D.Grybauskaitės ir R.Šimašiaus įsakymas - bet kokiomis priemonėmis Daukanto aikštės "iškrapštyti" badautojus

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (2 Votes)

Kazimieras Juraitis

 

Vilniaus m. savivaldybė nusprendė iš Daukanto aikštės "iškrapštyti" badautojus. Dar galiojant senam akcijos leidimui – išrašytas kitas įsakymas, naikinantis pirmąjį, bet  neįteiktas akcijos organizatoriams. Naujo įsakymo esmė – naktimis palapinės turi būti nuardytos, o dienomis gali stovėti. Priedo pasirinkta taktika – išvarginti akcijos dalyvius naktiniais policijos vizitais, keliant įmigusius žmones iš guolių ir išrašant jiems baudas už "naujosios tvarkos" pažeidimą. Šviežias įsakymas pasirašytinai įteiktas tik rugsėjo 15 d. po 10 val. ryto, o naktį į tą rytą jau išrašyta 70 eurų bauda už pažeidimą.

Tiek Prezidentūros apsaugos darbuotojai, tiek policija elgiasi mandagiai ir  su badautojais kolkas stengiasi į konfliktus nesivelti. 

Vienas iš protesto – bado akcijos organizatorių D.Šulcas mano, jog toks savivaldybės elgesys – provokacija. 

Nepriklausomybės Akto signataras Zigmas Vaišvila jam antrina ir kviečia Prezidentę sudaryti darbo grupę iš Prezidentūros kanceliarijos priimamojo ir akcijos organizatorių bei dalyvių. Ši darbo grupė galėtų priimti piliečių nusiskundimus dėl teisėtvarkos pažeidimų, dėl ko ir susirinko protestuotojai. Taip esą teisėtvarkos pareigūnams galėtų būti parodytas pavyzdys, kad į piliečių skundus reikia reaguoti, ir atstatytas žmonių pasitikėjimas savo valstybe.

Peržiūros: 1858

Komentarai   

-63 # piligrimas 2017-09-16 14:17
O badautojai dar gyvi? Tiek laiko badauja ir nieko, sveikutėliai! Gerai, kad bent kažkas jais pasirūpins.Vargšiukai, gal bent pavalgys. Nepykite, bet man jų visai negaila. Kada daugelis mūsų piliečių rausiasi šiukšliadėžėse neturėdami iš ko pavalgyti, šitie valo savo organizmą nuo susikaupusių šlakų viešai. Tai tas pats kaip viešai tuštintis. Beje, patarimas: badaujantiems rekomenduojama 2 kartus per dieną pasistatyti klizmą. Kad organizmas nuo susikaupusių šlakų pats savęs neapnuodytų.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+20 # emigrantas 2017-09-16 14:42
Cituoja piligrimas:
O badautojai dar gyvi? Tiek laiko badauja ir nieko, sveikutėliai! Gerai, kad bent kažkas jais pasirūpins.Vargšiukai, gal bent pavalgys. Nepykite, bet man jų visai negaila. Kada daugelis mūsų piliečių rausiasi šiukšliadėžėse neturėdami iš ko pavalgyti, šitie valo savo organizmą nuo susikaupusių šlakų viešai. Tai tas pats kaip viešai tuštintis. Beje, patarimas: badaujantiems rekomenduojama 2 kartus per dieną pasistatyti klizmą. Kad organizmas nuo susikaupusių šlakų pats savęs neapnuodytų.

mulki tu
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+54 # Jule 2017-09-16 15:18
Jus sarkastiskai saipotes is siu zmoniu. Bet ar esate susidures su teismu vykdomu teisingumu Lietuvoje del ko jie ir protestuoja? Manau, kad ne, priesingu atveju taip nerasytumete. Taciau niekeda nesakyk niekada...
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+1 # na va 2017-09-17 10:42
ar tau muilo pameteti ar be jo sulysi i sikna,idijoto gabalas
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+3 # Ella Bela 2017-09-17 17:23
Vulgariau nebūna. Nevargšiukas piligrimas nusipigino - tik klizmos reikalus išmano. Judas, nevertas tų 30 rusiškų auksinių.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
-35 # piligrimas 2017-09-16 15:02
Nusiminiau... Galvojau, kad laikraštis laisvas visų nuomonėms, o čia dabar mane mulkiu vadina...Aš tik pergyvenu dėl žmonių sveikatos...
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+9 # na va 2017-09-17 10:50
tau pergyventi reikia del susiktos tavo galvos,tai yra del jos turinio,nesijaudink ir neviduriuok tai ne tavo beda
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+33 # jeronimas 2017-09-16 16:34
piligrimui.Esi ne tik mulkis,bet apgailetinas niekselis.Tikiu kad sedi geroj vietelej ,prieini prie valstybes babkiu ir daraisi klyzmas.Tik turetum zinoti ,kad nuo apsirijimo ir apsiedimo koseriniu ,klyzmos kiek skiriasi nuo bado iskankintu.Tokiems kaip tu reiktu klyzmom isplauti smegenys.kad susikaupe riebalai nuo gero gyvenimo ,netrukdytu zmoniskai protauti .Apgailetinas dvasios ubagas,man visada slykstus ir as jo niekada nesulyginciau su alkstanciu ir ieskanciu,kad ir konteineryje trupiniu.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
-10 # piligrimas 2017-09-16 17:18
Gerb. Jule, man dar neteko susidurti su teismų vykdomu teisingumu, tačiau šiandien susidūriau su laisvo laikraščio teisininkės Daivos Guobienės tesingumu. Perskaičiau LL publikacija apie vieną nužudymo bylą ir apstulbau nuo teisininkės teisigumo. Keista, kad byla apie nužudymą, o patalpinta Poltikos skiltyje. Pasidalinsiu savo nuomone su jumis, nes jūs turbūt manote, kad tikrasis teisingumas tik Laisvame laikraštyje.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
-9 # piligrimas 2017-09-16 17:20
Ger. teisinikė Daiva Guobienė niekaip nėra susijusi su minėto nusikaltimo ikiteisminiu tyrimu. Tiesa, gali būti, kad ji gina įtariamuosius, viešai nėra žinomi įtariamųjų advokatų duomenys, Jeigu taip, tada atsiprašau.Gerb. teisininkės nuomonė, kad ,,tikrai niekas nežudytų atsitiktinės aukos" tokiu žiauriu būdu neatitinka tikrovės, nes tai jau kažkas padarė. Ir tas kažkas nėra niekas, tas kažkas teisinikų vadinamas įtariamaisiais. Įtariamaisias vadinamas todėl, kad juos gina įtariamiesiems galiojančios teisės., kuriomis jie ir naudojasi. Tačiau jų aukos neturėjo teisės pareikšti savo norą gyventi ir nebūti žiauriai nužudytiems. Aš irgi norėčiau tikėti, kad niekas tokiais žiauriais būdais nežudo jaunų merginų, garbingo amžiaus sulaukusių senolių, mažų vaikų tik todėl, kad jie įtariamuosius suerzino. Norėčiau tikėti, kad taip nėra. Bet, deja, nusikaltimų suvestinės kalba siaubingais faktais.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+22 # babce is kaimo 2017-09-16 18:02
Užtat bylos tytinėtojai liepė laikraščiui užsičiaupti, grasino, todėl laikraštis ir jaučia pareigą tirti, jeigu jau liepė užsičiaupti. Negi jūs nežinote visos istorijos, ar apsimetate visišku šlangeliu?
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+11 # babce is kaimo 2017-09-16 18:03
Tai ir klausė laikraštis milijoną kartų,kas ta mergelka? Tyli, nesako. oDaiva parašė pagal delfio ir lryto informaciją.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
-15 # piligrimas 2017-09-16 18:31
Čia tei bent! Babcė iš kaimo tiria bylą ir žino viską kas kaip ir kodėl įvyko, matyt pati kartu buvo, viską matė, viską pati patyrė, o dabar piktinasi, kad jos nuopelnai atiteko Įtariamiesiems. Bet dar gali Babcė iš kaimo nubėgti į prokuratūrą ir viską pasipasakoti, kad jau nekalti už jos nuopelnus sėdi.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+10 # babce is kaimo 2017-09-16 20:08
tai jeigu žurnalistų etika buvo iržino, ir generalinis linas buvo,taiir babcė iš kaimo iš kosmoso arperbagažinės skylę matė,lygiai kaip žurnalistų etika ar generalinis linas.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
-9 # piligrimas 2017-09-16 20:49
Atleiskite, bet jūsų istorijų nežinau, tik prieš porą dienų į jūsų portalą užklydau. Sudomino stripasnis apie Šiluvą, bet kad ir jis kažkoks piktas... Pasidomėjau, kas buvo mergina. Buvo Komunikacijos mokslų magistrė, dirbo padorų darbą ir mokėjo mokesčius valstybei. Nesunku buvo sužinoti. Nesuprantu, kaip jums nepavyko.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
-10 # piligrimas 2017-09-16 17:22
ir dar norėčiau gerb. teisinikės paklausti, koks nužudymo būdas, jos nuomone gali būti pavadinamas paprastesniu? Ar nužudytieji gali pasirinkti kokiu būdu juos nužudys? Ar kuris nors iš mūsų norėtų būti nužudytas, kad ir paprastesniuoju būdu?
Keista, kad gerb. LL redaktorius tiek daug dėmesio skirdamas vienam nusikaltimui pamiršta kitus. Perskaitęs šį straipsnį susidariau įspūdį, kad šiuo atveju gerb. redaktorius nesipiktina, kad įtariamieji nužudė žmogų. Gerb. A. Drižius piktinasi tuo, kad jam nepatinka nusikaltimo motyvas. Ir kad jam nepatinka, kad sulaikyti įtariamieji padarę šį nusikaltimą.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
-12 # piligrimas 2017-09-16 17:38
O badauja Žmonės iš BADO. Badavo žmonės lageriuose ir konclageriuose. Badauti dėl politkios , mano nuomone, yra pasityčiojimas iš tų Žmonių, kurie mirė lageriuose ir konclageriuose iš bado, todėl, kad neturėjo galimybės gauti bent menkiausio maisto kąsnio. Jeigu nerandame teisingumo Lietuvos teismuose, dar yra Strasbūro teismas. Reikėtų bandyti kreiptis ten. Badavimas čia jau tikrai nepadės išspręsti konkrečių bylų. Gerb. Jule, tikrai nesišaipau iš žmonių bėdų su teisėsauga, tiesiog manau, kad jas reikia bandyti spręsti realiais būdais. Stiprybės Jums, gerb.Jule.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+11 # Jule 2017-09-16 18:22
Mano labai geras pazystamas teismui parase: as tai padariau. Teismas gi, cituodamas ta pati rasta, sprende: kadangi zmogus ne karta paliudijo, kad... tai padare kiti...???!!! Ir prieme zmogui nepalanku sprendima. Paaiskinsiu paparasciau - teismas pats isgalvojo zmogaus zodzius. Sakyciau teismo klaida, taciau zmogus po to kreipesi i visu pakopu teismus, netgi Strasbura. Ir...
Jo jau nebera, a.a., o man asmeniskai teko susipazinti su ta teismo nutartimi. Galite tiketi, galite ne, taciau jeigu patiketumete, isivaizduokite analogiska situacija, pvz.:zmogus teismui raso - as nekaltas. Teismas gi, remiantis pacio zmogaus prisipazimu...Man tai baisu, kaip Jums?
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
-9 # piligrimas 2017-09-16 18:45
Tikrai baisu. Kiekviena neteisybė baisu. Ar Jums, gerb. Jule, nebaisu kai LL teisininkė Daiva Guobienė kaltina nužudytą merginą, kad ji pati kalta, o žudikus čia pat be jokio teismo išteisina: ,,tie čigoniukai nekalti". Tai kas gi mus mulkina. Man atrodo, kad Laisvas laikraštis mus mulkina ir laiko visiškais neišmanėliais.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+10 # Jule 2017-09-16 18:46
Del teisininkės Daivos Gubienes ir LL. Prasau man atleisti, taciau nesutinku su Jumis, kad tai yra "teisininkės Daivos Guobienės tesingumas". Tai yra tik jos nuomone, versija ar pan. Jei neklystu, ji turi didele patirti, maciusi ir salto ir karsto, todel, mano nuomone, jos versijos ir yra neiprastos.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+5 # Jule 2017-09-16 18:53
Jei Daiva Guobiene tikrai kaltina nužudyta mergina, o cigoniukus isteisina, kaip Jus sakote, pilnai su Jumis sutinku, taciau nesinori tiketi, kad ji leistu sau taip kategoriskai teigti tokius dalykus.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
-9 # piligrimas 2017-09-16 19:13
Paskaitykite jos interviu ir padarykite išvadas pati. Ji su bylos tyrimu visiškai nesusijusi, tai iš kur gali žinoti faktinius dalykus. Nebent Babcė iš kaimo jai papasakojo. Teisininkė, o nematau nė vieno argumentuoto teiginio, tik pasvarstymus. Bet juk tam ir yra skirti pasvarstymai- skaitytojams mulkinti. Gerb. teisininkė, manau žino, kad ikiteisminio tyrimo duomenys neatskleidžiami iki teismo dienos. Todėl sugalvoja savo duomenis ir mus mulkina. Matyt nelabai populiari teisinikė, kad pletkais savo reitingus kelia. Aš tai jau tikrai į tokią teisininkę nesikreipčiau, jeigu reikėtų teisinės pagalbos.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
-7 # piligrimas 2017-09-16 19:56
Gerb. Jule, jau vien tai, kad gerb.teisininkė Daiva Guobienė komentuoja bylą, kurios pati netiria labai daug pasako apie jos ,,profesionalumą".
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+8 # J.Radovičius 2017-09-16 22:06
Dar nepabodo demagoguoti ir durneliu apsimetinėti?
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+5 # babce is kaimo 2017-09-17 10:52
Lygiai kaip kosminis linas netiria šios bylos, ar narkomanė kūzia.Jie visi profesionalai juk pagal tave.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+10 # Zenonas Priekuliškis 2017-09-16 19:39
Draudžiama ant šaligatvių, medžių ... Neišgirdau nei vieno žodžio, kad draudžiama ant žolynų. Tad niekur nebėkit.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+10 # banga 2017-09-16 22:15
grybauskaite,auuu !!!! cia zmones tamstelei kai ka pasakyti noretu !
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+12 # tiesiog 2017-09-16 22:25
taiir yra valdzios naudojama teisetvarka terorizuoti,bausti,sodinti-visa teisertvarka yra tik valdzios irankis pries zmogu
nors ji turetu ginti zmogu,
o jie terorizuoja,kaip kalinius badautojus
tai ir rodo kad liberali valdzia leidzia gejams viska ,o noprmaliems net savo teisiu ginti neleidzia
Lansbergi-ka pridirbai-komunistai nesitraukia is valdzios ir toliau engia tauta
tu senass kegebistas gal issrebsi ta kose
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
-9 # nebesuprantu 2017-09-17 06:59
Pareigūnai mandagiai bendrauja su badautojais ir tai yra provokacija? Pareigūnai kol kas stengiasi į konfliktus nesivelti, o tai badautoja provokuoja konfliktus? Kažkaip nieko nebesuprantu.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+10 # na va 2017-09-17 10:48
kad suprasti reik smegenu tureti,o pas tave dezute pilna pjuvenu,todel nevarg nes tai ne tavo galvelei
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
-12 # Zita 2017-09-17 07:15
Abejojiu, kad tokiomis akcijomis įmanoma išpręsti konkrečias problemas. Man tai labiau panašu į politiką. Visi prisimename, kaip iš vieno palapinių miestelio iškilo ,,Drąsos kelio" partija. Ir ką ji nuveikė mūsų labui? Juk buvo seime, bet konkrečių pokyčių gerinant mūsų gyvenimą nepadarė. Kaip ir visi kiti. Paprastam žmogui nuo politikų manipuliacijų tikrai geriau nebus.Ir šis badas, manau, konkrečiam žmogui problemų neišspręs.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
-3 # babce is kaimo 2017-09-17 14:56
Bailių kelias laimėjo daug pinigų. O dabar gauja konservatnykų fondus per tetos sodybą. Kaip tai nelaimėjo? DRG Katavičienė gal irgi to siekė.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
-13 # Vidaus priešas 2017-09-17 07:30
Patarčiau LL redaktoriui pirma susitvarkyti su savo laikraščio vidaus teisėtvarkos problemomis. Skaičiau vieną jo teisinikės Daivos Guobienės interviu. Apgailėtina. Organizuoju bado akciją prie LL redakcijos durų. Prisijunkite.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+7 # na va 2017-09-17 10:46
pamokyk savo bobute myzti i bonkute
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
-9 # pesimistė 2017-09-17 08:33
Už tokių akcijų nugarų stovi tikrieji organizatoriai. Suburia žmones, kurie patiki, kad jiems rūpi jų problemos, padeda suorganizuoti, pakursto. Tada stebi. Patys tai tikrai nebadauja. Patikėkite, tikriesiems organizatoriams tikrai nenaudinga, kad tuos žmones išklausytų ir išspręstų jų problemas. Jiems naudinga, kad būtų priešingai. Tada galės garsiai šaukti. Gerbiu tuos pagyvenusius žmones, kurie nuoširdžiai kažkuo patikėjo. Labai norėčiau, kad jų problemas realiai padėtų išspręsti. Žiūriu ir politikas nepraleido progos pasipiarinti. Kiek prisimenu ponas Vaišvila buvo aktyvus Nepriklausomos Valstybės pamatų kūrėjas. Pati už jį kažkada balsavau. O dabar turim ką turim. Ir niekas asmeniškai nei vienas politikas jokios atsakomybės neprisiima.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+11 # žmogus 2017-09-17 09:38
Perskaičiau vienoje jūsų publikacijoje, kad badautojai jau ruošiasi žiemai ir joms reikalingos šiltesnės palapinės. Kiek išgalėsiu padėsiu, siūlau ir kitiems tą padaryti. Žmogiškai gaila. Jau ir dabar naktys šaltos. Tiesa, žiema dar tik už kokių dviejų mėnesiu, o be maisto žmogus gali išgyventi tik apie mėnesį ir tai su gydytojų priežiūra. Ne juokais rūpi šitų žmonių sveikata. Padėkite jiems pagaliau kas nors.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
-2 # žmogus 2017-09-17 09:50
Ir das manau, kad TIKRIEJI BADO AKCIJOS organizatoriai yra tiesiogiai atsakingi už akcijos dalyvių sveikatą. O LL kurstydamas badauti kol žiema ateis galėtų bent pasidomėti kiek mėnesių žmogaus organizmas be maisto gali išgyventi. Iki žiemos tikrai netrauks...
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+5 # na va 2017-09-17 10:44
niekur nera tokio durnumo sugalvoto komentaru rasimui,kam tie sudetingumai,net ir kokie jau delfinai ir tai paprasciau,tik ten as nesilankau,o cia kada pagaiau padarysit normalu komentaru priemima,o ne su tais kvailai kodais,o gal jums nesvarbu ka zmones galvoja
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+4 # tam na va ir kitiems 2017-09-17 11:25
Gerbiamieji, skaityti reikia daug, kad gaudytumeis, kas vyksta aplinkui. Lietrytis nėra mano mėgiamas, juolab kad jame apie 10-metį daug tvirkinančios propagandos jaunimui. Tuo klausimu rašiau ne vieną griežtą komentarą ir t.t. Tačiau vakar jame paskelbtas straipsnis, kurių retai pasitaiko mūsų oficialiojoje spaudoje. Siūlyčiau LL visa žinančioms ir visa matančioms teisininkėms ir žurnalistams nebūti abejingais ir "paklibinti" šią Lietuvos skauduliu tapusią temą. Tarp kitko, verta atkreipti dėmesį ir į skaitytojų komentarus. Jeigu anksčiau po tvirkinančiais straipsniais būdavo daug pasipiktinusių nuomonių, tai dabar -- vos viena kita. Daugiausia -- šiam purvinam "verslui" pritariančių bendraminčių komentarai. Dori žmonės jau pavargo piktintis. Žr. nuorodą: http://lietuvosdiena.lrytas.lt/kriminalai/2017/09/16/news/kauno-suteneris-uzverbavo-10-prostituciu-bet-moterys-pacios-ji-demaskavo-2577557/ Vargšė mūsų Lietuva...
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+5 # Vytenis 2017-09-17 12:21
Kurva, kurva, ka zydai daro su Lietuvos zmonemis ! Norisi imtis ginklo !
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
0 # Angelė L. 2017-09-19 08:19
Kaip teisingumą čia surasti bėdžiui, kur VARNAS VARNUI nekerta akies? Valdžiažmogiai mūs braunas TIK prie ėdžių-kiekvienas tyko didesnės dalies? Kiekvienas turim savo rūpestėlį Ir vargsime, kol tik plaukai išbals. Po jungo žemė dar neprisikėlė, KADA ir KAS mūs Lietuvą prikels??????
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti

Komentuoti


Apsaugos kodas
Atnaujinti