašytą scenarijų: labai gerai žino, kada ir kaip reaguoti, kaip pakišti "pamaininę" istoriją. Taip kad visi šitie patrydaliojimai - tai KGB paruošti scenarijai, radus moralinį išgamą, neva tautai sukrėsti, aprodyti, kaip lietuviai, puoselėdami prostituciją, kovoja su pedofilija - ir tuo pačiu metu priiminėjami įstatymai, leidžiantys lytinius santykius su nepilnamečiais - kaip ironiška, kad tai priimama kaip tik tuo metu, kai pseudoantipedofilai verkia dėl neaišku, ar tvirkintų (ir, svarbiausia, kieno) mergyčių. JHuk skandaliukas kilo kaip tik tuo metu, kai buvo rimtai imamas Malakauskas už gerklės, kad atneštų į Seimą pažymas apie verslo ir žiniasklaidos juodąjį bendradarbiavimą. Štai iš kur ta žiniasklaidos ugnelė: kad niekas netrukdytų jiems ir toliau vaikus tvirkinti |
| Rūta, 2009-11-17 05:20 |
Sveiki, pseudokovotojai su pedofilija. Nejuokinkit. Lietuvoje tikrai nevaržoma sekso mafija, paleistuvaujantiems reikia vis daugiau naujų įspūdžių, smagumų - tada pereinama prie vaikų. Todėl ir noriu paklausti jūsų, ištikimųjų prostitucijos palaikytojų, kodėl nekertate prostitucijos medžio, ant kurio paleistuvystės vaisiai auga? Kodėl jūs patys metate kaltinimus žmonėms, šio reikalo iki galo neištyrę, kodėl iš abejotinos moralės žmogystos darote didvyrį? Kodėl jums nepriimtina teisė, teisinis šios problemos sprendimas, tačiau tinka jums palanki - galbūt melaginga informacija - apie pedofilus? Gal Kedys, siekdamas NEMOKĖTI alimentų, sugalvojo apšmeižti žmoną, o gudrūs žurnalistai (į juos kreipėsi Kedys) nusprendė pašalinti galbūt jiems kliuvusius teisėjus. Nes Kedžio veiksmuose logikos nėra - Ūsas su jo žmona tvirkino mergaitę, jis nušauna Furmanavičių ir kitą moterį, kurios giminės tame šlykščiame spektaklyje net nenori dalyvauti ir žaisti vaiko likimu. Ar tik nebus visas tas tvirkinimas papuvusios žiniasklaidos fantazijos vaisius? Juk kai Garliavoj vaikų viešnamis veikė, apie tai terašė "Kauno diena", nė vienam antipedofilui jokia kūno dalis į kovą nepakilo. Manau, esat tiktai šlykštūs pasišaukėliai, pamatę progą pasirodyti. |
| Komentaras kuris nepraeina delfyje, 2009-11-16 16:09 |
Kazkokie pinigai po kazkokia vonia.Kazkas juos turejo pauostyti ir uzuosti Lementausko ( jei neklystu ) kvapa :). Mano giliu isitikinimu,sitas visas farsas buvo surezisuotas busimiems rinkimu rezultatams nulemti.Ir tai jiems aisku pavyko,nes realiausi favoritai rinkimuose i LR Seima tuomet buvo Partija Tvarka ir Teisingumas.Kol kas manes neytikino siu zmoniu kaltumu.Labai viskas skysta. PAVIESINKITE VISUS POKALBIUS,KAIP TAI DARETE NUVERCIANT LIETUVOS PREZIDENTA.TEGUL ZMONES PATYS NUSPRENDZIA,KA CIA NOREJO "PADARYTI" KONCERVATORIAI. PAVIESINKITE - KO BIJOTE ? MANES ISTREMTO EMIGRANTO,AR BUNDANCIU PASILIKUSIUJU ? Rugys. |
| Karys II, 2009-11-15 00:26 |
Laikas,pritariu. |
| KARYS, 2009-11-14 19:34 |
LAIKAS GRIŽTI Į LIETUVA DARYTI TVARKA -PEDOFILAMS KARŠTA BUS. |
| Isprievartauta Lietuva, 2009-11-14 17:34 |
Lietuva be teisesaugos,Lietuva senai jau nebeteisine valstybe tai yra siu dienu norma.Reikia buti aklam arba visiskai bukam,kad tiketum ,kad lietuvoje dar liko teisingumo.Gyveti ir isgyventi galima tik kopijuojant musu virsuniu,seimunu,teisesaugos nuleistomis pamokomis,tai: meluojant,vagiant,paperkant,zudant visi neteisiniai veiksmai tampa norma. |
| Furmanavicius ir Venckiene, 2009-11-14 16:48 |
– Kokie buvo jūsų ir J.Furmanavičiaus santykiai? |
| Stai kokius manifestus jie platina, 2009-11-14 16:45 |
MAIKLO SVIFTO 1987 MANIFESTAS „REVOLIUCINGIEJI GĖJAI“. Mes paversime jūsų sūnus, jūsų lėkštų svajonių, vulgaraus melo, silpnai išvystyto vyriškumo simbolius, pexxxxxxxxxs. Jūsų sūnūs taps mūsų klusnūs tarnai ir vykdys tai, ką jiems liepsime. Jie įgaus mūsų veidą. Jie geis mūsų ir dievins mus. Moterys, jūs norite laisvės? Sakote, kad jūsų vyrai blogi, kad daro jus nelaimingas? Mes, vyriško veido ir raumenų žinovai, atsiimsime jūsų vyrus iš jūsų. Mes pralinksminsime juos, išmokysime juos, apkabinsime, kai jie verks. Visi įstatymai, draudžiantys homoseksualizmą, bus atšaukti. Vietoj jų bus išleisti įstatymai, sudarantys sąlygas meilei tarp vyrų. Mes nuplėšime kaukę nuo galingų homoseksualų, kurie dedasi heteroseksualais. Būsite sukrėsti ir išsigandę, kai pamatysite, kad jūsų prezidentai ir jų sūnūs, jūsų pramoninkai ir senatoriai, jūsų merai ir jūsų generolai, jūsų lengvaatlečiai, filmų ir televizijos žvaigždės, jūsų civiliai vadovai ir kunigai visai nėra tie patikimi, artimi buržua heteroseksualai, kokiais juos laikote. Šeima yra melo, išdavystės, vidutiniškumo, veidmainystės ir smurto židinys, todėl ji bus panaikinta. Šeima tik slopina vaizduotę ir pažaboja laisvą valią, todėl ji turi būti likviduota. Tobuli berniukai bus pradėti ir auginami genetikos laboratorijose. Jie augs bendruomenėse ir juos prižiūrės bei mokys homoseksualai eruditai. Visos bažnyčios, kurios mus pasmerks, bus uždarytos. Vieninteliai mūsų dievai yra gražūs jauni vyrai ir mes esame atsidavę grožio, moralės ir estetikos kultui. Visa, kas yra bjauru, vulgaru ir banalu, bus panaikinta. Mes perrašysime istoriją – istoriją, kurią sumenkino jūsų heteroseksualus melas ir iškraipymai. Mes aprašysime didžių vadų ir mąstytojų, kurie formavo šį pasaulį, homoseksualumą. Mes irgi sugebame naudotis šaunamaisiais ginklais ir stoti prie pabūklų barikadose esant žūtbūtinei revoliucijai. w w w alfa.lt/komentarai/straipsnis/?id=10266551 |
| tinas., 2009-11-14 13:48 |
procesai,nebepataisomi ir nebepamainomi.kaipbeišsukinetu tautos atstovai...jie pasmerkti jau..negrištamai,nepaisant tirimų,rezultatai atsispindi gylumoje-nepasitikejime .tai svarbeusi akcentai,belieka tik nusispjaut ant tokios valdžios,teisesaugos.Nepaklust.visa kita padaris laikas-kuris bus teisemas ,už milžiniškas skolas.tautai.matosi kad tauta suskaldyta į atskiras teritorinius vienetus jau...ir teisesaugą prisiemusi partijos vedamas gaires,,patikindama -iegą.gale.taiprives tik prie papildomų aukų,netekčių,praradymų.besigražent del postų,išlikimų..Prisiminkime kad- valdymas per finansus!.reiške atejo laikas nutraukt,kikvienam.Apie tai pagalvot-reike.ooo kai pribres,suvoks...pagalvosime ...nes dabar nieks nieko negyna,išskirus -savus.Lai-springsta-šy santvarka,tauta išliks nepaisant gasdinimų..tai liudyja praeitis..genocidas..išesmes viksta etninis valimas tautos,užslepta formą.ir tiek..nemokekim ir tiek!burkimes ir palaikikime vienas kyta.nuosekliai,kantriai.damušinekime juos,tai bus pamoka -ateičiai.viešumas,nepaklusnumas -jus pribaigs..privers bekt iš lietuvos. |
| agirl, 2009-11-14 02:17 |
O jus tik dabar atsibudot ir pamatet,kad visa valdzia kartu su Adamkum ir Grybauskienem yra banditai ir marianetes.O kur jus buvot anksciau?Prisimenu kaip visi cia sauke ir reke kaip LT bus gerai,kai bus prizedentas,kuris gyveno JAV ir kaip visi su veliavom ejo alsuot uz ES:)O dabar verkiat,kad blogai gyvenat.Jau seniai visa sita bandiugu,pedofilu kose buvo 100%aiski. |
| Agneszka, 2009-11-13 21:17 |
Sutinku, kad straipsnis "Respublikoje" buvo neteisingas. Buvo parasyta, kad neva TV ekrane matosi Venckiene, kuri ranku mostais rodo, ka turi mergaite rodyti. Perziurejau, nieko panasau nesimato. Taciau siame straipsnyje uzduoti klausimai yra abejotini, suformuluoti ydingai, preziumojant, kad tam tikros prielaidos yra tiesa, nors tai nera nei patvirtinta arba paneigta. KODĖL iki šiol nėra apklausta V. Naruševičienės dukra, kuri galėtų būti pagrindinė liudytoja, padedant nustatyti tikruosius pedofilus? Kodėl ji nėra apžiūrėta medikų, kurie galėtų duoti išvadas ir paaiškinimus, dėl kokių priežasčių ši mergaitė nešiojo sauskelnes? Kodėl iki šiol nėra apklausta psichologė, į kurią kreipėsi nukentėjusi mergaitė? |
| RUGYS Emigracijoje Gediminui, 2009-11-13 20:59 |
Gal as kai ka ir praleidau LL publikacijose,bet didelio popularumo skirto Abonentui sitame laikrastyje nesu pastebejes.Zinoma negaliu pamirsti isgascio perkreipto Dremos veido po Zuoko ir jo parankiniu rupescio ir net pasiulymu praplugdyti jiems neitikusi veikeja pilvu aukstyn vienoje Vilniaus upeje.Taip pat prisimenu ``drasuoli`` Artura ( neseno Seimo sturmo metu ) su kiausiniu kaktoje :)) Pagarba tai taikliarankei moterelei . Nors ir simboliskai , bet teisigai . Tik manau kiausiniai toliau sitiems banditams nepades ... |
| Gediminas, 2009-11-13 18:02 |
Geriau apie Zuoką, parašykite, kuriam panaikintas teistumas, netikiu aš į teisingumą Lietuvoje, tačiau jo siekti reikia, seniau Zuokas irgi buvo ,,populiarus'' LL straipsniuose. |
| ER, 2009-11-13 14:55 |
pedofilais prasmirdusi teisėsauga ir teisėtvarka ,visi aukščiausi valdžios sluoksniai pedofilų gynėjai ,Grybauskaitė neveiksni ,visiškas 0, tautos akyse |
| Jonas, 2009-11-13 14:40 |
As visa laika sakiau, kad Prezidente Grybauskaite tai tik dar vienas nugrauztas kaulas Lietuvos Tautai. Toks pat kaip Adamkus kuris vykde JAV ir zydu isakymus ir nieko nepadare del Lietuviu Tautos. Eidama i Prezidentus, Grybauskaite sake, kad Lietuvoje teisesauga tai tik dumu kamuolys. O ka ji padare atejusi? pasake Valantinui, kad nieko nesneketu apie Kauno ivykius. Lietuvos padangeje tik meslas ir nusikalteliai. Kokie iskrypeliai prieme istatyma, kad vaikus galima prievartauti nuo 14m.? O kokie iskrypeliai leidzia isvezti vaikus i uzsieni svetimiems dedems is vaiku namu? Geras seimininkas ne suns neduotu svetimam zmogui. Kodel visi tyli Kur musu Prezidente? nors as ir niekada nebalsuoju nes i valdzia eina menkystos ir aferistai. Lietuvos padangeje nieko naujo iki kitu rinkimu. Tegyvuoja prostitucija ir prekyba vaikais internetu. Lietuva ES nare ir sia linkme ryskiai pirmaujame ir lenkiame net tailandietes. |
| stepas, 2009-11-13 13:13 |
Geras straipsnis, surinkti tikrai visi klausimai y kuriuos taip ir neisgirdome atsakymo, be jokios isankstines nuomones, tik klausimai. |


